Wpis z mikrobloga

Pytanie do #programowanie #programista15k #webdev #html #ux #it. Z góry zaznaczę, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o jakiekolwiek programowanie, jednak myślę o stworzeniu (a właściwie zleceniu komuś do zrobienia) czegoś a'la marketplace pewnej rzeczy, gdzie:
- cena za przedmiot będzie stała i niezmienna dla każdej oferty
- dodanie oferty wymaga wpisania kilku kluczowych dla wyszukiwania (np. co ważne - wg lokalizacji na mapce i przybliżonej odległości "od")
- podczas dodawania oferty wbudowany plugin umożliwiający dodanie materiału foto/wideo
- dodanie oferty wymaga zatwierdzenia przez moderatora
- transakcja przebiegnie tylko za okazaniem specyficznego dokumentu
- materiały na chmurze

Dlatego też stąd moje pytanie. W jakim kierunku w ogóle powinienem zmierzać? Jakiego programisty szukać (specjalizacji, w której działa)? Mam nadzieję, że nie zostanę zlinczowany za niewiedzę. Pytanie wyłącznie orientacyjne.
  • 14
@magnesmob: to jest aplikacja webowa, wiec potrzebujesz jakiś backend i jakiś frontend ;)


możesz uderzyć do jakiegoś software house'u albo innej agencji
ewentualnie poszukać freelancerów

tak czy siak zostaniesz zasypany pytaniami o wszelkie funkcjonalnosci, infrastrukture, design frontu, czy ma byc tez rwd, itp itd
@epi: super, takiej odpowiedzi potrzebowałem. Adekwatnie do Twojego ostatniego zdania - czy jako totalna zielonka w temacie, będę w stanie odpowiedzieć na ich pytania swoimi "widzimisię, bo ja chciałbym żeby to było tak zrobione"? Wiesz, nie mam specjalistycznej i profesjonalnej wiedzy i poszukuję czegoś wyłącznie jako prosty klient.
ale nie na tym chyba to polega


@magnesmob: Jasne, że na tym. Często osoby z takimi projektami mają kilka tysięcy, co starcza na skórkę i wtyczkę do Wordpressa i wdrożenie tego z liczeniem się, że to raczej szybki prototyp do sprawdzenia pomysłu na biznes.