Wpis z mikrobloga

#pytanie #podyplomowe #it #naukaprogramowania #java
Zastanawiam się nad studiami podyplomowymi "Java Web Developer" na #wszib w #krakow. Jakieś opinie?
Pracuję jako manualny tester oprogramowania i podstawy programowania mogą mi się przydać w bliższej przyszłości. Jestem zielona w temacie programowania, skończyłam studia na kierunku ekonomicznym, więc naprawdę totalne zero wiedzy i umiejętności...
Samodzielna nauka w domu na razie odpada, potrzebuję narzuconych terminów, konieczności wyjścia z piwnicy na uczelnię,itp.
Jakieś inne propozycje poza #wszib? Budżet 4kPLN, zajęcia w tygodniu odpadają...
  • 12
@RwaKulszowa: Najlepszy sposób to zrobić cokolwiek swojego, a potem zapytać w pracy czy nie dali by Ci jakichś małych zadanek w tym temacie bo chcesz iść w tym kierunku. Nie wierz w kursy, podyplomówki czy pseudo szkoły. Nie wiem czy na jakichkolwiek studiach w ogóle przygotowują do wykonywania jakiegokolwiek zawodu, może na medycynie. Znajomości i doświadczenie zawodowe to nieporównywanie skuteczniejsza droga.
@kejterr: Musisz zapytać w urzędzie pracy jaką mają ofertę i na co się kwalifikujesz. Na stronach kursów można też czasami znaleźć rozpisane opcje dofinansowania. Jakieś fundusze europejskie, PARP, etc.
@TheDuck: xDDD tak średnio na tej medycynie ( ͡° ͜ʖ ͡°) mało czego nas uczą z praktycznych rzeczy, głównie to zakuwanie książek. Ale na takim pielęgniarstwie czy położnictwie już prędzej bo mają dużo więcej praktyk
@Przedmidorrr: Masz na myśli kierunek Inżynieria jakości oprogramowania na Wydziale Zarządzania? W opisie jest dużo na temat ISTQB, a mam już certyfikat. Szukam jakiegoś wprowadzenia do programowania. Poza tym podyplomówki na AGH przekraczają mój budżet...
@RwaKulszowa: kurs programowania w jednym języku programowania pod kątem jednego przypadku użycia to wciąż kurs programowania, Nie studia.
To może być bardzo dobry kurs, ale jeśli nazywany jest studiami to ktoś tu coś kręci.