Wpis z mikrobloga

Miruny, dostałem od ojca stare Audi 80 B4 (1,9 TDI, rocznik 1991).
Oczywiście zacząłem od podstaw, czyli oleje, smary i tak dalej. Przeszedłem się ostatnio przez wnętrze i wymieniłem mieszek zmiany biegów, zepsuty pająk, wymontowałem stare radio + radio CB. Krótko mówiąc zająłem się renowacją wozu.
Jako że mam średnie przychody (najniższa krajowa, ale jako student mi to wystarcza, fck yeah XD) to robię to one-by-one.
W planach zmiana grilla na bez znaczka (według mnie ta babcia zyska troszkę uroku, chociaż i tak go ma <3 ) oraz blaszka.
Mam dwa pytania:
- blachy, te nad kołami (błotnik czy nadkola, nie wiem jak to nazwać) lepiej wymienić czy szpachla+polerka? Nie zamierzam sprzedawać, będę jeździł aż się rozleci. Serio.
- da się coś zrobić z zegarami? Mam zegary te z duuuużym czasem (nie mam obrotościomierza). Chciałbym wstawić jakieś z obrotościomierzem.

wiem że to dla niektórych śmieszne działania, ale serio mam dylematy :D Pomocy :P

#audi #samochody #motoryzacja #carboners (za złe tagi przepraszam)
  • 17
@Lockersky w życiu nie dawaj tam grilla bez znaczka! Audi 80 B4 ma tam mechanizm do otwierania maski i bez znaczka wygląda tragicznie z dziurką :/
Co polecam zrobić to zająć się rdza, potem glinkowanie+polerka i ładne zadbane felgi. To można zrobić relatywnie niskim kosztem. Do tego potraktuj plastiki opalarka, żeby były czarne i będzie dobrze.
@Lockersky Jak chcesz zrobić dobrze to myślę żeby rdzę zjechać do samej blachy nałożyć bronoxa i odstawić do wyschnięcia dotrzeć go ładnie i nałożyć podkład epoksydowy i dopiero malować element. Tak robiłem na warunki skandynawskie gdzie zima jest ostra i sypią dużo soli wraz ze środek jakimś przeciw zamarzaniu, nie pamiętam jak się nazywa teraz() i jak samochody wracały po nawet 2 latach na