Wpis z mikrobloga

Tak wygląda wagon przedziałowy w pkp ic, z wykupionym całym przedziałem dla 6 osób żeby było jak pogadać/pograć w trakcie 9h podróży i nie #!$%@? innych współpasażerów w bezprzedzialowym.

Podjechal bezprzedziałowy i #!$%@?, nie mamy Pana przedzialu a jak się nie podoba to wypad

Chlew totalny, a bilety były sprawdzane przy kupnie przez kasjerke i informacje czy na pewno są takie jak chce xD

#pkp #pkpintercity #wpolscejakwlesie #wpolscejakwchlewieobsranymgownem #zalesie
Pobierz
źródło: comment_w74pFmhdl9iRVm5xZ3JlylbQ6PPX52W7.jpg
  • 37
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Shishu: Pomijając że wynikło że OP jest w dobrym wagonie itd. więc jego reklamacja nie ma w ogóle racji bytu.

To kiedyś PKP Intercity podstawiło mi wagon przedziałowy zamiast bezprzedziałowego. Złożyłem reklamacje z tego powodu i uzyskałem 25% zwrotu ceny biletu, więc to nie prawda że w takiej sytuacji zawsze oleją.

No ale warto podkreślić iż decyzja na przyznanie zwrotu, była decyzją handlową i nie zawsze muszą się tak zachować. No
@rdy: Klasyczne PKP :) Zdarza się, też chcociaż raczej nie jest to często, że masz bilet na Pendolino, a podjeżdża klasyczny skład... Oczywiście jak chcesz coś dostać to musisz iść i prosić się o zwrot przez reklamację...
@rdy:

Bilety były kupione na przedzialowy

Sam piszesz że na bilecie było info o bezprzedziałowym. Ta informacja jest wiążąca. Na jakiej podstawie kasjerka stwierdziła że jest inaczej niż na bilecie, nie mam pojęcia.
Wątpię żeby udało ci się coś ugrać, bo pewnie nie ma nagrań z dźwiękiem z kas, a bez tego to słowo przeciw słowu, więc możesz być tylko zły, że jej uwierzyłeś.
Na następny raz najlepiej samemu sprawdzić zestawienie
@rdy Pierwszy raz w życiu miałeś jakiś dokument w ręku że w takie głupoty wierzysz i chcesz o nie pisać reklamację?
Jak można być tak naiwnym by mając bilet z informacją o bezprzedziałowym dziwić się że nie dostało się miejsca w przedziale.
Liczy się to co masz na papierze/bilecie a nie to co ktoś może powiedział.