Wpis z mikrobloga

Tak wygląda wagon przedziałowy w pkp ic, z wykupionym całym przedziałem dla 6 osób żeby było jak pogadać/pograć w trakcie 9h podróży i nie #!$%@? innych współpasażerów w bezprzedzialowym.

Podjechal bezprzedziałowy i #!$%@?, nie mamy Pana przedzialu a jak się nie podoba to wypad

Chlew totalny, a bilety były sprawdzane przy kupnie przez kasjerke i informacje czy na pewno są takie jak chce xD

#pkp #pkpintercity #wpolscejakwlesie #wpolscejakwchlewieobsranymgownem #zalesie
rdy - Tak wygląda wagon przedziałowy w pkp ic, z wykupionym całym przedziałem dla 6 o...

źródło: comment_w74pFmhdl9iRVm5xZ3JlylbQ6PPX52W7.jpg

Pobierz
  • 37
@Emill na podstawie czego taka reklamacja miałaby zostać uznana i w jakiej kwocie? pierwszy słyszę, by ktoś uznał reklamacje, w której chodzi o inny numer miejsca niż na bilecie.

@rdy co za różnica czy było to tydzień, dzień czy trzy tygodnie. jeśli wagon się zepsuł i musiał zostać wyłączony to podstawili taki, który akurat był pod ręką. druga klasa to druga klasa, miejsc jest więcej niż w przedziałowym więc każdy miał miejsce
@Shishu: bezprzedzialowy.

dlatego też było to potwierdzane przy kupnie w kasie, po kupnie w drugiej kasie na i informacji gdzie baby uparcie twierdziły że to przedzialowy, tak ma być i nie da się kupić innego.
Ja kupuję bilety na pociąg raz w roku i nie jestem ekspertem, dziwne się to wydawało, że jest zapis wagon bezprzedzialowy, ale skoro kasjerzy potwierdzili to kłócić się nie będziemy

Jeżeli na kasach są kamerki z
@78651: tak, jestem w prawidlowym wagonie, na prawidłowych miejscach. Obok mnie jest wagon przedzialowy który jak widać jednak jedzie - w większości zajęty
Po prostu bilety są sprzedane niezgodnie z tym co miało być
@Dolan: a co masz zrobic jak twierdzili że tak ma być i nie chce ci sprzedać takiego z przedzialowym bo się nie da xD
Przez neta właśnie ciężko się kupuje cały przedział, zawsze z tym był
@Dolan: no tak będzie, ale z tego co pamietam nie da się przez neta kupic jednocześnie dla wszystkich całego przedziału. Musisz robić to pojedynczo za każdym razem kupując miejsce w tym samym przedziale (co wymaga znajomości rozkładu miejsc). I liczyć na to że kiedy to robisz system nie #!$%@? ci losowej osoby do przedziału która akurat bilet kupuje

Dlatego zawsze braliśmy w kasie gdzie powinny siedzieć teoretycznie osoby które się na
@rdy XDDD jaką reklamacje w takim razie chcesz pisać. kupiłeś bilety na wagon bezprzedziałowy i dostałeś wagon bezprzedziałowy. skąd ktokolwiek miał wiedzieć, że jaśnie Pan chce wagon przedziałowy i jak mieli go wam dostawić skoro wszystko gra tak jak jest na bilecie, no #!$%@? XD

@JudaszowyBudyn no i Twoje #!$%@? po raz kolejny zostało obalone

@Emill no i tym bardziej żadnej reklamacji nie będzie. OP kupił bilet na wagon bezprzedziałowy i na
@Shishu: spoko, reklamacja i tak poleci. Jak będzie trzeba to i z prośbą o sprawdzenie monitoringu, z określeniem dokładnej godziny i daty problemu nie będzie

Bilety były kupione na przedzialowy, kasjerka sprzedala na bezprzedzialowy i wprowadzila w błąd twierdząc że nie da się zmienić na przedzialowy i tak ma być. Co z resztą potwierdziły jeszcze inne pracownice
@Shishu: zostały sprawdzone i nie zgadzały się. Informacja została przekazana kasjerce, która stwierdziła że tak ma być, wagon będzie przedzialowy i nie jest w stanie sprzedać innego biletu z prawidłowym nazewnictwem.

No #!$%@?, co więcej możesz zrobić xD zawolac kierownika zmiany i nie odejść od kasy dopóki tego nie zmienią? Obsługa dno, chociaż konduktorowi zależało na wyjaśnieniu sytuacji

sytuacja taka sama jak z każdym telekomem
Negocjujesz indywidualne warunki umowy z konsultantem