Wpis z mikrobloga

@Stanley666: napisałem że padnie na gwarancji? To po prostu za mały silnik na takie auto, oczywiście to moje zdanie z mojego doświadczenia. A nawet na wypoku było ostaniu że komuś ten silnik na gwaranci padł, chyba przy 110 tys
  • Odpowiedz
@kesnall: Boże jaki rak w komentarzach. Super aut kupiłeś, nie słuchaj o tym remoncie silnika, pewnie i tak nie zrobisz tym autem więcej jak 100 tysięcy i opchniesz dalej. Do tłuczenia kilometrów są diesle,mój 11 miesięczny rapid 1,5d ma 80 tysięcy zrobione ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@kesnall
mam tak, że patrzę na nowe ładne, dobrze wyposażone samochody aż chciałoby się nimi przejechać może nawet kupić
ale patrzę na te śmieszne pierdziki pod maską i się odechciewa
miałem okazję jeździć roomsterem z 1.0 czy 1.2
w mieście spoko ale w trasie masakra
spalił więcej niż 2.5tdi w 1500kg samochodzie, wyprzedzanie musiałem taktycznie planować a jechałem sam a co dopiero z pełnym pokładem
ehh
  • Odpowiedz
@kesnall: Gratulacje fajna bryka. Sam zmienilem 2.3 250KM na 1.4 tsi i jestem zadowolony. Co do silnika to 1.0t wystarczy w tak lekkim aucie. A co do wysilenia jednostki to teraz Msport wypuszcza fieste na rajdowe trasy 1.0t 210 KM... . Z tą zmianą oleju po 1000 km to tez przesada. W auto-świat są testy po 100 000 lub nawet 200 000 i wedlug Dekry zero zuzycia silnika, w tym
  • Odpowiedz
@kesnall: w takich autach duże znaczenie ma czy jedziesz samemu. Jak jedziesz sam to pewnie nawet się odpycha ale jak wsiada jeszcze dwie osoby to już ciężko. Jeździłem trochę Jetta 1.2T czterocylindrowa. Gratuluje i szerokości :)
  • Odpowiedz
@kesnall Mam Ceeda 1.0 T-GDI 120KM, turbo ciągnie od 2tys i bardzo przyjemnie się jeździ. W razie czego mam jeszcze 5 lat gwarancji. Ludzie będą całe życie na wszystko narzekać, najlepiej jakbyś kupił Passata w 1.9 TDI ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz