Wpis z mikrobloga

Czy ktoś spotkał się z problemem ze sklepem NET-S (https://www.net-s.pl/) ?
Sprzęt przyszedł uszkodzony odesłany już 20 grudnia do tej pory brak statusu reklamacji, sklep albo nie odpowiada albo odpowiada po 5 dniach z informacją, że czekają na informację z serwisu.

Poszedł mail do Rzecznika Praw Konsumenta w tej sprawie, ale chciałbym dowiedzieć się czy ktoś z nimi walczył.

W googlach opinie o nich tragiczne a na ceneo b.dobre. Niestety nie sprawdziłem google :/

#nets #kiciochpyta #afera #sklepyinternetowe #kupujzwykopem #pytanie
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ppawel: kierwa ... a jakieś doświadczenie jak z nimi postępować? Telefon to sekretarka jedna wielka. Można wybrać o 1 - 9 i wciąż sekretarka.
  • Odpowiedz
@ppawel: raz tam kupiłem prawie całego kompa wiele tam temu, właśnie ze względu na ceny, ale na szczęście u mnie problem był "tylko" z dostawą, zamiast 1 dnia czekałem na kuriera chyba z tydzień, rzeczywiście odbijając się od tej wrednej automatycznej sekretarki...

jak minął ponad miesiąc uderzaj do swojego lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta (nie udzielają raczej porad online), bo może reklamacja już została uznana na Twoją korzyść "z automatu"...
  • Odpowiedz
Czy ktoś spotkał się z problemem ze sklepem NET-S


@M4h00n: Współczuję XD Tam się nie kupuje... W ogóle robią mega problemy ze zwrotami 14-dni przez neta i opłaty doliczają ze plomby z otwartego kartonu jak po prostu przetestujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak pisał koleś co monitor chciał zwrócić xD
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@ppawel jest oficjalna e-poradnia i już jestem w kontakcie. Jeśli nie uzyskam odpowiedzi od sklepu ani od poradni pójdę osobiście.
Oczywiście napisałem do sklepu że jestem w kontakcie z rzecznikiem itd że łamią prawo konsumenta itd.

Oceny na Ceneo chyba kupione bo naprawdę są dobre.
U mnie zakup i przesyłka spoko. Nie czekałem długo problem jest z reklamacją ciągle odpisują że czekają na odpowiedź z serwisu i ich ponaglaja....
Moja reklamacja
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@cryptohash
Popisałem trochę z e-poradnia, w mailach do sklepu napisałem że mam kontakt z rzecznikiem.
Cytowalem co mi pisał rzecznik.
Zadzwonili (sami z siebie), przeprosili i wysłali hajs w ciągu chyba 2 tyg.
Więc skończyło się tak że hajs odzyskałem. Ale trochę nerwów mnie to kosztowało i czasu. Nie tak powinno się to odbywać.
Nie mam problemu ze faktem że wysłali wadliwy sprzęt. Zdarza się. Ale poziom obsługi klienta i reklamacji
  • Odpowiedz
@M4h00n: ja czekam 3 tydz. na walnięty ram ;/ Na zapytanie mailowe: po kilku dniach zwrotka że nie wrócił z gwarancji i to wszystko. Zakup na firmę więc rzecznik tu nie pomoże. Ten sklep to jedna wielka pomyłka. Opiszę w osobny wątku bo ilość syfu w tym 1 zamówieniu przekroczyła wszelkie normy... jak odzyskam $$ za ram albo odeślą z naprawy dam znać.
  • Odpowiedz