Wpis z mikrobloga

@Melcma:

by ta gra już dawno padła xD


Co napisałem w drugim poście. Masz jakiś problem z czytaniem albo rozumieniem tekstu? Spakuj sobie tornister na jutro lepiej zamiast #!$%@?ć o czymś o czym nie masz pojęcia
Zmniejszono liczbę travel nodów bo ludzie się zniechęcali że za level dostawali jakieś gówno typu "+10 str" i musieli 5 takich przejść do następnego dobrego noda


@drzuo: Czyli mówisz że w drzewku jest mniej niepotrzebnych zapychaczy a więcej użytecznych pasywek istna casulaizacja xD

I ofc rzeczy które wymieniłem to nie wymyśliłem z dupy tylko sam CW potwierdził


@drzuo: Poprawianie mechanik tak by sprawiały więcej frajdy i wymagały mniej nudnego grindu
@Zuben: Lol. Jak nie jest? Jakby CW trzymał się swojej oryginalnej wizji to by się dalej exaltowało mapy a w grę by grało 5 osób. Po to to wszystko było robione żeby zatrzymać ludzi którzy nie są hardkorowymi graczami w tego typu gry. Do pewnego czasu było tak że 90% ludzi którzy zaczynali grę nie przechodziło Brutusa. Hardkorowcy którzy byli zaparci to grali tak czy tak ale nowi po prostu odpadali
Do pewnego czasu było tak że 90% ludzi którzy zaczynali grę nie przechodziło Brutusa.


@drzuo: A jaki był problem w sensie wymagał on od gracza bardzo dużo umiejętności i zrozumienia mechanik czy wymagał wyfarmienia odpowiednich przedmiotów? Był to przeciwnik dojść wcześnie w grze więc tu raczej nie powinno być dużego wyzwania bo gracz nie miał czasu się nauczyć, w diablo 2 pokonanie żadnego bossa na normalu nie sprawiało większego problemu a
@drzuo

Nikt jeszcze tej gry na oczy nie widział a ty już wiesz że to gówno? Ciekawe


Sam fakt że to gra na telefony sprawia że gra jest gównem xDDDD Podaj mi chociaż jedną grę na telefon która nie polega na mozolnym grindzie, nie jest minigierką i nie jest portem z PC. I'll wait.
@Grzolsat ty się śmiejesz a właśnie tak wygląda nowe pokolenie graczy. Przecież te pomysły przenoszenia pubg i fortnite na komórki nie wzięły się z dupy. Następne call of duty też będzie na telefony