Aktywne Wpisy

Czym jeździcie? Szukam jakiegoś auta (nowego) chce unikać mechaników. Szczerze mówiąc to nie ma nic ciekawego w cenie której szukam (200k) musiałbym brać jakiś leasing, a nie chce wolę kupić za gotówkę. Ew ile dołożyć żeby kupić jakieś sensowne auto? A może kupić nowe auto ale typu jak najtańsze? I się psuć nie będzie parę lat. A kupić jakiegoś szrota do upalania
#programista15k #pytanie #motoryzacja #
#programista15k #pytanie #motoryzacja #

lskx +24
#raportzpanstwasrodka
Kuba Mooderator (od Krzycha Spoconego) zgłaszający mój kanał, za pojawienie się Krzysztofa na filmach Adama xD
Kuba Mooderator (od Krzycha Spoconego) zgłaszający mój kanał, za pojawienie się Krzysztofa na filmach Adama xD
źródło: 7ef40f2044ba7f56d293743ea4bf073f2043045c4247bf7e609e404daa43290c,w400
Pobierz![Mroczna prawda o chipach TPM [Win11]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/7307b44f28779879eeb3511cdd13135ba904ff7d4cb1e893ee8b473306deb521,q80.jpg)




Trafiła nam się bardzo dobra rotacja, bo było około 24-26 gier (w obecnej jest aż 34). Na niektórych telefonach byliśmy na 2. miejscu tuż obok Hearthstone. Pobrania w poprzedniej promocji premierowej to 193.5k, pobrania teraz 298k. Do tego wpadło około 8k ocen, spadek oceny o 0.012. Obecnie 29 500 ocen i średnia to 4.777, co jest mega wynikiem, bo ciężko o grę z wyświetlaną oceną 4.8/5. Zobaczymy, jak teraz będą kształtować się pobrania organiczne. Obecnie to 75 pobrań na godzinę, co daje około 1.8k dziennie, ale jesteśmy jeszcze na niektórych rankingowych listach.
Sumarycznie to już ponad 730k pobrań na samym GooglePlay i ponad 1.5mln na wszystkich platformach.
W przyszłym tygodniu aktualizacja z 2 nowymi budynkami, 3 roślinami, 25 produktami (w tym 5 wykorzystujące filety z ryb) i mechaniką łowienia przy pomocy sieci. Dzięki za wszystkie sugestie, każdą bierzemy pod uwagę i update przyniesie też kilka poprawek dot. mechanik i balansu gry.
Dzięki, że jesteście z nami, pozdro! ʕ•ᴥ•ʔ
#blockyfarm #gamedevordie #gamedev
źródło: comment_zcikVVPjCuPlWYpc5RmkhgxQ5LZAvrXS.jpg
PobierzDla mnie niestety gra okazała się za nudna, ale mimo to naprawdę czapki z głów!
@CichyGlosZTyluGlowy: tak, produkcja się zwróciła. Gra obecnie zarabia i nas utrzymuje.
Dawaliśmy też wykład o tym w ramach GameDevFest na kole naukowym Polygon na Politechnice Warszawskiej i planujemy być na GICu.
Odpowiadając teraz w skrócie: Unity, C#, backend na Google Cloud, java.
Pytania z ciekawości. Rzuciliście pracę w IT żeby zrobić grę, czy godziliście czas pomiędzy projektem/obowiązakmi? Ile osób liczył zespół?