Aktywne Wpisy
NuklearnySzpadel +272
Mój robot odkurzający właśnie popełnił rytualne sudoku. Puściłem go na łazienkę, a ten wjechał pod kibel nadziewając się wyłącznikiem. Jakież było moje zdziwienie gdy w trakcie odkurzania usłyszałem „clean up paused”, a za chwilę „turning off” XD
#robotodkurzajacy #xiaomi #sprzatanie #heheszki
#robotodkurzajacy #xiaomi #sprzatanie #heheszki
Lolenson1888 +18
Gdybyście mieli wymienić 3 największe zmarnowane talenty w XXI wieku, które śmiało miały potencjał by sięgnąć po Złotą Piłkę, to byłby to Balotelli, Pogba... i kto jeszcze? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mecz #pilkanozna
#mecz #pilkanozna
Trafiła nam się bardzo dobra rotacja, bo było około 24-26 gier (w obecnej jest aż 34). Na niektórych telefonach byliśmy na 2. miejscu tuż obok Hearthstone. Pobrania w poprzedniej promocji premierowej to 193.5k, pobrania teraz 298k. Do tego wpadło około 8k ocen, spadek oceny o 0.012. Obecnie 29 500 ocen i średnia to 4.777, co jest mega wynikiem, bo ciężko o grę z wyświetlaną oceną 4.8/5. Zobaczymy, jak teraz będą kształtować się pobrania organiczne. Obecnie to 75 pobrań na godzinę, co daje około 1.8k dziennie, ale jesteśmy jeszcze na niektórych rankingowych listach.
Sumarycznie to już ponad 730k pobrań na samym GooglePlay i ponad 1.5mln na wszystkich platformach.
W przyszłym tygodniu aktualizacja z 2 nowymi budynkami, 3 roślinami, 25 produktami (w tym 5 wykorzystujące filety z ryb) i mechaniką łowienia przy pomocy sieci. Dzięki za wszystkie sugestie, każdą bierzemy pod uwagę i update przyniesie też kilka poprawek dot. mechanik i balansu gry.
Dzięki, że jesteście z nami, pozdro! ʕ•ᴥ•ʔ
#blockyfarm #gamedevordie #gamedev
Dla mnie niestety gra okazała się za nudna, ale mimo to naprawdę czapki z głów!
@CichyGlosZTyluGlowy: tak, produkcja się zwróciła. Gra obecnie zarabia i nas utrzymuje.
Dawaliśmy też wykład o tym w ramach GameDevFest na kole naukowym Polygon na Politechnice Warszawskiej i planujemy być na GICu.
Odpowiadając teraz w skrócie: Unity, C#, backend na Google Cloud, java.
Pytania z ciekawości. Rzuciliście pracę w IT żeby zrobić grę, czy godziliście czas pomiędzy projektem/obowiązakmi? Ile osób liczył zespół?