Wpis z mikrobloga

Koniec promocji w Nowe i Zaktualizowane Gry w Google Play - szybkie podsumowanie.

Trafiła nam się bardzo dobra rotacja, bo było około 24-26 gier (w obecnej jest aż 34). Na niektórych telefonach byliśmy na 2. miejscu tuż obok Hearthstone. Pobrania w poprzedniej promocji premierowej to 193.5k, pobrania teraz 298k. Do tego wpadło około 8k ocen, spadek oceny o 0.012. Obecnie 29 500 ocen i średnia to 4.777, co jest mega wynikiem, bo ciężko o grę z wyświetlaną oceną 4.8/5. Zobaczymy, jak teraz będą kształtować się pobrania organiczne. Obecnie to 75 pobrań na godzinę, co daje około 1.8k dziennie, ale jesteśmy jeszcze na niektórych rankingowych listach.

Sumarycznie to już ponad 730k pobrań na samym GooglePlay i ponad 1.5mln na wszystkich platformach.

W przyszłym tygodniu aktualizacja z 2 nowymi budynkami, 3 roślinami, 25 produktami (w tym 5 wykorzystujące filety z ryb) i mechaniką łowienia przy pomocy sieci. Dzięki za wszystkie sugestie, każdą bierzemy pod uwagę i update przyniesie też kilka poprawek dot. mechanik i balansu gry.

Dzięki, że jesteście z nami, pozdro! ʕʔ

#blockyfarm #gamedevordie #gamedev
sortris - Koniec promocji w Nowe i Zaktualizowane Gry w Google Play - szybkie podsumo...

źródło: comment_zcikVVPjCuPlWYpc5RmkhgxQ5LZAvrXS.jpg

Pobierz
  • 23
@CrazyBaran: całe postępy tworzenia gry były wrzucane na nasz tag autorski #gamedevordie

Dawaliśmy też wykład o tym w ramach GameDevFest na kole naukowym Polygon na Politechnice Warszawskiej i planujemy być na GICu.

Odpowiadając teraz w skrócie: Unity, C#, backend na Google Cloud, java.
@sortris: A jesteś w stanie zdradzić, już na ile miesięcy "do przodu" zabezpieczyliście swoje finanse? Bo przypuszczam, że do jakiś większych wynurzeń na temat finansów pewnie nie uda mi się namówić :)
@DancingJelly: ciężko powiedzieć na ile miesięcy, bo to zależy od wydatków i poziomu życia, jakiego się oczekuje. Mnie osobiście przychody z BF nie satysfakcjonują względem pracy, którą włożyliśmy. Zobaczymy, czy uda się przeskalować.
@sortris: BF jest na tyle dobrą produkcją, że nie mam wątpliwości, iż jeszcze długo po zakończeniu prac będzie zarabiać. Kwestia jest taka, czy te zarobki będą na tyle długo na tyle duże, by spokojnie skończyć kolejny projekt zatrudniając (lub nie) kolejne osoby do pomocy i znów "podbić" trochę finanse. I tak rozwijać swoją firmę, oczywiście jeśli są na to chęci.
@sortris: Super, czasem zerkałem na GIF-y i widać było że produkcja z potencjałem. Na telefonie nie gram to nie sprawdzę, ale i tak graty.

Pytania z ciekawości. Rzuciliście pracę w IT żeby zrobić grę, czy godziliście czas pomiędzy projektem/obowiązakmi? Ile osób liczył zespół?