@minecraftkoxik2008: Jeśli ktokolwiek twierdzi że nk jest łatwa to jest #!$%@?. 2 owszem, była łatwa, ale nk jest cholernie źle zrobiona jeśli chodzi o balans.
@minecraftkoxik2008: Na wstępie tak. Ale wstęp ma właśnie nauczyć gracza kombinowania.
Wystarczy jedynie dojść do miasta, kupić zwój przemiany w zębacza, wytłuc całą startową mapę, pakować w jeden atrybut i um. walki i po dodatku korzystać z Ostrza Beliara. Potem gra przechodzi się sama. W rozdziale 6, nieważne na jakim poziomie, mając końcowy sprzęt wszystko będzie padać na maksymalnie 4 ciosy.
@minecraftkoxik2008: Gothic 2 NK jest trudny. Te zjeby co tworza returningi 2.0 i tworza #!$%@? poziom do kwadratu moda do gry ktora wcale latwa nie jest powinna sie #!$%@? porzadnie w leb. Stado #!$%@? januszy. Ja rozumiem ze dla takiego janusza gothica to jest #!$%@? przyjemnosc ubic bossa przy pomocy bugow albo walczyc na zasadzie "hit i save" ale #!$%@? badzmy powazni bo to zadna przyjemnosc z grania.
@minecraftkoxik2008: G2NK jest trudna, w dość dziwny sposób. Ważniejsza w niej jest wiedza od umiejętności. Kilka jej elementów, które są bardzo istotne: 1. Wiedza o progach punktowych 2. Istotność stałych bonusów i dobry czas na ich konsumpcję 3. Efektywność poszczególnych zwojów (Smoczy zębacz, demon)
Istotność grindu - "czyszczenie" Khorinis, znajdowanie ważnych składników alchemicznych i tabliczek (często są w randomowych miejscach, tabliczki się chociaż błyszczą).
@Avogadro: no nie powiedziałbym. Jednoręczny jest w stanie wystarczyć do samego końca gry Dwuręczny może bardzo ułatwić rozgrywkę, jeśli idzie się w dwuręczne i jeszcze nie rozwinęło się dużo siły Runa - zombiaki są całkiem pomocne Za ulepszenia traci się trochę hp, ale wystarczy go za dużo nie ulepszać, a i tak będzie dobry ¯\_(ツ)_/¯
@minecraftkoxik2008: Po ograniu tego tyle razy, nie umiem obiektywnie ocenić. Dla mnie jest łatwe, ale ja skończyłem tytuł z 4 czy 5 razy, wiem gdzie iść i tak dalej. Na pewno sporo trudniejsze było od podstawki jak grałem po raz pierwszy, ale nie kojarzę, żebym jakoś klął na poziom trudności.
@Edi93: ! Szpon Beliara wpadł w ręce Bezimiennego celowo. Jest to pułapka gdyż przy ostatecznej walce ze Smokiem Ożywieńcem gdy używamy tej broni to pioruny nie będą trafiać przeciwnika tylko Bezimiennego
@ZdenerwowanyBialorusin: Tylko, jeśli dobrze rozwijasz postać. Czyli już wiesz, co robić. Jeśli grasz pierwszy/drugi raz i nie wiesz jak działają progi i że mikstury/tabliczki trzeba chomikować na ostatnie 1/4 gry w zasadzie (do tego nie czyścisz wszystkiego dokładnie, bo ciężko), to bardzo łatwo wpakować się w sytuację, że masz zbyt słabe statystyki na danym etapie. A gra do tego podbija wymagania i rzuca
@Mastah1 Teraz gram sobie w returninga 2.0, gram czystym magiem i powiem tak - bez bugowania typu wskakuje na skalę czy cos żeby przeciwnik nie mógł mnie atakować nie dałbym rady w pierwszym rozdziale, gram na poziomie trudności normalnym ( ͡°ʖ̯͡°)
@Jakubon: Bo srodowisko moderskie w Gothicu to rak. Rownie dobrze mozesz grac bez modow i na 0 lvlu isc z laga na #!$%@? orka. Podobne doswiadczenie co przy grywaniu tych #!$%@? returningow.
g2nk trudną grą?
Jeśli ktokolwiek twierdzi że nk jest łatwa to jest #!$%@?. 2 owszem, była łatwa, ale nk jest cholernie źle zrobiona jeśli chodzi o balans.
Wystarczy jedynie dojść do miasta, kupić zwój przemiany w zębacza, wytłuc całą startową mapę, pakować w jeden atrybut i um. walki i po dodatku korzystać z Ostrza Beliara. Potem gra przechodzi się sama. W rozdziale 6, nieważne na jakim poziomie, mając końcowy sprzęt wszystko będzie padać na maksymalnie 4 ciosy.
Ja rozumiem ze dla takiego janusza gothica to jest #!$%@? przyjemnosc ubic bossa przy pomocy bugow albo walczyc na zasadzie "hit i save" ale #!$%@? badzmy powazni bo to zadna przyjemnosc z grania.
Kilka jej elementów, które są bardzo istotne:
1. Wiedza o progach punktowych
2. Istotność stałych bonusów i dobry czas na ich konsumpcję
3. Efektywność poszczególnych zwojów (Smoczy zębacz, demon)
Istotność grindu - "czyszczenie" Khorinis, znajdowanie ważnych składników alchemicznych i tabliczek (często są w randomowych miejscach, tabliczki się chociaż błyszczą).
No i dochodzi do tego Szpon Beliara.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jednoręczny jest w stanie wystarczyć do samego końca gry
Dwuręczny może bardzo ułatwić rozgrywkę, jeśli idzie się w dwuręczne i jeszcze nie rozwinęło się dużo siły
Runa - zombiaki są całkiem pomocne
Za ulepszenia traci się trochę hp, ale wystarczy go za dużo nie ulepszać, a i tak będzie dobry ¯\_(ツ)_/¯
@ZdenerwowanyBialorusin: Tylko, jeśli dobrze rozwijasz postać. Czyli już wiesz, co robić. Jeśli grasz pierwszy/drugi raz i nie wiesz jak działają progi i że mikstury/tabliczki trzeba chomikować na ostatnie 1/4 gry w zasadzie (do tego nie czyścisz wszystkiego dokładnie, bo ciężko), to bardzo łatwo wpakować się w sytuację, że masz zbyt słabe statystyki na danym etapie. A gra do tego podbija wymagania i rzuca
Komentarz usunięty przez moderatora