Wpis z mikrobloga

  • 1
@kalee7 dzięki za szczegółowe odpowiedzi ʕʔ
O tym wyciętym katcie to nie wiedziałem że moga obroty falować, ale chyba da się to ogarnąć programowo?
Zadzwonię do koyota i gronka i popytam o terminy remontów silników. Jak będą do miesiąca to zrobię tak, jak piszesz, czyli kupię z walniętym silnikiem. Jak terminy będą 2 miesiące naprzód to ruszam w Polskę szukać zadbanego egzemplarza.
O swapie nawet nie chce
  • Odpowiedz
@pug_in_stug: z obrotami chodziło mi bardziej że jest to oznaka słabnącej kompresji. Trochę to chaotycznie napisałem. A z remontami to trzeba uważać bo nie każdy silnik się nadaje do remontu. Ale to fachowcy pewnie lepiej pomogą. Np moj poprzedni wydawał się w miarę ok, kupiłem komplet uszczelnień Atkinsa za 3k i po remoncie było ok ale po 20kkm pękł jeden apex nikt nie wie czemu. Dlatego nie bawiłem się już
  • Odpowiedz
@kalee7: rozmawiałem z 2 sprzedającymi: jeden ma auto 4 miesiące (dziwne, ale ponoć żona każe mu sprzedać XD), ma kompresję 7,8-7,9. chceck engine wywala czasami bo ma usunięty katalizator, wszystko było porobione (kable, hamulce)
drugi gościu ma auto 6 lat, auto od nowości w kraju i generalnie wszystko jest zrobione, kable można by ewentualnie wymienić bo robił je 4 lata temu (ale żadnych problemów z odpalaniem nie ma)
Pojadę na
  • Odpowiedz
@pug_in_stug: to sprawdź co wywala check, no ogólnie troch śmierdzi z tymi 4 miesiącami xD
A drugi 4 lata na jednym zapłonie? ( _) tego też zapomniałem: cewki świece kable niestety trzeba często wymieniać, niektórzy robią upgrade z corvetty, pogoogluj sobie może Cię zainteresuje.
  • Odpowiedz