Wpis z mikrobloga

Wchodzę na mirko i co ja widzę... w sumie typowy obraz na mirko. Nie chcę przejść obok tego obojętnie zważywszy na to, że jest to wynik mojej inicjatywy #mirekszukazony

Nawet powiadomienie z mirkowyznań widzę, bo się autorce listu przykro zrobiło, przez wylewające się z monitora chamstwo i zwyczajną głupotę.

Przykro mi, że inicjatywa mająca na celu pomoc osobom samotnym jest wykorzystywana do obrzucania kogoś gównem i to tylko dlatego, że treść zgłoszenia kogoś przerosła intelektualnie, co samo w sumie jest dla tych osób dodatkowo pogrążające :/

Dziewczyna-inżynier technicznego kierunku powiązanego w jakiś sposób z elektroniką (sam elektronikę ukończyłem, przejdźcie się na taki kierunek lub pokrewny, gorąco polecam)

Jestem studentką pewnego technicznego kierunku. Trochę elektronika a trochę nie elektronika. Za pół roku będę dumną panią inżynier,

Moim takim najukochańszym hobby jest latanie pod chmurkami. Hobby zajmujące, wymagające i uczące cierpliwości.


Nie jest napisane wprost, ale może lata motolotnią, szybowcem, albo skacze ze spadochronem. Nie wiadomo dokładnie, więc co robi typowy debil po przeczytaniu? "haha pod chmurkami, pewnie buja w obłokach XD" normalny człowiek czyta dalej, aby rozwiać wątpliwości jeśli je ma, może znajdzie więcej bardziej jednoznacznych informacji.

Jest kilka różnych opcji w zależności od ułożenia gwiazd, aktualnego ciśnienia, fazy księżyca i mojego nastroju.


Ja się na lotnictwie co prawda nie znam, ale obstawiam, że to też może być nawiązanie do lotów szybowcem. (serio ktoś to zdanie również podciągnąłby pod jakieś bujanie w obłokach?)

staram się dokształcać z pewnej dziedziny


Pewnie z dziedziny seriali, malowania paznokci lub plotkowania, jak obstawiacie?

Wszystkim wyznawcom redpill i innego pua dziękuję, możecie przestać czytać.


Niestety dokładnie tacy zebrali się pod wpisem, tylko nawet nie rozumieją, że dokonali samozaorania.