Wpis z mikrobloga

  • 1539
Byłam dzisiaj z ojcem w banku PKO bp. Czekaliśmy kulturalnie godzinę do okienka, #!$%@? tam jest niezły.
Tata uprzejmie mówi do pani w okienku:
- ale państwu nałożyli obowiązków, niedługo będziecie państwo tu ze szczotką latać i zamiatać.
Na co uprzejma pani mówi:
- jak sie nie podoba, to tam są drzwi.

No nie podoba, więc szukam nowego banku XD

#coolstory #truestory #pkobp #banki
  • 84
@worldmaster o to to! Dzisiaj klientów było mnóstwo, a okienka otwarte trzy, z czego przy jednym były te same osoby, gdy wchodziłam do banku i gdy wychodziłam (czyli godzine minimum). Klienci się denerwowali i krzyczeli nawet, pracownicy również byli zestresowani, stąd pewnie nieuprzejmosc, która mnie spotkała.
@boryss: Tak samo polecam Millennium, nie miałem nigdy żadnych problemów. Mają jedynie dwie drobne wady tam:
- płatny Express ELIXIR (można poratować się przelewem na telefon, też jest ekspresowy, ale ograniczenie do 500zl bodajże)
- nie wspierają wpłatomatów Euronet, na szczęście rzadko wpłacam pieniądze, a bank mam blisko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mają świetna apkę na Androida, na dodatek można płacić przez NFC. Poza tym wsio co
@nicari: dziwne, gdyz nie wolno tak mówić tam, chyba, ze to taka Grażyna 50+ , która pracuje od powiedzmy 25 lat w banku i ma dobre plecy, to w sumie moze sie naburmuszyć gdyż kierownik/czka jest jej dobrym psiapsiółem. Młoda osoba raczej nie powiedziała by tego,gdyz w bankach są ścisłe procedury (jak w kazdym korpo) co do zachowania w trakcie rozmowy z klientem, bała by sie o posadę.
@nicari ja w pko bp jestem już od początku, nie płacę za konto jeżeli zrobię 200 zł obrotu kartą co nie jest w ogóle problemem a pani Asia z mojego oddziału która też już pracuje chyba tam kilkanaście lat to powinna dostać ostra podwyżkę @EkspertPKO :)
@Kismeth: pamietam.
akcja z bialym zlotem.

juz stracili okolo 500 pln realnej gotowki ' znalazlem u nich cos ladnego - przechodzac galeria i szukalem u konkurencji.

nie wiem ile razy swiadomie tam nie wszedlem - po prostu - w kruku sie nie kupuje.
@Gunwiarz: Niższe opłaty i wyższy standard obsługi, co prawda wierzę ze przez to ostatnie 8 lat od kiedy nie mam z nimi żadnej styczności podnieśli swój poziom, ale i tak zawsze ich model działania i obsługi klienta będzie mi się kojarzyć tak samo pozytywnie jak Społem, bary mleczne, PKP etc.
@furia_narasta: @wiesiek84: no to widzisz ja mam odmienne zdanie, opłaty tak ja pisałem wyżej praktycznie zerowe, strona internetowa przejrzysta i intuicyjna, apka mobilna ipko też na duży plus (aczkolwiek nie korzystałem z innych więc nie mogę powiedzieć czy jest lepsza czy gorsza) w oddziale stacjonarnym też zawsze miło i sympatycznie mimo, że pojawiam się w nim rzadko bo większość załatwiam przez stronę internetową. No i przy rozmowach telefonicznych nie namawiają