Wpis z mikrobloga

Michelin Pro 4 Endurance


@Lacing: mam ta, w wersji 23 i tak naprawde to jest 22, wiec celuj w c25. Moim zdaniem bardzo dobra, mialem juz kilka sytuacji gdzie wjechalem na drobne szklo ale obylo sie nawet bez ciec na powierzchni opony. Natomiast przez brak bieznika wydaja mi sie dosc lepkie, bardziej niz lithiony 2 czy wspominane conti. Ja sie do conti zrazilem, ale wiekszosc osob sobie chwali. Te micheliny rowniez
@Lacing: raz po 1000km wyszedl mi oplot na sciance bocznej zupelnie na zewnatrz, drugi raz padly na mikro szkle, 3 raz to juz byly jakies ultrasporty 28mm, oplot zaczal wchodzic do wnetrza opony i dziurawic detke w 20 miejscach (po 400km)....
@Lacing: ja jednak miałem to w dupie bo po ostatnim pół roku jazdy i wielu przebitkach stwierdziłem, że nie będę szedł na żaden kompromis. Przesiadałem się z "zimówki" 28c- druciaka który ważył ok. 500g na tą która ma 245g więc waga nawet jak na tę oponę i tak miażdżąca.

Sam jestem w sumie ciekawy jak ta opona wypada w porównaniu z Continental GP 4000 s II, ale z tego co widzę
@brydrzysta: to na czym tak często przebijałeś opony? Mi się w sumie poza snake bite nic nie przytrafia - ale z drugiej strony tak często się trafiał że jestem już przewrażliwiony i na każdą nierówność uważam (szczególnie daleko od domu :-) )
@Lacing: ciężko powiedzieć jednoznacznie, wydaje mi się że częściowo to mogła być moja wina bo czasami trzymałem za niskie ciśnienie w oponach, ale też się zdarzało na bruku, czy po prostu na asfalcie bez żadnych przesłanek, że mogło by się coś dziać i czasami dopiero rano następnego dnia brakowało powietrza w oponie.