Wpis z mikrobloga

Gracze csgo to chyba się zaczynają robić jak te audiofile.
A to Myszka ma 3432423 dpi, słuchawki w premium cool stereo mxassdasa, fpsy? MINIMALNIE TO JEST 500 KLATEK NA SEKUNDE, inaczej nie da się grać. Tylko GTX 1080 TI w SLI FRAJERZE.
Monitor 60 hz nie nadaje się do gry, widzę dosłownie każdą klatkę tej głupiej gry, jak chcesz grać w tak znamienitą i wymagającą grę to 144 hz to jest minimum, 244hz to jak hcesz grać competetive.
No wiesz stary teraz gram na 3:4 monitorze, kosztował mnie 20 tysięcy złotych, ale przynajmniej widzę lepiej i mam więcej fpsów, a ty co dalej na laptopie w 90 fpsach biedaku?
V-sync? eeee mówisz o tym ustawieniu co TYLKO ZMNIEJSZA fpsy?
#youtube #bekazpodludzi #heheszki #gry #gownowpis #takaprawda
N.....y - Gracze csgo to chyba się zaczynają robić jak te audiofile. 
A to Myszka ma...
  • 100
@rdkN: nawet na turniejach jak iem to jest minimalna różnica. I wcale nie ma wielkiego wpływu na rozgrywkę, no ale spierdoxy zawsze znajduja wyjaśnienie, dlaczego nie są zawodowcami klasy światowej xD
No i tak, wiadomo, nie porównuję tutaj myszki za 50, a 200 zł, bo to jeden z elementów, który robi różnice. Natomiast klawa, hz monitora, czy gtx 1060, a 1080 #!$%@? zmienia, a wszyscy łykają marketing xD
@Kieres: Rozumiem, że swoje przekonanie opierasz o doświadczenie na turniejach? ( ͡º ͜ʖ͡º) Przez ostatnie pół roku testowałem 5 różnych myszek i imo ma ona największe znaczenie z całego sprzętu, ale pewnie wiesz lepiej XD Tak samo o częstotliwości odświeżania - rozumiem że korzystałeś z 144 Hz skoro mówisz że nic to nie zmienia? Czy może gówno wiesz a się wymądrzasz? ( ͡° ͜ʖ
@porqqq: Aha, sory, miałem powiedzieć co ma wspólnego z tym, co napisałeś wyżej. No to ci wytłumaczę xD.
Masz metodę:

m_rawinput.GetBool()

Która sprawdza czy opcja rawinput jest włączona. Masz też metody następujące:

void CInput::GetAccumulatedMouseDeltasAndResetAccumulators( float *mx, float *my )

void CInput::AccumulateMouse( void )

Które z niej korzystają i w zależności od zwracanej wartości realizują określoną strategię - w tym przypadku przyspieszenie myszy.
Ten fragment:

void CInput::GetAccumulatedMouseDeltasAndResetAccumulators( float *mx, float *my >)
@rdkN: ale napisałem, ze myszki mają znaczenie i sam mam drogą xD
miałem też monitor 144hz, wygrałem na iemie, sprzedałem po 2 tygodniach bo #!$%@? mi był potrzebny do grania w cs
@Kieres: No widzisz, a ja sobie sprawilem pare miesiecy temu monitor 144Hz i teraz nie bylbym w stanie wrocic do 60/75Hz - raz ze gra nie chodzi plynnie, dwa ze duzo gorzej sie celuje - i to nie jest zadne placebo, mozesz sobie nawet poszukac testow w sieci. Jezeli taki monitor jest wg Ciebie zbedny w dynamicznych fpsach to pewnie podlaczales go przez HDMI ( ͡° ͜ʖ ͡°
@porqqq: Dupe ci poprawia. xD
Ruchy myszki są analizowane pod kątem rozdzielczości i dpi myszy a nie fpsów... Jest tak w każdej możliwej grze fps.
To że mysz "płynniej lata" przy większych fpsach jest spowodowane tym, że twoja reakcja jest odpowiednio szybka przy 60+ fpsach. Ale jeżeli masz 144 hz monitor, to max klatek masz tyle samo i nic to ci nie da że masz 999 fps w grze. W G-sync
@Nedkely: G-sync, ktory zwieksza input laga idealnie nadaje sie do grania w CSGO, szczegolnie w polaczeniu z 60 fpsami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I w jaki niby sposob rozdzielczosc moze zmniejszac precyzje myszy? XD Ludzie ktorzy graja 4:3 czesto sa po prostu przyzwyczajeni z dawnych lat - ja np. do niedawna gralem na monitorze 5:4, teraz na panoramicznym gram z paskami po bokach bo tak jest mi