Wpis z mikrobloga

może 144 klatki na sekundę ale silnik gry lepiej działa przy większej ilości co powoduje że te 144 wyświetlanych fpsów przy 300 w grze sprawia wrażenie o wiele płynniejszego


@Knax: Silnik silnikiem, ale monitor o częstotliwości odświeżania 144 Hz fizycznie nie wyświetli ci więcej klatek, więc nie wiem jak niby możesz osiągać większą płynność. Mając monitor 144Hz i generując 400 fpsów będziesz miał w przy dynamicznej grze tearing jak s-------n,
  • Odpowiedz
@Flypho: to że wyświetli 144 fpsy to nie podlega dyskusji ale w momencie gdy nie tylko obserwujesz ekran ale też sterujesz myszką to czuć te dodatkowe fpsy, tak samo jak na 60hz czuć różnicę między 60 a 300 fpsami, dla kogoś kto tak gra to jest oczywiste
  • Odpowiedz
gdy nie tylko obserwujesz ekran ale też sterujesz myszką to czuć te dodatkowe fpsy, tak samo jak na 60hz czuć różnicę między 60 a 300 fpsami, dla kogoś kto tak gra to jest oczywiste


@Knax: Jedyna różnica jest taka, że na monitorze 60Hz grając przy 300 FPSach masz obraz rozdarty aż w 5 miejscach. Innymi słowy - twój końcowy obraz zostanie podzielony wertykalnie na 5 części w różnych proporcjach i
  • Odpowiedz
Masz internet to sobie poszukaj jak to wygląda od strony technicznej. Ja tylko napisałem, że jest różnica i to znacząca. Nie musisz wierzyć. To już nie jest moja sprawa XD


@krig: Czyli argumentum ad zdupinum xD. Wysryw nadający się wprost do śmietnika. Zmarnowałeś czas pisząc to.
  • Odpowiedz
Tak dziala silnik cs ze ruchy myszki obliczane sa na podstawie aktualnej ilosci fps w grze. Wiec nawet jak masz ten monitor 144hz i te 144fps to i tak bedzie roznica pomiedzy 144hz a np. 400 fps, bo zauwazysz zmiane w poruszaniu sie myszki i jej szarpaniu na ekranie. Zreszta https://www.youtube.com/watch?v=hjWSRTYV8e0 lepiej nie da sie tego wytlumaczyc


@porqqq: Ten film właściwie nie tłumaczy niczego poza tym, że można spróbować. Koleś
  • Odpowiedz