Wpis z mikrobloga

  • 0
@Flypho potwierdzeniem jest tylko to że Source oblicza ruchy myszki na podstawie klatek. Przeciez o tym jest ta dyskusja. w innych grach ta różnica fps.może nic nie robić, ale w cs poprawia to widocznie płynność myszki
  • Odpowiedz
potwierdzeniem jest tylko to że Source oblicza ruchy myszki na podstawie klatek.


@porqqq: Przecież masz coś takiego jak raw input w CSie xD. Lel.

nie ośmieszaj sie prosze
  • Odpowiedz
  • 2
@Flypho no to teraz d--------s z tym raw inputem xD wróć jak dowiesz się w jaki sposób działa ta komenda w cs. Jeszcze powiedz mi co ona ma wspólnego z tym co napisałem wyżej. Przecież ty masz zerowe pojęcie o tej grze i p--------z swoje farmazony zamiast poświęcić 5 min na research na internecie
  • Odpowiedz
no to teraz d--------s z tym raw inputem xD wróć jak dowiesz się w jaki sposób działa ta komenda w cs. Jeszcze powiedz mi co ona ma wspólnego z tym co napisałem wyżej. Przecież ty masz zerowe pojęcie o tej grze i p--------z swoje farmazony zamiast poświęcić 5 min na research na internecie


@porqqq: Nom. Sprawdziłem już. Polecam też sprawdzić swoją drogą. I co teraz? Co to zmieniło? xD
https://github.com/ValveSoftware/source-sdk-2013/blob/master/sp/src/game/client/in_mouse.cpp
  • Odpowiedz
@Kieres: No tak, bo global to jest tak wysoki poziom że to przecież niemożliwe grać tam bez sprzętu za 20k XD Słyszałem że profesjonalni gracze też nie zwracają w ogóle uwagi czy mają porządną myszkę czy taką za 10 zł z Biedronki, bo na Wykopie powiedzieli że nie ma różnicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz