Wpis z mikrobloga

#programowanie #programista15k #java #warszawa #pieniadze

Panowie, udało mi się przejść wszystkie etapy rekrutacji pozytywnie na Junior Java Developera i w następnym tygodniu mam rozmowę z dyrektorem na temat formy zatrudnienia itd. Jakiej kwoty netto oczekiwać przy pełnym etacie na umowie o pracę? Tzn. jaka byłaby bezpieczna? Dodam, że nie mam doświadczenia żadnego jako programista.

Miasto to Warszawa, a firma jest dość spora z główną siedzibą na zachodzie.
  • 19
@ChilledMimosa: 3.5 - 4.5k netto na UoP i odpowiedniki na inne umowy. IMO jeśli jesteś studentem to najlepiej zlecenie ale kwota brutto jako całkowity koszt pracodawcy przy zatrudnieniu na UoP, bo wtedy dostaniesz 2k więcej do ręki.
@dope:
Zdziwiłbyś się. Byłem na około 15 rozmowach rekrutacyjnych, od których zależało moje zatrudnienie (bo testy kwalifikacyjne zdałem) i na każdej z nich zawsze byłem pytany o oczekiwania finansowe. Czasami po minie rekrutujących było widać, że jest to za dużo, po czym informowali, że nie zostałem przyjęty, mimo że po raz kolejny dawali ogłoszenie. Można wywnioskować, że po prostu moje oczekiwania były zbyt wysokie (ścieżka inna niż IT).

@biwalencik: Otóż
@quwer: już powinno być odblokowane. Co do testu z tej firmy, gdzie przeszedłem ich rozmowy, to o dziwo podeszli przyjemnie i ludzko, tzn. nie było testu w formie papieru/online, tylko przyszedł gość i zadał około 40 pytań na temat: JavaSE/Spring/Hibernate/SQL/Unix/Git. Pytania były w miarę normalne i przystępne na juniora. Odpowiedziałem dobrze na około 35 z 40.

@reroute: Szczerze mówiąc to przez ten czas, w którym szukam pracy jako junior java
@eovenn: