@VanityFair: ośmioosobowe przedziały z zepsutą regulacją ogrzewania i starymi babami, które drą japę, żeby zamknąć drzwi do tej sauny, bo je przewieje. Tylko bezprzedziałowe!
@VanityFair: jeszcze mi się przypomniały stare kible z plastikowymi siedzeniami, które nie dosyć, że są twarde, to jeszcze parzą w tyłek, bo ogrzewanie pod nimi odkręcone na maksa xD Te pociągi były przeznaczone na trasy podmiejskie, ale w praktyce puszcza się je i na 3-godzinne podróże, masakra
@yourvictim: właśnie to ty droga pani reprezentujesz komunistyczny typ myślenia, ja potrzebuje, mi dajcie, bo mi się należy, zapłać za 1 klasę albo IC to będzie komfort, a nie cebulisz na drugą i narzekasz... to się w głowie nie mieści, jak kupujesz czekoladę za 2.50 to też płaczesz ze nie smakuje jak ta za 10 ?
@yourvictim: Komunikacją publiczną jechałem ostatni raz ok. 8 lat temu. Między innymi dlatego, że miałem ten sam problem co wy. I rozwiązałem go we własnym zakresie, nie wpływając tym na innych. Jest obecnie tyle możliwości transportu, że podróż pociągiem/autobusem nie jest wymagana. Ale po co, skoro można 2,5h stękać, że ktoś siedzi zbyt blisko w otwartym przedziale transportu publicznego, a następnie pisać o tym rozprawki w necie.
@waldeczeq: ale wiesz, że taryfa w TLK i IC jest taka sama, a standard bywa diametralnie różny? To, że mówię, że wagony ośmioosobowe są niewygodne i Intercity, jak każda normalna spółka w kapitalistycznym kraju powinna dążyć do rozwoju i zapewnienia najwyższego komfortu za cenę, jaka im się opłaca, to jest komunistyczne, roszczeniowe myślenie? Takie wagony bywają coraz większą rzadkością, co chyba znaczy, że IC sobie zdaję sprawę z tego, jak powinien
@dolOfWK6KN: czyli mam się godzić na wszystko i nie mam prawa nic krytykować ani mówić, że coś mi się nie podoba/jest niewygodne, bo to od razu stękanie, tak? Super logika.
każda normalna spółka w kapitalistycznym kraju powinna dążyć do rozwoju i zapewnienia najwyższego komfortu za cenę, jaka im się opłaca, to jest komunistyczne, roszczeniowe myślenie?
@yourvictim: Ty twierdzisz, że są niewygodne, wsiadasz i jedziesz. Inni twierdzą, że są wygodne, wsiadają i jadą. A przewoźnik liczy kasę. Po co mu rozwój, skoro i tak wsiądziesz? Chyba nie wiesz na czym polega kapitalizm.
@dolOfWK6KN: sam mówisz, że nie korzystałeś z komunikacji publicznej od 8 lat. Stan taboru kolejowego zmienił się znacząco na plus przez ten czas, co nie znaczy, że wszystko jest idealne i nie ma nic do naprawy. Ciekawe, czy jakby każdy zaciskał zęby i stosował Twoje podejście, to świat szedłby do przodu. Klienci muszą wywierać pewien nacisk na przewoźników, szczególnie, kiedy tak jak IC posiada się monopol na połączenia dalekobieżne.
@VanityFair: Jechałem kiedyś w takim do Poznania 8 godzin. Nigdy więcej. Ostatnie 1,5 godziny stałem na korytarzu, bo już #!$%@? od tego ścisku mnie brała.
#gorzkiezale
Tylko bezprzedziałowe!
Te pociągi były przeznaczone na trasy podmiejskie, ale w praktyce puszcza się je i na 3-godzinne podróże, masakra
Takie wagony bywają coraz większą rzadkością, co chyba znaczy, że IC sobie zdaję sprawę z tego, jak powinien
@yourvictim: Ty twierdzisz, że są niewygodne, wsiadasz i jedziesz. Inni twierdzą, że są wygodne, wsiadają i jadą. A przewoźnik liczy kasę. Po co mu rozwój, skoro i tak wsiądziesz? Chyba nie wiesz na czym polega kapitalizm.
Ciekawe, czy jakby każdy zaciskał zęby i stosował Twoje podejście, to świat szedłby do przodu. Klienci muszą wywierać pewien nacisk na przewoźników, szczególnie, kiedy tak jak IC posiada się monopol na połączenia dalekobieżne.
Komentarz usunięty przez autora
@Mave: póki co dla odmiany mam małe dziecko w przedziale, ale ćwiczę cierpliwość
@TheMan: nie mam wpływu na to jaki będzie układ siedzeń w wagonie...