Aktywne Wpisy

Soothsayer +9
słuchawki z najlepszym ANC bez podziału na kategorie wagowe i finansowe no bez żadnych kompromisów to...?

rdk88 +765
źródło: 1000039889
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: 1000039889
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Autor: Robert Nystrom
Game Programming Patterns to książka opisująca różne wzorce projektowe występujące i wykorzystywane podczas tworzenia gier.
Trafiłem na nią przypadkiem, poprzez podrozdział opisujący pętlę gry, która zoastała bardzo ciekawie zaprezentowana.
Zaczynając od krótkiego historycznego wstępu poprzez przykłady użycia, negatywne strony danego podejścia itp.
Autor obecnie pracuje w EA i jest Lead Software Engineer, Electronic Arts Tiburon od 2001 roku.
Tu jego CV: http://www.stuffwithstuff.com/bob-nystrom.html
Książka jest darmowa (w wersji HTML onlajn) lub można kupić wersję drukowaną lub pdf lub ebuka jakiegoś.
Warto rzucić okiem:
Podrozdział "Game Loop":
http://gameprogrammingpatterns.com/game-loop.html
Darmowa wersja onlajn:
http://gameprogrammingpatterns.com/contents.html
Strona główna:
http://gameprogrammingpatterns.com/
#naukaprogramowania #programowanie #gamedev
źródło: comment_GhOAdUzejicBBNfXv7eNShQo5pd94yhJ.jpg
PobierzCiekawy blog.
Dziękuję.
@FNwsk: Czyli książka od faceta, który ani nie potrafi robić dobrych gier, ani ich dobrze optymalizować xD. Świetne podparcie autorytetu.
@support: Jakie to hity? xD Ostatnia dobra gra wydana przez EA to Mass Effect 3 z 2012 roku zrobiona przez osobne studio do którego ten facet nawet nie należy. Przedostatnia to Dragon Age Origins z 2010 roku też od BioWare. A trzecia od końca to Mass Effect 2, zgadnij przez kogo zrobiona xD. Jedyne dobre gry w ciągu ostatnich 6 lat dla EA zrobiło kanadyjskie