@LowcaG: Najbardziej mnie ciekawi czy uznasz za poprawną obsługę wartości przekraczających zakres double lub jakichś ekstremalnych, ponieważ podczas testów tylko dla jednej strategii zaokrąglania zaczęły być one jakoś akceptowalne.
@LowcaG: Tarczyński ma dobre smalce w słoikach i kabanosy. Tesco pasztet z "Domowe smaki". Do tego jakieś słoki z jakimiś dobrymi ogórkami kiszonymi, jakiś ciemny chleb, cebula, ryż, ciecierzycę w puszce (bardzo tania), fasolę w puszce, jajka i sos tabasko i jakieś grejfruty.
Plusy tego to, że te produkty nie psują się zbyt szybko (wytrzymają 3 tygodnie) i są poza ryżem i jajkami gotowe od ręki do jedzenia więc można
Najciekawsze jest to, że patrząc tak na fejsbuka i jego perspektywę to stał się on warstwą administracyjną globalnej społeczności, więc za 100, 200 lat, kiedy status państw raczej się zmniejszy, ludzie będą kolonizować inne planety, itp. itd. to wtedy coś w stylu fejsbuka będzie używane do administracji ludźmi, np. sądownictwem, służbą zdrowia, jakimiś władzami lokalnymi itp.
Ej mircy bo mnie już cholera strzela. Pomysły jak szybko napisać coś takiego: Napisałem zmianę liter w liczby dwucyfrowe (od 01, 02, 03 do 99), gdzie wartość liczbowa to dajmy na to kod ascii litery zmieniony o jakąś stałą. Na końcu ciągu cyfr będzie spacja i suma kontrolna. Teraz jak otrzymać z powrotem litery z tych cyfr?
@DizzyEgg: Proszę, podaj sytuacje, w których wykorzystujesz goto w raz z komentarzem jakie są tego wady i zalety oraz ewentualnie napisz alterantywę dla każdego przypadku bez goto. Dziękuję.
The concept of notational associativity described here is related to, but different from the mathematical associativity. An operation that is mathematically associative, by definition requires no notational associativity. (For example, addition has the associative property, therefore it does not have to be either left associative or right associative.) An operation that is not mathematically associative, however, must be notationally left-, right-, or non-associative.
Komp juz przystosowany do weekendowego GGJ. Tym razem moim zestawem jamowania będą: - SFML, C++ i Code::Blocks do kodowania; - Intuos i Krita do graficzenia; - Skrzypce, Audacity i "tracker na sterydach" do dźwięków (muszę jeszcze dokupić mikrofon).
Całkowicie sam, by w razie porażki nikogo nie zawieść xD ale zaplanowałem dwie doby tworzenia gry, abym linią najmniejszego oporu skończył grę :D
Czy funkcje w C mogą zmieniać wartości w strukturze(nie tylko dostęp do niej i po wyjściu dane idą w niepamięć bez zwrócenia), tak jak to jest w przypadku tablic? #programowanie
Mam na laptopie niesformatowaną partycję systemową (jakieś 180 GB). Stwierdziłem, że chcę się nauczyć programowania C++ 11/14/17 (programowałem dawno w tym języku, ale chcę od nowa ogarnąć całą teorię), bo chcę się przebranżowić z C# na C++ i uderzyć na staż do Nokii.
Jaka wersja linuxa byłaby najlepsza do działań typowo programistycznych (do casualowego użycia i grania mam partycję z windowsem). Czy po instalacji linuxa będą problemy z Grubem? Mam windowsa 7,
Adam Williamson dokonywał rekompilacji pakietów zależnych od Pythona 3.6, który niedawno został dodany do Fedory Rawhide i tak jak się spodziewał, kilka z nich błędnie się budowała. Przystąpił do badania przyczyny co rozpoczęło ciekawą wędrówkę poszukiwawczą z intrygującym zakończeniem.
Ciekawa implementacja tetrisa oparta o szablony języka C++ (wykorzystuje elemnty C++17).
Mechanika gry odbywa się w trakcie kompilacji a ruch jaki chcemy wykonać podajemy jako parametr dla kopmilatora. Jedyne zadanie skompilowanego programu to wyświetlenie aktualnego stanu gry i zaktualizowanie pliku przechowującego stan gry.
This paper presents the Dropsort algorithm and suggests improvements. Dropsort is a simple comparison sorting algorithm that performs in O(n) time by simply removing those elements that are not already in the correct order. Because of this, it is not a true sorting algorithm as the output does not contain all the elements of the input. In other words it is a lossy “sorting algorithm”
@Chippy: Po zobaczeniu tej dokumnetacji (wczoraj) rozpocząłem naukę tego języka. Kiedykolwiek będą efekty, ostatecznie będzie chyba warto jak z angielskim.
@Floyt: Tu bardziej chodzi o zmiany które mogą nastąpić w ciągu 10, 20, 50 lat. Ocenianie przyszłości bez brania pod uwagę zmian, które mogą nastąpić jest mało roztropne. Czasami są to zmiany spoza naszych wyobrażeń, więc raczej warto "niespodziewane" pozostawiać w zasięgu ręki.
@Floyt: Patrząc na to z innej perspektywy to wykorzystanie tego systemu w urządzeniach architektury sieciowej umożliwi budowę na ich podsawie sieci, więc może to powoli zacząć wybierać Cisco, HP i inne z ich rynku i okolic.
Współcześnie raczej są wygodne alternatywy dla x86.
Jednym z celów tego systemu jest bycie elemntem na którym opierają swoje działanie urządzania wbudowane, międzyinnymi IoT a to rozwijający się rynek i raczej będzie
Mamy jakąś liczbę typu double nazwijmy ją X,
Mamy arraylistę Doubli,
jak elegancko i prawidłowo, rozbić liczbę X, proporcjonalnie do zawartości
Implementacja w C:
http://ideone.com/4x7yG4
Dla np. X = 1000, 40 i 60 z powyżej działa poprawnie.
Edycja: To źle działa.
http://ideone.com/qRt0Z1
Poprawiłem kod i działa
http://ideone.com/eouU4c
To jest kod działający dla każdego przypadku poza samymi zerami.
Jak oceniasz wyniki?
Chyba działa poprawnie (dla zer itp.):
http://ideone.com/tBFoKM
Napisane przed przeczytaniem podpowiedzi (tzn. przeczytam ją kiedy rozwiążę)
Nawet nie myślałem o tych aspektach.
Poprawię kod.
Odpada.
Zaimpelentuję te wszystkie punkty tylko kod jakoś przyślę jutro.
Kurde, z tego co @yelen napisał to w Jawie wygląda to na takie krótkie xD.
Heh dlaczego tak odganiasz od zadania?
Czy mógłbyś przetestować ten kod?
Wydaje mi się, że podpunkty są już brane pod
Najbardziej mnie ciekawi czy uznasz za poprawną obsługę wartości przekraczających zakres double lub jakichś ekstremalnych, ponieważ podczas testów tylko dla jednej strategii zaokrąglania zaczęły być one jakoś akceptowalne.