Wpis z mikrobloga

@matiit: Tylko libertarianie, poczytaj ;)
@dGustator: Możemy robić wszystko i musimy wiedzieć o konsekwencjach ;)
Ustawy o ubezpieczeniach, paliwie, podatkach na pewno nie sprzyja Nam - konsumentom, zwykłym ludziom. Ceny są wyższe, jesteśmy znacznie ograniczani.
@Mangita: Maryhuaenen? Nie korzystam, ale jesteśmy za legalizacją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dGustator: Tak, ale wtedy powstałoby więcej prywatnych infrastruktur. Byłaby konkurencja na rynku, gdyby rządzący nie trzymali "łapy" na wszystkim, a wtedy stosunek jakości do ceny byłby niezmiernie opłaclnych dla ludzi. I nie podawaj na przykład prywtanych odcinków autostrad w Polsce, bo to się mija z Naszym powołaniem. Sam powinieś wiedzieć dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mikii77: Tylko pod co wtedy podatek o mocy? Najlepiej w ogóle
@Globalny_Problem: nie bardzo rozumiem jak wyobrażasz sobie np. prywatne ścieżki rowerowe? Ktoś buduje to za pieniądze od sponsorów, czy może jakiś crowdfunding? Co potem? Pobiera opłaty za każdy przejazd, abonament? Woda podmywa ścieżkę i potrzeba 20 000 zł na jej naprawę i kto ma za to zapłacić? To jakaś utopia sci-fi.

Podatki są potrzebne w każdym rozwiniętym społeczeństwie. Po pierwsze dlatego, że gwarantują stabilność finansową i bezpieczeństwo w różnych dziedzinach, po
dGustator - @Globalny_Problem: nie bardzo rozumiem jak wyobrażasz sobie np. prywatne ...

źródło: comment_CdZwoWCdawmon2gx1MHkFsathLWchDMA.jpg

Pobierz
@Globalny_Problem: Podatek może być od pojemności ale dodatkowo ten sam próg od mocy silnika by objąć turbo pierdziawki, od przyspieszenia by objąć hot-hatche, i tak w razie czego dla starych padak prędkości maksymalnej i średniego spalania - no i wszystkie poboczne podatki wtedy do usunięcia włącznie z akcyzą na paliwo i opłatami za autostrady by jak kiedyś kosztowało 1,6zł za litr i można było się rozpędzić w trasie w cenie podatku