Aktywne Wpisy
Senuyo +114
Podpowiem Wam coś z rana.
1. Nie ma obowiązku spłacać #kredythipoteczny na #nieruchomosci przez 30 lat.
2. Nie ma obowiązku pracy do 65 roku życia. Komuna dawno temu minęła.
Kredyty nożna nadpłacać, a emeryturkę mieć z czegokolwiek innego, czy to z #gielda czy to z biznesu.
Tak wiem jestem Sherlockiem.. . To są oczywistości, które jakimś cudem są pomijane
1. Nie ma obowiązku spłacać #kredythipoteczny na #nieruchomosci przez 30 lat.
2. Nie ma obowiązku pracy do 65 roku życia. Komuna dawno temu minęła.
Kredyty nożna nadpłacać, a emeryturkę mieć z czegokolwiek innego, czy to z #gielda czy to z biznesu.
Tak wiem jestem Sherlockiem.. . To są oczywistości, które jakimś cudem są pomijane
Ford Focus Zetec 1.6 2003 pali prawie 20l/100km i ciężko go rozbujać do prędkości autostradowej. Po włączeniu ogrzewania / podgrzewania szyb / podgłośnieniu radia zaczynaja falowac obroty o +/-100rpm.
Wymieniłem świece, cewke, kable (miały przebicie).
Sonda lambda oscyluje pomiędzy 150mV a 810mV. Grzałka działa.
Temperatura pracy w normie. Szybko sie nagrzewa do roboczej i utrzymuje się ok 95 stopni więc termostat odpada.
Podpiąłem pod kompa i żadnych błędów nie wykazuje.
Filtr powietrza jest nowy.
Poprzedni własciciel wymieniał wężyk od EGR czy podcisnienia, w kazdym razie ten co idzie pod kolektorem z przodu spięty trojnikiem.
Oleju prawie nie ubywa, płyn chłodniczy w normie, pod korkiem oleju nie ma majonezu.
Wydech wydaje sie być szczelny nie zauwazyłem żadnych spalin np. przed katalizatorem.
Katalizator nie dzwoni ani nie ma śladów uderzenia. Auto ma 87k mil przebiegu.
Po odpięciu krokowca auto momentalnie gaśnie.
Wycieków paliwa nie znalazłem.
Macie jeszcze jakieś pomysły co mogę sprawdzić zanim podjadę do mechanika i skasuje mi 50 funtów za samo zerknięcie?
#motoryzacja #ford #samochody #samnaprawiambocebulak
Zastanawiam się też czy syf w przepustnicy może powodować aż taki wzrost spalania.
Czy awaria wtrysków nie zapisałaby błędu?