Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Teraz coś z serii #lobuzkochanajmocniej i #logikarozowychpaskow #trudnesprawy oraz #gimbodecyzje

Ponad rok próbuję wyleczyć się po rozstaniu z narzeczonym- dość dramatycznym, połączonym z wielkim bólem fizycznym i psychicznym skrzywdzeniem mnie. Wszystkie moje randki do tej pory kończyły się zatrzaśnięciem drzwi, przeciągłym szlochem i paleniem papierosów na balkonie przez resztę nocy. oraz smsami do mojego eks. Oczywiście do wielbicieli więcej się nie odzywałam. Bałam się nawet ich dotyku. Zaczęłam się bać nawet przyjacielskich uścisków. Mój eks nie bił mnie, nie sądzę by też specjalnie znęcał się nade mną psychicznie, ale pod pewnym względem wyżął mnie jak szmatkę i zostawił.

Zmieniło się to jakiś czas temu. Ból minął. Jednak jestem w lekkiej kropce, ponieważ nie jestem pewna czy to już dobry moment na związek, czy jeszcze nie?
Poznałam dwóch cudownych facetów.
-Z jednym pracuję od kilku lat- kilka lat starszy, ale ustabilizowany i inteligentny. Jedynym problemem dla mnie są różnice materialne- on ciągle gdzieś wyjeżdża, bawi się. Drugim problemem jest skrajny ekstrawertyzm, ciągłe imprezy - kiedy ja jestem spokojną domatorką i obawiam się ludzi. Nieco mniej te pociąga mnie fizycznie, ale jest uczciwym facetem, który jest w stanie dać mi uczucie. Pomimo tych różnic dogadujemy się bardzo dobrze, jednak nie ufam mu do końca bo wszystko roztrząsa-co dopiero byłoby w związku. Wiem jednak że jest w stanie się mną zaopiekować.