Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DemptD: p--------e, "klient nasz pan", może gnoić, bluzgać, oczerniać, a Wy (ludzie od kontaktu z nimi) nic zrobić nie możecie, współczuję.
A z ciekawości, jak kończy się "interwencja" jak w przypadku 1.? Awaria z winy klienta, więc obciążacie go kosztami? I jak skończyło się z tym bucem z 2.?
  • Odpowiedz
@kossakov: W 1 przypadku obciążamy go przyjazdem + kosztem kabla + spawaniem światłowodu :) w 2 przypadku gość jednak się rozmyślił z rezygnacją (w sumie to jego żona) bo jedyną alternatywę na wsi to ma tylko mobilne ;)
  • Odpowiedz
kable same się przepinają z WAN do LAN ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@DemptD: U nas często klienci przepinają kabel telefoniczny do drugiego gniazda na modemie. Oczywiście sygnału wtedy nie ma. Różne teorie o wędrówce kabli słyszałem ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@burcadbadeed:
@DemptD: działa w obie strony. Ostatnio dostawca mi kłamał że z siecią wszystko ok i problem z tym że się nie łączy jest gdzieś u mnie. Wszystko sprawdzone, a goście idą w zaparte. Dopiero jak się w-------m to okazało się że ktoś im koparka kabel uwalił ;)
Ale gorzej jest w hostowniach-ciezko teraz znaleźć cos sensownego to sie wycwanili i tak o----------a że masakra.
  • Odpowiedz
@DemptD: A to spytam korzystając z okazji - jak wygląda instalacja światłowodowa w domu? Chcemy zmieniać tylko nie wiem czy z obecnego dsl'a wymienia się totalnie wszystko w domu łącznie z przyłączem czy jakoś inaczej to działa? :D Obecnie mamy modem, do niego kabel telefoniczny, potem modem do routera.
Chcę wiedzieć po prostu na ile będzie "upierdliwa" instalacja światełka w domu, żeby się ew przygotować i ogarnąć choćby dostęp na
  • Odpowiedz
@Arrival: tak w skrócie to demontaż starego kabla i w jego miejsce wprowadzenie światłowodu :) jeszcze później montujemy małą puszkę kliencką z zapasem kabla i do niej się podpina patchcord i on idzie do ONU, a później już bez zmian :) w godzinę ze spawaniem wszystko da radę ogarnąć tak po ludzku ;)
  • Odpowiedz
@DemptD: My zawsze zostawialiśmy krótki poradnik, jakby coś nie działało, taka checklista. W formie drukowanej i pdf-a w komputerze. Naprawdę pomagało. Dodatkowo wyłączaliśmy w karcie możliwość zarządzania energią - zapobiegało to akcją z wyłączoną kartą.
  • Odpowiedz
@marek22: można ale musi być zachowana odpowiednia średnica zagięcia bo inaczej albo pęknie włókno albo sygnał się zgubi całkowicie - wbrew pozorom trzeba się z tym w miarę delikatnie obchodzić ;)
@sckevmit: to u nas nie pomaga, zarządzanie energią to zawsze wyłączamy przy instalacji albo konfiguracji routera, ale jeżeli ktoś ma fizyczny przełącznik karty i go wyłączy to nic nie pomoże na to
  • Odpowiedz