Wpis z mikrobloga

@Stitch: czy ja wiem? W tej klasie miałem doczynienia z tzr i aeroxem i myślę, że rox jest dużo bardziej podatny na "tuning". W biegówce przeróbka napędu jest mocno okrojona, właściwie to ogranicza się do zmiany sprzęgła i zębatek bo nie słyszałem żeby ktoś kombinował z przełożeniami w skrzyni. W roxie dało się zmienić praktycznie wszystko pod własne potrzeby- wariator, rolki z odpowiednimi wagami, sprzęgło, sprężyne dociskową, dzwon...
@dcqua: tzr duzo bardziej odzwierciedla prawdziwy motocykl ;)
a co do tzrki.. kuzyn przelozyl do niej silnik z nsr 125 :) ale to lata lata temu, jeszcze jak nsrki to byly swieze sprzety
@Stitch: @dcqua: taa, z tzr 50 tniesz różowy kabelek i masz licznik odblokowany do 188kmh zamiast 88kmh. Dopóki nie kupiliśmy 125 to tzr #!$%@?ło nawet 105kmh, potem się okazało że z górki to ma ponad 80kmh max.
Ta tzr była porobiona co się dało, wydech, dysze, jakiś gasbox itp. Sam właściciel powiedział że jego piagio nrg szło lepiej (co prawda tam było ze 5k włożone w tunnig)