Wpis z mikrobloga

@TrollRafal: Statki kosmiczne zostały najpierw stworzone kreska po kresce w AutoCADzie, następnie na nie zostały nałożone "skórki" z przygotowanymi wczesniej teksturami np. rdzy lub metalu. Po wcześniejszym ustawieniu światła wszystko zostało wyrenderowane na tle fantastycznych widoków znalezionych na bezpłatnych stronkach z tapetami. Trochę roboty z tym było ale chciałem przetestować 1) sprzęt 2) siebie czy dam radę 3) profesora (napisałem o tym poprzednim razem)
  • Odpowiedz
@TrollRafal: no tak, tło jest zasiorbane z neta ale bardziej chodziło mi o to że tekstury pochodzą z biblioteki programu a obraz końcowy nie był obrabiany innymi programami. Ale dało by radę i to obejść. Ustawić nocne niebo jako tło i wówczas jest 100% ale za to nuda ;)
  • Odpowiedz
@R2D2_z_Sosnowca: inspirowałeś się Avatarem ( ͡° ͜ʖ ͡°) ? Tam były takie helikopterki. Chciaż w sumie avatar też ukradł pomyś, zdaje się, że armia amerykańska kombinowała z czymś podobnym.
  • Odpowiedz