Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/af2f537177fb883ec199b20add2007f81758e9a7f54344a6781419c36e34c5d6,q60.jpg)
Barakun91 +103
#francja #bekazlewactwa #uchodzcy #heheszki
Wiedzieliście że w postępowej Francji za darmo rozdają motory?
Wiedzieliście że w postępowej Francji za darmo rozdają motory?
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c916c36941786ec25d33c0692ebd9ad6b7aef8ca6790259995f6246eae4d96b1,w150h100.jpg?author=Barakun91&auth=c32ec8fb027bc855762a5d1155230a38)
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/b340125d0d82c935a8355b1ca7cdf8fbc067fd15ba3d761ba4c22bfa4baaf79d,q60.png)
MePix +62
Ktoś mi wyjasni zasadę, którą kierują się murzyni.
Może ktoś z #lewica bo chętnie ich bronią i przyjmują wszędzie
Dlaczego podczas jakiejś strzelaniny z policją, to zwykle czarni obrabiają sklepy?
Nie mogę zrozumieć tej sytuacji, policjant kogoś postrzeli bądź zastrzeli, a prywatny sprzedawca z butami, czy sklep spożywczy/market jest okradany.
Dlaczego? Bo to nie jest jedyna taka akcja, bo w USA także tak było, Dzordz umar, a przez tydzień okradano sklepy z
Może ktoś z #lewica bo chętnie ich bronią i przyjmują wszędzie
Dlaczego podczas jakiejś strzelaniny z policją, to zwykle czarni obrabiają sklepy?
Nie mogę zrozumieć tej sytuacji, policjant kogoś postrzeli bądź zastrzeli, a prywatny sprzedawca z butami, czy sklep spożywczy/market jest okradany.
Dlaczego? Bo to nie jest jedyna taka akcja, bo w USA także tak było, Dzordz umar, a przez tydzień okradano sklepy z
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/a8fbc0c9b5447c38f7b44dad9dff3ed1bcf4dd20a07006383db6472b434b0eb2,w150.png)
Mirki, co to się #!$%@?ło to ja nie...
Na studiach na jednym przedmiocie prowadzącym jest niewidomy. Wiadomo, tolerancja itd. niech będzie. Dopóki prowadził tylko wykłady (Java EE) to jeszcze jakoś uszło (po prostu czytał, straszne nudy, więc się nie chodziło i uczyło samemu).
Ale w tym semestrze prowadzi jeszcze laboratoria. Zajęcia z HTML, CSS, JavaScript i jQuery. No jak niewidomy może uczyć CSS-a???!!!
Wiecie jak?
CSS - wrzucał screena z gotowej strony (swoją drogą do połowy uciętego), 3 strony ściany tekstu jakie właściwości należy napisać w CSS i rób. Oczywiście nie działało to jak powinno. I nie wiadomo jak będzie sprawdzał (zadania wysyłamy na emaila). Czy to co jest w kodzie czy to jaki powstał rzeczywisty wygląd (no bo jak by sprawdził). Więc nie wiadomo czy dostosować się do screena czy do instrukcji jak ma być napisany kod. To że w zadaniach były jakieś bezsensy (zmieniane rozmiaru fontów na większe a potem w innych selektorach na takie same i tak kilka razy, w efekcie kod nie robił nic; albo biały tekst na białym tle, albo elementy strony różniące się od siebie 2 punktami w RGB tzn. dwa prawie takie same odcienie kolorów - trudno sprawdzić czy ma się to dobrze zrobione).
JavaScript - no tu to po prostu wkleja kilka stron z kodem, każe go przepisać i jakieś zadania na podstawie tych przykładów. Po za bezsensem przepisywania jeszcze jakoś uszło (da się sprawdzić po prostu wynik funkcji).
jQuery - tak samo screeny z kodem do przepisania i na podstawie tych przykładów zadania. Ale wiecie co? Każdego przykładu jest tylko połowa! Ta część gdzie jest najważniejszy kod jest ucięta (a został ten mało ważny z HTML-em). I jak teraz zrobić zadania na podstawie przykładów?
Coś we mnie właśnie pękło...
Nie mam nic do niewidomych, są dziedziny w których się sprawdzają. Sam miałem do czynienia z niewidomym masażystą i był bardzo dobry.
Wszyscy są pełni podziwu, że jakoś daję radę. Ale studenci na tym mocno tracą ;/ Niech sobie coś tam pisze, ale nie uczy studentów.
@Darknov: Nie mam pojęcia. W CSS to
ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@bazingaxl: Na przedmiocie technologie internetowe. W ramach przypomnienia zrobił jedne laboratoria z CSS. No ale cały czas to się przewija w JavaScripcie, jQuery itd. Po za tym ma być jeszcze XML, JSP, Spring MVC itd. Ciekawe co z tego będzie zrealizowane.
naprawde jak ktos chce w dev cos robic to studia sa tylko przeszkoda :(
to juz lepiej zrobic sobie inz. z jakiejs mechatroniki automatyyki nawigacji czy chemii
Na kolosie mieliśmy do napisania zadaną grę w JS. Przyszedł do pomocy inny nauczyciel, żeby pilnować i pomoc sprawdzać.
Na koniec projekt z JSF. Nawet nie oglądał, tylko chciał żeby opowiedzieć i wypytał o szczegóły (jak coś