blisher blisher 16.01.2015, 19:32:39 10 Początek customizacji pojazdu za mną, w miarę elegancko działa cały system, teraz tylko porobić prefaby, cząsteczki i będzie pan zadowolony. #blisherkodzi #unity3d #gamedev źródło: comment_m3VyVolfTFk5JD5HEZ0PvHCaNGchifKU.jpg lennyface konto usunięte pitrek136 TadeuszSynZygmunta wolnorynkowy_rynek +5 innych
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 19:33:36 0 miarę elegancko działa cały system@blisher: rigging i szkielet?
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 19:35:08 0 @blisher: poka jakieś fajne zrzuty z Blendera dla potomności
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 19:37:11 0 @blisher: nie- kości, outliner, etc. Coś, co pokaże ludziom, że to nie takie straszne :D
Wextor Wextor 16.01.2015, 19:38:04 3 @MajkiFajki: Ale to jest straszne. konto usunięte konto usunięte blisher
blisher blisher 16.01.2015, 19:50:58 0 @Wextor: Nie jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)@Maixior: Nie ma jeszcze nic ciekawego żeby gify dawać
blisher blisher 16.01.2015, 19:54:53 0 @MajkiFajki: Co to jest outliner? źródło: comment_kzNdwCKiu8kuSoTVTVAVrg8A6eiCzzda.jpg
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 19:57:53 0 @blisher: źródło: comment_eLznYFuTblJ7sQIt6nt2KXSsFqeBlObM.jpg
blisher blisher 16.01.2015, 20:00:51 0 @MajkiFajki: Dope sheet prezentuje się następująco źródło: comment_zp43FrLnTXttsmlF9WmGXu0MkdrdmayL.jpg
stary_zniszczony_fotel stary_zniszczony_fotel 16.01.2015, 20:04:41 0 @blisher: skąd bierzesz wymiary i proporcje poszczególnych elementów? Bazujesz się na jakiejś oficjalnej dokumentacji? Jak to wygląda?
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 20:11:09 0 @blisher: Przepraszam, Piotra Arłukowicza szanuję ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdzie masz wypisane wszystkie animacje w Blendzie? Np. obrót wieżyczką czy kręcenie się kółek, czy inne takie? Pytam, bo dopiero wchodzę w temat riggingu :D
jigsaw96 jigsaw96 16.01.2015, 20:11:57 0 @MajkiFajki: takie rzeczy robi sie (a przynajmniej powinno) w Dopesheet>Action Editor
blisher blisher 16.01.2015, 20:13:07 0 @MajkiFajki: Jak chcesz zrobić obrót wieżyczki animacją????? @jigsaw96: Takich rzeczy się chyba nie robi w blenderze....
MajkiFajki MajkiFajki 16.01.2015, 20:13:52 0 @MajkiFajki: Jak chcesz zrobić obrót wieżyczki animacją?????@blisher: nie wiem no co się mnie pytasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) to znaczy animacje tworzysz już w Unity? tak?
blisher blisher 16.01.2015, 20:14:51 0 @MajkiFajki: Ale to nie jest animacja. Ruch myszki powoduje zmianę wartości zmiennej, która potem służy jako położenie wieżyczki
blisher blisher 17.01.2015, 13:47:49 0 @sathra: A może #czarnolisto? Ale pewnie nie wiesz o czym mówię
#blisherkodzi #unity3d #gamedev
@blisher: rigging i szkielet?
@Maixior: Nie ma jeszcze nic ciekawego żeby gify dawać
@jigsaw96: Takich rzeczy się chyba nie robi w blenderze....
@blisher: nie wiem no co się mnie pytasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) to znaczy animacje tworzysz już w Unity? tak?