Wpis z mikrobloga

@P0lip: specyfikację to ja widziałem - ja się pytam, do jakiego to konkretnie zastosowania? chciałbym zobaczyć przykład użycia tego w akcji, jak taka macierz transformuje coś konkretnego, bo zbudować macierz to ja już potrafię, a i szybko działa na gl-matrix i TypedArrays
  • Odpowiedz
@PsichiX: Z tego co tu widzę to po wywołaniu toString() dostajesz coś takiego (w 35, bo w 33 jest bug i dostajesz ["object DOMMatrix"]) "matrix(2, 0, 0, 2, -20, -20)" więc raczej tylko do CSS (transformacji 2d i 3d)

transform:matrix(2, 0, 0, 2, -20, -20), tak samo jest właściwość is2d więc tak myślę
  • Odpowiedz
@P0lip: inaczej - pokaż mi co ja mogę transformować przez tę macierz, bo w specu nie zauważyłem magicznej metody "transformElement" ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@PsichiX: No bo przy tym dostajesz tylko macierz, a żeby transformować musisz użyć innych metod :P. W CSS to ja to robię tak

Element.style.setProperty("transform", matrix.toString()); // lub transform3d
  • Odpowiedz
@P0lip: aah. no to powiem to, co chciałem powiedzieć ja i znajomi z pracy - to api jest useless :| a na pewno dla gamedevu - kto normalny robi real-time animacje w css? :<
  • Odpowiedz
@PsichiX: Tja, trochę tak. Jedyne co to matryca jest, którą możesz albo finalnie otrzymać w postaci Stringa gotowego do wrzucenia do CSS albo Float32Array lub Floata64

var matrix = new DOMMatrix();
  • Odpowiedz
@P0lip: oby, bo api (nawet olać to śmieszne nazewnictwo) aktualnie ssie pałkę. pytanie, czy inne przeglądarki przejmą to (oby nie, bo spowoduje to kolejny nowy trend ujowego zastosowania pierdół w JSie przez nowych).
  • Odpowiedz
@PsichiX: Podobne API do animacji stworzyli, zupełnie bezużyteczne.

Swoją drogą, w Twoim przypadku navigator.hardwareConcurrency może być przydatne
  • Odpowiedz
@P0lip:

Swoją drogą, w Twoim przypadku navigator.hardwareConcurrency może być przydatne


tak, to akurat bardzo sobie cenię przy projekcie z WebWorkerami <3
  • Odpowiedz