Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko148
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
wstanczyk

wstanczyk

Dołączył 2 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15748
  • Znaleziska 1888
  • Mikroblog 13860
  • Obserwujący 20
  • Obserwowane 7
splinter96
splinter96
31.05.2026, 11:59:13
  • 397
NIE UMYŁEM ANI RAZU D--Y, NIE ZROBIĄ ZE MNIE GEJA
#polityka #bekazprawakow
splinter96 - NIE UMYŁEM ANI RAZU D--Y, NIE ZROBIĄ ZE MNIE GEJA
#polityka #bekazprawak...

źródło: 1000029092

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 31.05.2026, 13:55:48 via Wykop
  • 3
Ty chodzisz oddawać śmieci jak żul, ja je wyrzucam. Podobno demokraci lubią jak ludzie się różnią, więc nie wiem z czym masz problem


@IntruDroid: Ale to ty dzwonisz
  • Odpowiedz

26

2003 Polska miała najlepszego AI chatbota ever

2003 Polska miała najlepszego AI chatbota ever

A dlaczego? bo zapamietywał informacje ktore przekazało sie. Wspolczesne czatboty tego nie potrafią. Korzystają tylko z danych treningowych, a sesje lub agenci są ograniczone.

magisterskie-rlip
z
wykop.pl
dodany: 30.05.2026, 19:39:23
  • 40
  • #
    snikers
  • #
    ai
  • #
    chatgpt
  • #
    afera
  • #
    scam
  • #
    polska
wstanczyk
wstanczyk 31.05.2026, 12:09:09 via Wykop
  • -1
Zgadza się, ale te dane trafiają do kontekstu. Oznacza to, że im więcej danych tam masz, tym AI gorzej działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@fervi: To też jest nieprawda, a raczej prawdą by było w wypadku czystego LLMa. Tyle, że do tego możesz dołożyć bazę wektorową z historią konwersacji i już z takim RAGiem nie jesteś ograniczony do kontekstu. Dzisiejsze czatboty to tak naprawdę złożone systemy
wstanczyk
wstanczyk 31.05.2026, 12:51:41 via Wykop
  • -1
Natomiast raczej w przypadku ChatGPT itd. dochodzi do pobrania przy starcie, bo od pierwszego pytania np. podają przykłady, które Ty zrozumiesz na przykładzie wcześniejszych rozmów.

Czyli jak powiesz, że lubisz dinozaury i LLM to zapisze to potem będzie na bazie dinozaurów Ci tłumaczyć wszystko xD


@fervi: No to sam widzisz, historia jest. No i jak zasugerowałeś modelowi, że ma odpowiadać w jakiś konkretny sposób, to będzie to robił dopóki nie zmienisz
wstanczyk
wstanczyk 31.05.2026, 13:06:58 via Wykop
  • 0
Albo model lokalny :P


@fervi: Przy modelu lokalnym nic się nie zmienia, tak samo będzie to działać.

Niezbyt, bo zastosowania RAGa są dość wąskie, albo takowe się
wstanczyk
wstanczyk 31.05.2026, 13:37:30 via Wykop
  • -1
RAG to dodatek do LLMa


@fervi: Własciwie RAG to rodzaj generacji odpowiedzi przy użyciu LLMa oraz kontekstu zaczerpniętego z bazy. Generalnie jest to sposób który umożliwia LLMowi korzystanie z danych, których nie widział w trakcie treningu, bądź bardziej dokładne odpowiedzi w wymaganym kontekście.

Kontekst dalej obowiązuje, bo to dalej część
Milegodniawszystkim
Milegodniawszystkim
Milegodniawszystkim
30.05.2026, 09:22:46
  • 0
kupilem rower i teraz nad zabezpieczeniem sie zastanawiam
warto w cos wiecej inwestowac?
mam takie za 30 zl, typowo pod lidla jak wchodze, zeby nie zajumali, a tez mi sie nie chce jakiegos grubego i wielkiego 1 kg wozic
wiadomo takie za 30 zl to idzie pewnie po prostu przeciac, ale czy takie za 200 zl nie jest czasami tak samo latwo rozbroic
cos polecicie?

#rower
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 13:32:53 via Wykop
  • 1
@Milegodniawszystkim: Różnica jest taka, że o ile każde zabezpiecznie sforsujesz szlifierką, to jednak przez chwilę zwraca uwagę przez hałas i iskry. Linkę przecinasz byle nożycami w sekundę i gotowe.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 14:29:16 via Wykop
  • 0
@Milegodniawszystkim: No nie słyszałem jeszcze o takiej lince, której by się przeciąć zwykłymi nożycami nie dało. Te cięższe mają za to często mocowania do ramy, ale powiem ci, że solidne zapięcie może i tak nieco więcej, niż 1kg ważyć. Ja sobie składane kupiłem i to nie z tych największych, to waży 1.5 kg, a i tak bym nie zostawił z tym roweru na dłużej w niepewnym miejscu.
wstanczyk - @Milegodniawszystkim: No nie słyszałem jeszcze o takiej lince, której by ...
  • Odpowiedz
ruskizydek
ruskizydek
30.05.2026, 12:26:10
  • 5
Ja j---e dzisiaj Finał LM, a wykopki podniecają się MultiZadupioLigą xD
#mecz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 12:29:19 via Wykop
  • 0
@ruskizydek: Ale by oglądac PSG z Arsenalem, gdy gra Zagłębie Sosnowiec? Ja tam wolę prawdziwe kluby z historią, które mają jakichś kibiców.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 12:33:41 via Wykop
  • 0
@ruskizydek: Taki stary i dalej nikt ich nie ogląda, ani im nie kibicuje, lol. Widać robią to źle
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 12:52:00 via Wykop
  • 0
@ruskizydek: Ale czemu bait? Ten klub ma dosłownie dupę w nazwie, strasznie ta liga mistrzów podupadła.
  • Odpowiedz
zafrasowany
zafrasowany
30.05.2026, 10:30:54
  • 13
A ja tam sobie dalej, jak drobny szlachcic na zagrodzie, siedzę i łożę na chorągwie zaporoskie, by biły hordy mongolskie na wschodzie, spokojnie kawusię popijając i żaden tam krnąbrny hetman kozacki nie może mnie niczem obrazić, bo ja żem... członek wielkiej wspólnoty europejskiej, a on... nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) #ukraina #rosja #wojna #geopolityka #4konserwy #neuropa
zafrasowany - A ja tam sobie dalej, jak drobny szlachcic na zagrodzie, siedzę i łożę ...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 12:19:10 via Wykop
  • 2
@zafrasowany: W sumie to ja sam i wielu tutaj na wykopie właśnie tak powtarza i tłumaczy od pierwszego dnia wojny, ale co z tego, jak tylu łapie się na manipulacje i powtarza mantrę, że ktoś im próbuje zabronić krytyki Ukrainy i Ukraińców, a na ołtarzu polityki historycznej należy złożyć interes Polski. Jak ktoś jest zdeterminowany, aby się z tobą nie zgodzić, to argumenty sa drugorzędne, a wojna kulturowa weszła już
  • Odpowiedz
Fatalista1988
Fatalista1988
30.05.2026, 10:03:19
  • 167
Bycie bohaterem dla prawicy to śliski temat. Jeszcze niedawno Orbán był największym sojusznikiem zdrowego rozsądku, a naród węgierski — małym imperium, które trzyma w ryzach lewacką Brukselę

A teraz? Nic nieznaczące państwo, a Orbán się rozpłynął. Już nie istnieje. Ba! Pewnie nigdy go nie było, a popierali go geje i lewacy na pewno nie prawica
Duda? Dosłownie rozpłynął się w powietrzu. Nikt nawet nie chce go w Republice zatrudnić jako pogodynkę, a całkiem niedawno
Fatalista1988 - Bycie bohaterem dla prawicy to śliski temat. Jeszcze niedawno Orbán b...

źródło: 6y6

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 11:54:01 via Wykop
  • 6
Duda? Dosłownie rozpłynął się w powietrzu. Nikt nawet nie chce go w Republice zatrudnić jako pogodynkę


@Fatalista1988: Nie przesadzaj, Krzysiu go jednak zatrudnił. Co prawda program szybko anulowano, bo pies z kulawą nogą nie chciał tego oglądać, ale zawsze. W sumie co się dziwić? Nikt Dudy nie znał, zanim Kaczyński wyznaczył go na kandydata, to i czemu ktoś miałby o nim pamiętać, gdy przestał pełnić funkcję? Tak samo będzie i
  • Odpowiedz
Javert_012824
Javert_012824
30.05.2026, 07:54:21
  • 27
Co nie, że Cichociemni=UPA?

PS. Tak wiem, Rosja wciąż jest naszym większym wrogiem. Co nie zmienia faktu że Ukraińcy aktualnie plują nam w ryj i nie ma co udawać, że pada deszcz.

#historia #polska #ukraina #wojna
Javert_012824 - Co nie, że Cichociemni=UPA? 

PS. Tak wiem, Rosja wciąż jest naszym w...

źródło: 1000059119

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 09:10:20 via Wykop
  • 1
faktu że Ukraińcy aktualnie plują nam w ryj


@Javert_012824: Akurat w tym wypadku to faktem jest to, że jakieś anonimowe konto na twitterze coś napisało. To, że bierzesz to za zdanie ogółu Ukraińców, to już twoje twórcze rozwinięcie. Rozróżniasz?
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 10:36:43 via Wykop
  • 0
@Javert_012824: Ok, czyli widzę nie rozróżniasz. To wiele tłumaczy.
  • Odpowiedz
erni13
erni13
30.05.2026, 07:32:23
  • 83
Praktycznie nie wypowiadam się na temat wojny, ale serio są tu osoby które uważają, że odebranie orderu Zelenskiemu za takie jawne sranie na sojusznika to przesada? XD

Walka Ukrainy z Rosją jest ważna, ale trzymać dzikusów jak najdalej od UE. Wspomagać armię, zrobić z nich bufor i tyle.

#ukraina #wojna #polityka
erni13 - Praktycznie nie wypowiadam się na temat wojny, ale serio są tu osoby które u...

źródło: IMG_0670

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 08:46:23 via Wypiek
  • 0
@erni13 odebranie orderu? Ani przesada, ani coś sensownego czy bardzo potrzebnego. Nie mow, ze nie widzialeś, że dyskusja toczy sie glownke zupelnie innego tematu - propozycji aby zaszkodzic im w wojnie, aby im pokazac (i przy okazji sobie strzelic w stope).
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 09:14:34 via Wykop
  • 1
Odebranie orderu to jasny znak


@erni13: Byle to chociaż dobrze zakomunikowali, najlepiej z akcją informacyjną w ukraińskich mediach i socialach.
  • Odpowiedz
Punkt_M
Punkt_M
30.05.2026, 06:47:43
  • 6
Cała ta zgraja to jeden syf - mamy taki super "wzrost gospodarczy" że dziś np. na chleb trzeba pracować 2 razy dłużej niż 15 lat temu, za to ten chleb ma mniejszą masę i jest gorszej jakości.

A czekolada to już pomijam - żeby kupić 100g mlecznej z dobrym, składem to już trzeba prawie godzinę w fabryce siedzieć.

O najdroższych kredytach czy prądzie we wszechświecie już nie wspomnę.

Pozdrawiam
Punkt_M - Cała ta zgraja to jeden syf - mamy taki super "wzrost gospodarczy" że dziś ...

źródło: 831ac8d8-8cff-4625-9e3f-43e03e06fe05

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 30.05.2026, 09:06:58 via Wykop
  • 3
@Punkt_M: Chociaż kłamiesz z liczbami, to ten wzrost gospodarczy, którym tak gardzisz, to jest efekt dokładnie tej samej neoliberalnej polityki, jaką Konfederacja proponuje. Jedyna różnica, to że Konfederacja jest przy okazji antyzachodnia xd

No bo chyba się nie spodziewasz, że Konfederacja zrobi coś z nierównościami, czy ruszy z kopyta z państwowymi inwestycjami?
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 12:16:35
  • 93
Dla wszystkich, którzy już próbują forsować narrację, że "nazywają nas onucami za krytykę banderowców" mam prosty test na rozróżnienie patrioty od onucy:

Krytykujesz Ukraińców za kult Bandery, czy obecne ich władze za jego honorowanie? Jak najbardziej słusznie, nawet wypada.
Uważasz, że powinniśmy z tego powodu próbować Ukrainie zaszkodzić w trwającej wojnie, np. przez blokowanie dostaw? Świadomie lub nie, realizujesz rosyjską politykę, nie polską.

Naprawdę, czy musimy wiecznie tkwić w tym infantylizmie polityki sterowanej
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 12:33:22 via Wykop
  • 41
Tylko takie działania pokażą Żełeńskiemu, że nie można bezkarnie pluć na polaków.


@kjungst: Czyli to, aby "pokazać Zeleńskiemu" uważasz na tyle istotne, że poświęcisz dla tego interes Polski i Polaków? I ty nazywasz kogokolwiek innego głupim? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Machanie szabelką widzę ma się dobrze w niektórych umysłach nawet w XXI wieku.

Bo to pierwotny instynkt
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 13:24:30 via Wykop
  • 5
@kjungst: Dobra, widzę że nie jesteś w stanie odpowiedzieć na żadno z zadawanych ci pytań, ani wznieść się ponad emocjonalne unoszenie się na temat zbrodni wołyńskiej. Historię znam, nikt winy Ukraińców nie kwestionuje, ale tutaj rozmawiamy o czymś zupełnie innym, a czego ewidentnie nie potrafisz oddzielić od emocji, więc żegnam.

Pięknie zademonstrowałeś stan umysłu ludzi, którzy łapią się na kacapską propagandę, brawo.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 14:01:18 via Wykop
  • 3
Na szczęście jest nowy wykopowy LLM, gdzie można szybko sprawdzić takie śmiałe tezy:


@Glos_z_sali: Ty tak na poważnie?
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 14:22:50 via Wykop
  • 0
wytłumacz mi jedno. Dlaczego mamy udawać że nic sie nie dzieje,


@henry-jest: Nigdzie czegoś takiego nie sugerowałem, ani bym nie polecał. Chodzi o to, aby nie strzelić sobie w stopę, aby pokazać własną rację.

Dlaczego taką myślozbrodnią jest nawet powiedzenie, ze powinno się ograniczyć im (chocby symbolicznie) dostawy broni?


Bo w naszym interesie, jako Polaków jest to, aby Ukraina tej wojny nie przegrała. Kwestię Wołynia można i należy poruszać, poczynając
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 14:51:46 via Wykop
  • 1
czy Prezydent Ukrainy jest małym dzieckiem, które nie wie co robi?


@henry-jest: A potrafisz oddzielić to, co robi Ukraina, od naszej racji stanu? Ja nie jestem tu od tłumaczenia decyzji Zeleńskiego, którą potępiam i pewnie, że Ukraina ma więcej do stracenia. Tylko co to zmienia w kontekście naszego interesu? To poważnie jest coś takiego, czego nie dasz rady stanie w umyśle zmieścić, że Ukraina może szkodzić sobie, ale to nie
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 16:59:50 via Wykop
  • 1
idk, ja się nie zgadzam z tym, tylko mówię, że (może?) źle interpretujesz cele


@Crocetto: A to może i się znajdą tacy, choć dotychczas słyszę raczej argumenty, że trzeba "pokazać temu Zeleńskiemu", czy inne o dmuchaniu w kaszę. Chociaż nadal pozostaje kwestia, że ich potrzeba przekonania ukraińskich władz, albo społeczeństwa do czegoś przeważa nad naszym interesem. I o ile się zgodzę, że miło by było tę sprawę z Ukraińcami w
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 19:02:49 via Wykop
  • 0
a jaka to polska polityka?


@mstasiek: Ja za kluczowe dla polskiej polityki zagranicznej uważam dopilnowanie w miarę możliwości, aby Ukraina tej wojny nie przegrała. Przynajmniej nie w taki sposób, który podporządkowałby ją na dobre Rosji. Wszelkie kwestie historyczne nalezy również rozwiązywać, ale nie tak, aby im zaszkodzić w wysiłku wojennym przeciwko państwu jawnie nam wrogim.
  • Odpowiedz
mikeorabo96
mikeorabo96
29.05.2026, 16:31:22
  • 88
Na tagach widzę nic się nie zmieniło, psychiatryk dalej na pełnej. Pamiętaj nie możesz krytykować Zełeńskiego który nadaje medale ukraińskiej jednostce imienia "Bohaterów UPA" bo zostaniesz ruską onucą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na szczęście to tylko mała grupka zamknięta w swojej wykopowej bańce, i niech tak pozostanie
#ukraina #wojna #rosja
mikeorabo96 - Na tagach widzę nic się nie zmieniło, psychiatryk dalej na pełnej. Pami...

źródło: Polish_20260529_182558185

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 17:08:27 via Wykop
  • 91
Pamiętaj nie możesz krytykować Zełeńskiego który nadaje medale ukraińskiej jednostce imienia "Bohaterów UPA" bo zostaniesz ruską onucą ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@mikeorabo96: I faktycznie nazywają cię onucą za samą krytykę Zeleńskiego? Bo widziałem tylko krytykę pomysłów typu blokowania im dostaw uzbrojenia, aby się odgryźć.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 09:18:17
  • 1
Jedno trzeba Trumpowi przyznać - z punktu widzenia akceleracjonistów, którym marzy się upadek neoliberalnego kapitalizmu, nikt nie zrobił tyle dobrego, co on.

#polityka #antykapitalizm #bekazprawakow
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 09:48:38 via Wykop
  • 0
@NaczelnyWoody: Sytuacja nie jest aż tak bardzo analogiczna, jak mogłoby się wydawać, bo jednak f-----m dotychczas nigdy nie wykiełkował w tych ustabilizowanych, zachodnich demokracjach. Z resztą w moim wątku mniej chodzi o wywoływanie wojen, a bardziej o przyspieszanie destrukcyjnych tendencji późnego kapitalizmu, uwydatnianie ich, co w założeniu akceleracjonistów miałoby doprowadzić do upadku kapitalistyczno-liberalnych instytucji.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 14:53:38 via Wykop
  • 0
@radek-kosiecki: Tego bym nam wszystkim życzył, ale niestety nie mam tej pewności, czy cała ta integracja europejska nie może się zawalić w ciągu dekady, jakby Niemcom, albo Francuzom przyszło do głowy z UE wyjść.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk
Autor
29.05.2026, 17:01:22 via Wykop
  • 0
Nie sądzę, uspokoję Cię, że np. w Niemczech AFD nie ma szans na zdobycie władzy, bo różnica sondażowa między nimi a CDU/CSU to zaledwie 4 punkty procentowe, a pozostałe partie nie chcą mieć z AFD nic wspólnego, nie mówiąc już o wchodzeniu z nimi w koalicję.


@radek-kosiecki: To jest wszystko do czasu. Teraz mówią, że nigdy nie wejdą z nimi w koalicję, ale gdyby AfD wygrało wybory, to już chętni
  • Odpowiedz
Sin-
Sin-
29.05.2026, 11:36:23
  • 7
Naprawdę nie rozumiem kultu UPA i Stepana Bandery na Ukrainie.

Niezależnie od tego jak ocenia się ukraińskie dążenia niepodległościowe, trudno ignorować fakt, że OUN i UPA mają na swoim koncie działania, które wielu historyków określa jako terrorystyczne. Mówimy o zamachach politycznych, mordach na ludności cywilnej oraz czystkach etnicznych wymierzonych nie tylko w Polaków, ale także w Żydów, Ukraińców i przedstawicieli innych narodowości.

Sam Bandera nie uczestniczył bezpośrednio w rzezi wołyńskiej ponieważ w tym czasie
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 13:20:58 via Wykop
  • 0
Niezależnie od tego jak ocenia się ukraińskie dążenia niepodległościowe, trudno ignorować fakt, że OUN i UPA mają na swoim koncie działania, które wielu historyków określa jako terrorystyczne.


@Sin-: Akurat to, czy określa się jakies działania, jako terrorystyczne, czy jako partyzantkę, często zależy od strony, która opisuje dane wydarzenia. Podejrzewam, że troche kwestia braku innych postaci historycznych, do których mogliby się odnieść (i związanych bezpośrednio z ich niepodległością), trochę braku świadomości
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 13:41:18 via Wykop
  • 0
Ale ponieważ jest to już któraś tego typu narracja dziś, to zapytam się czy Wy po tej prawej stronie


@Sin-: Co xD No prawakiem to dawno nie byłem nazwany. Pięknie żeś się przedstawił xddd Przeskakujesz do etykietek, jakby człowiek rozmawiał z średnio inteligentnym konfederatą. Z resztą widziałeś kiedyś prawaka, co by skrytykował Piłsudskiego? xd

Piłsudski nie był żadnym austriackim
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 14:06:19 via Wykop
  • 0
Nie. Historycy są zgodni co do tego, że Piłsudski współpracował z austro-węgierskim wywiadem. Natomiast twierdzenie, że był austriackim agentem jest słabe.


@Sin-: No to sam przyznajesz (a swoją drogą był jeszcze wywiad japoński), że współpracował. To czy chcesz, czy nie chcesz nazywać go agentem, to jest wyłacznie kwestia semantyki, bo ci się kojarzy słowo pejoratywnie, ale nie zmienia to faktu współpracy.

Tam spór nie dotyczy tego, czy był posłuszny Niemcom, tylko
  • Odpowiedz
Lexi20
Lexi20
29.05.2026, 07:54:28
  • 303
Chlejusy z #konfederacja wściekłe
#polityka
Lexi20 - Chlejusy z #konfederacja wściekłe 
#polityka

źródło: 1000012781

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 08:57:40 via Wykop
  • 0
@Lexi20: Przecież to i tak będzie przeniesienie kosztów na pacjentów. Bo co, niby producent wódki sobie nie wkalkuluje akcyzy tak, by utrzymać, albo podnieść marżę? xd
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 10:07:35 via Wykop
  • 0
@VZee: ok, ale czemu mnie wołasz, skoro piszesz w ogóle nie w temacie? Ty to chyba masz jakiś osobisty problem z alkoholem, że tak się tym tematem kolejny dzień ekscytujesz.
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 12:07:53 via Wykop
  • 0
A, to ty mi coś tam opowiadałeś o projekcji? No to moje gratulacje xDD


@VZee: O, widze dalej nie doczytaleś o co z tym chodzi xd

Podniesienie ceny powoduje spadek sprzedaży.


@VZee: Fajnie, ale nie o tym temat dyskusji. Leć już na czarno trollu, bo męczysz niesamowicie. Niemożliwy jesteś, sam ze sobą dyskutujesz aby tylko się z kimś posprzeczać xd
  • Odpowiedz
madryinaczej
madryinaczej
madryinaczej
29.05.2026, 09:56:50
  • 4
Ale beka z ludzi co sie podniecili cała sprawa dopłat do ZUS dla artystow
Koszt dopłaty to 400 mln przy 400 miliardach co kosztuja emerytury ZUS co roku - to sa smieszne kwoty, wrecz komiczne jezeli mowimy o calym systemie emerytalnym.

400 mln to jest 25 zl od kazdego pracujacego polaka rocznie xD wasze emocje i oburzenie kosztuje 25 złoty xD
a i tak najwieksza komedia to fakt 13 i 14 emerytur co kosztuja nas
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 11:40:16 via Wykop
  • 1
@madryinaczej: Ale ty mówisz o tym, czym projekt faktycznie jest, czyli o dopłatach składek do minimalnej emerytury, efektywnie państwo puszcza przelewy samemu sobie. Oni z przekazu partyjnego usłyszeli, że chodzi o dopłacanie do pensji Jasia Kapeli, który zarabia 10k miesięcznie. Mnie jeden przekonywał nawet, że jak dopłacisz im do składki zusowej, to zaczną zarabiać powyżej średniej i będą mieli za dobrze.

Oni nigdy nie chodziło o faktyczny projekt, ani nawet
  • Odpowiedz
Tymczas0wy
Tymczas0wy
29.05.2026, 10:26:15
  • 15
ale co to jest

#tenis #bederzigol
Tymczas0wy - ale co to jest

#tenis #bederzigol

źródło: 1000003991

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 11:37:13 via Wykop
  • 7
@Tymczas0wy: Omujboże dlaczego ktoś wrzuca do internetu zdjęcie od któremu opowi kuśka nie staje, przecież tak nie wolno. A już sportowcy to w ogóle od tego som
  • Odpowiedz
Chekatomba
Chekatomba
29.05.2026, 10:07:54
  • 1
P---------e. Prawda jest taka, że każde pokolenie ma lepiej niż poprzednie, co najmniej od 1945. Ale najważniejsze to wyimaginowane problemy. Nasi dziadkowie nie mogli liczyć na żadne mieszkanie i gnieździli się w 8 osób w dwóch pokojach w trzypokoleniowym gospodarstwie. Do tego w prawie każdej rodzinie była historia o dziecku lub kobiecie umierających w pierwszym roku po porodzie. Nie było też niczym dziwnym za mojej młodości, że lodówka nie widziała niczego, co
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 10:10:35 via Wykop
  • 0
Nasi dziadkowie nie mogli liczyć na żadne mieszkanie


@Chekatomba: xd

Halo prole, czemu się nie rozmnażacie, nie widzicie jak wam jest super!?
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 10:24:25 via Wykop
  • 1
pod względem materialnym w Polsce - tak.


@Bpnn: I tak i nie. Dostępność mieszkań dla pokolenia naszych rodziców była znacznie lepsza. Jeśli chodzi też o zarobki, to w latach 90 jeszcze całkiem częste były przypadki, gdzie tylko ojciec pracował i potrafił utrzymać z tego rodzinę, co dzisiaj jest na ogół mało realne. Mamy więcej produktów w sklepach, jest większa dostępność usług, importowane produkty są też dla nas bardziej dostępne, bo
  • Odpowiedz
wstanczyk
wstanczyk 29.05.2026, 11:31:24 via Wykop
  • 1
No dobra rodzice wykupili tanio mieszkanie, a my musimy spłacać kredyt przez 15-20 lat.


@Bpnn: Obecnie to właściwie tylko topka najlepiej zarabiających jest w ogóle w stanie pozwolić sobie na kredyt, a reszta musi dusić się na wynajmie pewnie do czterdziestki, czy piećdziesiątki nie mogąc odłożyć na wkład własny. A nasi rodzice nawet zanim wykupili te mieszkania, to mieli je zapewnione i nikt ich stamtąd nie mógł wyrzucić z miesiąca na
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20
  • Strona 4 z 20
  • >

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 29.09.2023

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 27.11.2025

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 04.12.2023

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 29.09.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia