@anthoris: mam swoje na samochód i wynająłem drogie obok na motór. Kiedyś mi się mieścił i samochód i motór na jednym, ale obecnie nie ma szans. Stawiałem motocykl równolegle do tylnej ściany i zastawiałem samochodem.
@bocznica: ale ja nie jeżdżę zgarbiony? Po co? Normalnie wyprostowany mogę lecieć przy 120-130. Ja po prostu wyje z faktu, że żeby gdzieś dalej jechać trzeba brać GS-a, szyby, kufry i bóg wie co. Zamiast wsiąść i jechać.
@wiktorbo nie spotkałem się z nikim, kto by uważał, że pakiet mobilności jest wspaniały. Raczej wszyscy wiedzieli, że celem tych przepisów nie jest zadna poprawa warunków pracy, a obniżenie konkurencyjności firm że wschodu. Dla mnie jako kierowcy nie ma żadnej różnicy poza tym, że pracodawca opłaca wyższe składki na emeryturę, której i tak nie dostanę albo dostanę w żałosnej wysokości. Widzę tu jeszcze jeden potencjalny problem, który stawia mnie w gorszej
Udało się z ciekawości przetestować motocykle tej marki.
Teoretycznie Dragster i Brutale powinny najbardziej mi pasować - jednak kształt baku nie pozwala mi normalnie złapać go nogami i przez to nie ma opcji, żebym je na dłuższą metę użytkował :(
@wiktorbo: ale w czym S1000XR jest lepsze? Jest szybsze, ładniej wygląda i lepiej brzmi OK zgoda. Jakbym kupował moto do jazdy w koło komina to bym mocno rozważał. Tylko jak jadę z Polski do Włoch w 2 osoby to na tych rzeczach mi nie zależy. Gadanie że GS to ciężka krowa mnie mega śmieszy, bo po pierwsze wszystkie duże turystki są ciężkie po drugie czuć to tylko w garażu jak
Popracowałem trochę nad pozycją ciała, muszę trochę bardziej jeszcze łokieć zgiąć - ale i tak jest dużo lepiej, czuje o ile mniej moto pochylam w tym momencie.
Przy okazji udało się nawet wygrać "wyścig" ( ͡°͜ʖ͡°)
@Ulfric_Stormcloak: Często strzela focha i nie wiadomo o #!$%@? mu chodzi
@mjjm: to moja WSK 125 jest najbardziej charakternym motocyklem jakiego znam a kumpla ogar 200 to ma taki charakter że nawet Chuck Norris jest przy nim miękkim platfusem.
Co prawda tor jest podobny do pszczółek czy Jastrzębia, ale nie oszukujemy się, 90% motocyklistów nie ma umiejętności na większe tory typu Poznań czy Silesia.
Kiedyś się w to bawiłem więcej. Znajomi co na takiej Bydgoszczy czy Pszczółkach robili naprawdę dobre czasy, na Poznaniu byli objerzdzani przez witrażowych na rowerach (ʘ‿ʘ
Wstałem dzisiaj z myślą, że pojeźdżę Triumphem, niestety nic wolnego nie było. Skończyłem więc na Suzuki i KTMie.
#suzuki GSX-8S - fajne moto na pierwszy sprzęt. Malutkie, zwinne, rowerkowate. Zaskakująco fajnie działa quickshifter, elektronika może i prosta, kontrola trakcji była ustawiona na maxa i trochę się wtryniała - ale nie szarpała. W sumie niewiele oczekiwałem ale ciężko było mi znaleźć mocno dyskwalifikującą wadę - może brakuje trochę stabilności powyżej 150 kmh.
Dobra to jeszcze jedno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
źródło: IMG_8070
PobierzPiękności. Wymień jeszcze pokrywę baku na pramaca czarnego/karbonowego. Będzie sztos.
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzNie ma kluczyka. Wciskasz i przekręcasz. Niestety jest to ryzykowne w przypadku zostawienia gdzieś moto gdzie postronne osoby mają dostęp.