Udało się z ciekawości przetestować motocykle tej marki.
Teoretycznie Dragster i Brutale powinny najbardziej mi pasować - jednak kształt baku nie pozwala mi normalnie złapać go nogami i przez to nie ma opcji, żebym je na dłuższą metę użytkował :(
Zaskoczeniem największym było F3 - dużo wygodniejsza pozycja dla mnie niż na Panigale.
No i przesiadka z L2 na rzędową trójkę na propsie.
@Ulfric_Stormcloak: no wiesz, tak jak pisalem, Dragster i Brutale powinny być dla mnie idealne a mam za krótkie nogi ¯\(ツ)/¯ więc ergonomia to mocno kwestia gustu i budowy ciała
Ciężko mi się wypowiedzieć po dłuższej trasie, na krótką metę było ok (i lepiej niż na Panigale V2), ale dalej zostaje przy nakedach.
@wiktorbo: w sumie to te motocykle są bardziej do kręcenia się po mieście, z przedmieścia Mediolanu do modnej kawiarni. Dla ludzi, którzy jak chcą jechać gdzieś daleko, wyciągają z garażu GSa albo H2sx , a MV przykrywają wtedy kucykiem ( ͡°͜ʖ͡°)
@Ulfric_Stormcloak: nie, dlaczego ? To właśnie takie głupie jest dla mnie, że żeby jechać gdzieś dalej trzeba od razu GS-a brać. Ja mam Streetfighterem objechane w tym roku na dwa razy Czechy i Słowacje (w obu przypadkach w weekendy, raz 2 dni - 1500 km, 3 dni - 2100 km) i było ok? Jadę w przyszłym roku do Włoch i też jadę nakedem bez owiewki na kołach ¯\(ツ)/¯ . Trochę polotu
@Ulfric_Stormcloak: na powrocie ze Słowacji spotkałem w Krakowie na stacji typa na GS-ie, który tłumaczył mi, że 800 km w Alpy wiezie GS-a na przyczepce, bo to męcząca trasa. GS to stan umysłu, nie bądźmy takimi ludźmi.
@Anakee: nie masz wrażenia, że ta logika jest trochę bez sensu? GS jest spoko, ale bądźmy szczerzy, w takich Alpach już na miejscu dużo lepiej się sprawdzają lżejsze, bardziej zwinne maszyny (które są bardziej męczące w trasie).
Czyli na przyczepce wieziesz moto, które jest przystosowane do robienia tras, a na miejscu męczysz się z ciężką krową.
@wiktorbo ale ja nie jeżdżę w Alpy składać się na zakrętach tylko dla widoczków i espresso na przełęczach :) plus GS jest mega wygodny dla mnie i żony na plecaku. Jeżdże co roku od 2015 :)
@wiktorbo ale ja nie jeżdżę w Alpy składać się na zakrętach tylko dla widoczków i espresso na przełęczach :) plus GS jest mega wygodny dla mnie i żony na plecaku. Jeżdże co roku od 2015 :)
@wiktorbo @Ulfric_Stormcloak ja jestem GS'siarzem i powiem wam, że ludzie którzy mają duże drogie turystyki to ludzie którzy przeważnie wcześniej mieli wiele innych moto i te ich "boomerskie" teorie że inne moto do latania po Europie sie nie nadają nie są z dupy tylko z doświadczenia. Ja 10 lat temu jeździłem po Europie na 700cc i tak było fajnie, tak dało się, ALE teraz z perspektywy GSa uważam że moje stare moto
@gusguster: na pewno większy fan z jazdy będziesz w Alpach mieć z takiego Z1000SX niż z krowy GSa, ale wiadomo... Na z1000 nie wygląda się jak "globtroter" :p
No i wygodniej jednak jest w Passacie, więc może rozważ przesiąść się do puszki ( ͡°͜ʖ͡°)
@Ulfric_Stormcloak: nie wiem czemu cię dupa piecze, ale to nieważne. Po twoim komentarzu można wywnioskować że nigdy nie byłeśna moto w Alpach i nigdy nie jechałeś na GS. Pozdrawiam ( ͡°͜ʖ͡°)
@gusguster: ale ja nie czepiam się tylko i wyłącznie turystytków - bmw robi też S1000XR, który na moje bije GS-a i nie jeżdżą nim starzy ludzie. Po prostu GS to ciężka krowa i nie kumam fenomenu tego moto. No i tak jeździłem (GS, S1000XR też), byłem też w Alpach.
@wiktorbo: ale w czym S1000XR jest lepsze? Jest szybsze, ładniej wygląda i lepiej brzmi OK zgoda. Jakbym kupował moto do jazdy w koło komina to bym mocno rozważał. Tylko jak jadę z Polski do Włoch w 2 osoby to na tych rzeczach mi nie zależy. Gadanie że GS to ciężka krowa mnie mega śmieszy, bo po pierwsze wszystkie duże turystki są ciężkie po drugie czuć to tylko w garażu jak trzeba
I już zaczyna się straszenie że u nas w razie wojny będzie przymusowa deportacja do okopów, powiedziałem - W razie wojny zostaną deportowane, ale rakiety z krajów NATO w kierunku rosyjskich garnizonów. Przypominam obrazek z rana. #ukraina #rosja #wojna
Udało się z ciekawości przetestować motocykle tej marki.
Teoretycznie Dragster i Brutale powinny najbardziej mi pasować - jednak kształt baku nie pozwala mi normalnie złapać go nogami i przez to nie ma opcji, żebym je na dłuższą metę użytkował :(
Zaskoczeniem największym było F3 - dużo wygodniejsza pozycja dla mnie niż na Panigale.
No i przesiadka z L2 na rzędową trójkę na propsie.
Nie był szczęśliwy z ergonomii maszyny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciężko mi się wypowiedzieć po dłuższej trasie, na krótką metę było ok (i lepiej niż na Panigale V2), ale dalej zostaje przy nakedach.
Dla ludzi, którzy jak chcą jechać gdzieś daleko, wyciągają z garażu GSa albo H2sx , a MV przykrywają wtedy kucykiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wiktorbo: Wiem, ale ludzie tego nie rozumieją. Sam przejechałem 15 państwa na kilku wycieczkach na gsf 600 n :p
Gdyby Ducati 1098 miało o te 10l większy zbiornik, to pewnie na tym bym teraz tak jeździł:p bo już się przymierzałem ze dwa razy na to czerwone bydle.
W sumie to przestałem lubić gadać z
Czyli na przyczepce wieziesz moto, które jest przystosowane do robienia tras, a na miejscu męczysz się z ciężką krową.
No i wygodniej jednak jest w Passacie, więc może rozważ przesiąść się do puszki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wielcy doświadczeni motocykliści:p
Właśnie swoim chamstwem udowodniłeś że wszyscy jesteście tacy sami.
Gówno w bani i pogarda dla każdego kto śmie jeździć czymkolwiek innym.
Ha tfu na was!
@gusguster: No i standardowo, ciężko wam pojąć że są lepsze motocykle do turystyki szosowej.
No ale musicie jakoś sobie zracjonalizować zakup niemieckiego kloca, który widzieliście kilka razy w reklamach w czasopismach typu Motocykl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gusguster: Przypominam że to ty się zesrałeś i musiałeś wrzucic nie pytany, że GS jest najlepszy:p
No i później zacząłeś obrażać.
Ja typowy GSiarz. Jesteście wszyscy tacy sami.
Serio nie widzisz swojego prostactwa?