Wpis z mikrobloga

  • 2
@Zielony34: 2192 zł brutto dokładnie, ale na moich dziwnych patentach. Normalnie każdy chciał jakieś 3500 zł brutto, czaiłem się na promki i w sumie z dwóch różnych firm ściągałem graty.
  • Odpowiedz
  • 3
@Dipolarny: nowa zębatka przy wymianie łańcucha powoduje, że sprzęt nie jest złomem i gruzem jak 90% motocykli w tym kraju ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dołożyłem sobie przy okazji dwa ząbki, aby mieć trochę więcej momentu kosztem prędkości maksymalnej.

Można by założyć oczywiście oryginalną zębatkę za 1/3 ceny, ale nie wygląda już tak fajnie. To już moje widzimisię.

Pewnie jest jakaś też redukcja masy bo to aluminium
  • Odpowiedz
  • 0
@gaily: nie wiem jakie przebiegi robisz, ale teraz już tylko sama zębatka jest do zmiany, a ona 80 euro kosztuje. Plus też taki, że to 5 minut roboty teraz jest, wystarczy trochę łancuch poluzować, nawet nie trzeba nakrętki centralnej ściągać. Z resztą 2-3 lata to i tak długo, ja oryginalny łańcuch (więc też zębatki) zabiłem w rok.
  • Odpowiedz