Mam mały problem. Poszukuję czegoś w stylu fz6s fz8s.
Wymagania mam niewielkie;
-nowy lub w miarę nowy, max 5 lat
-Owiewka z przodu
-lusterka w owiewce
-90-120KM
-najlepiej 4 cylindry, ale to już nie jest wymagane
-pozycja wyprostowana odpada.
-max 50k pln
Pojeździłem nową cbr650r, gdyby nie miała plastików po bokach albo ciut bardziej wyprostowaną pozycję to bym zamawiał.
Coś pominąłem czy teraz klepią już tylko nakedy i sporty?
#motocykle
Wymagania mam niewielkie;
-nowy lub w miarę nowy, max 5 lat
-Owiewka z przodu
-lusterka w owiewce
-90-120KM
-najlepiej 4 cylindry, ale to już nie jest wymagane
-pozycja wyprostowana odpada.
-max 50k pln
Pojeździłem nową cbr650r, gdyby nie miała plastików po bokach albo ciut bardziej wyprostowaną pozycję to bym zamawiał.
Coś pominąłem czy teraz klepią już tylko nakedy i sporty?
#motocykle
Jedyny long life jaki można uznać to 12.500 - 15 000 km przy
Auto to nie tylko silnik, to też wnętrze, gumy, przewody, blacha. Przy twoich groźnych przebiegach tamte elementy zaczną wykazywać prędzej oznaki zmęczenia, niż odczujesz zalety takich częstych wymian oleju.
Dlatego normalni ludzie wymieniają samochody co jakiś czas, bo te jak wszystko się zużywają, liczenie, że coś będzie wieczne i sztuczne przedłużanie żywota jest bezsensu.
9 tysięcy km w 3 miesiące - 36 rocznie - 360
Druga rzecz, trzymać warto fajne auta i się cieszyć, ale nie fabię 1.0. Żeby nie było, też chwilowo jeżdżę Skodą, ale to są dupowozy tanie w utrzymaniu bez zalet. Więc do 2035 kupie coś fajnego i się będę cieszył, a ty jeździł padaczką. Żaden samochód nie jest długowieczny a na pewno nie współczesna Skoda. To