Jakie moto (konkretny model lub typ) wybralibyście do zwiedzania UE? Mam tu na myśli trasy typu rundka wokół Bałtyku, wyjazd w Alpy, do Szkocji itp.
Jeszcze rok temu brałbym jakiegoś sport-turystyka typu VFR800, Fazer, czy moja XJ6 Diversion F.
Obecnie coraz bardziej przekonują mnie takie podniesione nie-wiadomo-co jak BMW F900XR, Tiger Sport, Tracer, CB500x - czyli usportowionej wersje adventure, które ani trochę mi się nie podobają, ale wydają się być najbardziej praktyczne.
@Mododzyglizda: @Uqes: ja rownież polecam FJR1300. Przebiegi po 1000 dziennie nie problem. Z dodatków must have to szuba turystyczna VStream i deflektory na nogi. Fakt, jest troche przyciężkawy, trzeba uwazac jak parkujesz przodem to nie w dół, bo nie wypchniesz sam jak Horneta :) W Chorwacji jak nie wiało to odkręciłem na autostradzie i lecialem 180-200, nawet żonka się nie kapła, bo tankbag jej zaslaniał prędkościomierz.
@MiernyMirek @Bill_Kilgore @ggbon @Aguirre_gniew_brzozy Fujarka jest super. Mamy z Różową CBF, ale nie będzie to na pewno motocykl docelowy i myślimy czasem o czymś następnym, na czym znowu będziemy ucinali sobie w wygodnych pozycjach pogawędki przez interkomy.
@PiotrFr: 178cm here. FJRa, mimo że lzejsza o 50 kg od Stratolinera, to ciezej sie ja przepycha, zarówno do przodu jak i do tyłu. Również wolne manewry parkingowe na tzw połsprzęgle dużo lepiej Stratolinerem
Motomireczki, przymierzam się do zakupu #yamaha TDM900. Moto byłoby użytkowane głównie turystycznie, żeby objechać Polskę i Europę, do jazdy wokół komina mam co innego.
Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia z tym motocyklem? Plusy, minusy? Brałem też pod uwagę FJR1300, ale nie wiem czy potrzeba mi tyle pojemności.
@na_marginesie: tdm nie jeździłem, ale FJRę mogę polecić. Dla mnie ciężka nie jest, bo drugie moto mam jeszcze cięższe. No i nie będziesz sie wiecznie użerać ze smarowaniem łańcucha :)
Mieszkam we Francji i właśnie wróciłem do domu po oglądaniu meczu we Francuskim pubie i mimo przegranej czuję się dumny z gry naszych. Znajomi Francuzi sami byli mocno zaskoczeni grą Polski i odnoszą się do nas z szacunkiem za walkę i styl. Nawet moja różowa Francuskiego pochodzenia siedziała jak na szpilkach podczas meczyku. Ja jestem zadowolony i wciąż uważam, że lepiej jest odpaść w pięknym stylu niż autobusem przejść eliminacje :D
@rolnik_wykopowy: przecież w Ukrainie brzmi conajmniej dziwnie, nie wiem dlaczego media w całym kraju zaczęły tak mówić. I napierd... tym w Ukrainie z każdej strony...
@rolnik_wykopowy: grimme varitron, przed nim traktor który ścina nać i obcina łby marchewkom, a jeszcze przed nimi traktor z maszyną do odrzucania i rozdrabniania słomy
Sporo latam po Europie, ale trasy między PL i UK to jest jakiś osobny level. Przesiadanie się, zamienianie miejscami, #!$%@? samolot opóźniony a nie można usiąść bo Grażynka się zamieniła z Ignacym a Janusz, okazuje się, nie może siedzieć na miejscu które zwolniła mu Bożenka, bo jednak ktoś musi siedzieć z dzieckiem, itd. I stoisz jak debil na środku samolotu i nie możesz przejść, bo januszeria zamiast usiąść na swoich miejscach robi
Cześć, mam kolejny dylemat, otóż moje rakawice się kończą i zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami tego problemu: a) held air n dry - opinie dość różne, ludzie albo je kochają albo nienawidzą.. osobiście, średnio mi pasowała ta ilość materiału na wierzchu dłoni przy używaniu kieszeni letniej( ͡°ʖ̯͡°), no ale bym się przyzwyczaił myślę. b) Alpinestars sp8 V3 + jakieś tańsze na zimę np. Shima gt1 WP.
@BardzoWyimaginowanyNick: też mam heldy ale madoc max. 2 dni jazdy w deszczu, mozna bylo je wykrecac jak ściery, ale wody nie puściły do środka. Jezdzilem od 9 do 34 stopni, ale powyżej 20 zmieniam na letnie
Może i fajnie to wygląda na zdjęciu, ale to przecież jakiś #!$%@? oszustwo. Co oni po ubłoconych drogach nie jeżdżą, że te motocykle i strój są takie czyste? Ja ledwie co wyjade i #!$%@? jak świnia w chlewie.
@brickstone: @BratProgramisty: ja tak jeżdżę. Ale myślę może dokupie za jakiś czas rolbagi na kufry. W drugim moto mam tylko kufry i dokupiłem torbę na oparcie, ale nim aż tak dalekich wypraw jeszcze nie robiłem
Jakie rękawice, długie, ze ślizgaczami, wodoodporne ale nieocieplane do 400 zł? Mam Shimy z ociepleniem thinsulate, są zdecydowanie za grube, w połączeniu z handgardami i grzanymi manetkami kompletna sauna.
@windwalker03: super zestawik, caly czas uzywam czerwonych. Po jakims czasie jedynie urwały się te czerwone cycki do wyciągania, ale nie przeszkadza w użytkowaniu.ja uzywam caly czas, nie tylko na dluzsze przeloty, chociaż na autostradach przydaje się szczególnie. Wracalem teraz 2 1500km z Dubrownika, caly czas autostrady, chyba bym ogłuchł bez nich a mam FJR z wysoką szybą i fabrycznym wydechem
@xaliemorph: @dr__slim: u mnie w aucie system nie działa do końca prawidłowo, bo nie rozpoznaje końca ograniczenia prędkości odwołanego skrzyżowaniem, chyba że akurat weźmie to z.nawigacji. Gdy jest znak odwołania, działa wtedy tak jak powinno. Ten przepis tez nastepny do zlikwidowania, ze skrzyżowanie odwołuje ograniczenie
@robert5502: oba systemy bardzo dobre, mi sie jeszcze podoba brytyjski z ich strefami predkosci. A jesli szukac czegos bliżej nas, to czeski jest bardzo dobry, bardzo podobny do niemieckiego.
@soadfan: zależy od sytuacji. Okrągłe bardziej uniwersalne są, no chyba że najmuje się kogoś na usługi to wtedy luz. Do słomy co innego, do siana, lucerny itd. kto inny. Jakbym miał brać nową to raczej okrągłą ze względu na siano. Pasówki już fajnie zbijają okrągłe.
Jeszcze rok temu brałbym jakiegoś sport-turystyka typu VFR800, Fazer, czy moja XJ6 Diversion F.
Obecnie coraz bardziej przekonują mnie takie podniesione nie-wiadomo-co jak BMW F900XR, Tiger Sport, Tracer, CB500x - czyli usportowionej wersje adventure, które ani trochę mi się nie podobają, ale wydają się być najbardziej praktyczne.
W Chorwacji jak nie wiało to odkręciłem na autostradzie i lecialem 180-200, nawet żonka się nie kapła, bo tankbag jej zaslaniał prędkościomierz.