@Czlowiek_i_ludz_zarazem Może nie z wykopu, ale kolega z forum zdrapkowiczow wygrał 2 nagrody główne ( ͡º͜ʖ͡º) kilka lat temu 75000zł w zdrapce za 2zł, a ostatnio 1'000'000zł w zdrapce za (chyba 20zł)
Od początku tego roku pracuję nad małą grą logiczną 2D. Ostatnio opublikowałem stronę na Steamie, więc jeśli lubisz gry #indiegames #puzzle to może wdusisz przycisk dodawania do wishlisty? ( ͡°͜ʖ͡
@noktonulo: W sumie to najlepszy silnik jaki używałem - oprócz niego korzystałem gdzieś 2/3 lata temu z Unity, ale z racji że używam Linuxa i nie tworzę gier AAA, to nie był zbyt dobry wybór dla mnie.
Dodatkowo rozmiar(kilkadziesiąt megabajtów w jednym plików), brak konieczności instalacji i rejestracji oraz otwarty kod(dla wielu to nie ma znaczenia, ale akurat sam dodaje do niego poprawki) mnie urzekły.
@qarmin: Nom, troszkę surowe, ale całościowo patrząc to super, kawał roboty! Od siebie mogę zasugerować żebyś nie bał się poeksperymentować z kolorystyką https://coolors.co/palettes/trending , może Cię zainspiruje. Ja miałem wizję ostatnio, chcę ją zrealizować w Godot, dopiero zaczynam - jak miałbyś jakieś rady dla początkującego odnośnie organizacji wszystkiego i żeby nie popełniać jakichś błędów, to będę dźwięczny!
@rezoner: Pamiętam jak byś w zeszłym tygodniu zaczynał renderer 2D. A jak teraz na to patrzę, to się zastanawiam czy ktokolwiek jest w stanie pomyśleć że to co robisz ma związek z grafiką 2D.
Świetna robota! Wyciskasz z tego projektu kilka razy więcej potencjału niż ja miał bym na to pomysłów.
@fizzly: picocad nima mój ino kolegi, jo robia SpriteStack.io i dopiero tam są animacje, ale to ci rzec mogę, że w picocad przeciągosz te pliki txt i puszczosz na okienku aplikacji.
@rezoner: Jak to właściwie działa? Należy zaprojektować cały obiekt 3D, a Twój program go animuje? Widziałbym jakieś fajne RPG MMO na androida w Twoich klimatach. Brakuje mi rasowego RPG Online na komórkę
Witam wszystkich ponownie! Tym razem chciałem się podzielić info o tym, że ukończyłem prace nad demkiem mojego stylizowanego na 8-bit, 3D dungeon crawlera o nazwe Dark Lord's Maze. Grafika piksele mocno, dźwięki tworzone z wykorzystaniem "sampli" z SIDa (czyli czipu, który był w Commodore 64), ręcznie modelowane poziomy, pułapki, stwory i w miarę zbalansowany poziom trudności ( ͡°͜ʖ͡°). Dochodzą do tego typowe mechaniki rpgowe typu ubijanie
Chciałbym Was poinformować, że moja gra będzie brała udział w steamowym festiwalu gier nadchodzących w dniach 16-22 czerwca gdzie zostanie opublikowanych setki dem w tym demo mojej gry Countdown Final Zone. Zapraszam w tych dniach do pogrania na udostępnionej mapie. Będzie sporo osób grało więc serwery nie będą świecić pustkami. Przeprowadzę wtedy test obciążeniowy serwera i zbiorę anonimowe dane na temat intensywności z jaką będzie pracował serwer. Danymi statystycznymi podzielę się tu
#rezogry #gamedev
źródło: comment_1626773081byu1ENGcAZWCFDrxcJbvCc.gif
Pobierzźródło: comment_16267731936ifGlHL7iPADQRhrMLMwbp.gif
Pobierz@rezoner: grafikę, którą potem można wykorzystać przy tworzeniu gry