Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko178
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sylar_001
sylar_001

sylar_001

Dołączył 9 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2249
  • Znaleziska 940
  • Mikroblog 1309
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 11

1199

Inflacja nie odpuszcza. Żywność w górę o prawie 8 proc.

Inflacja nie odpuszcza. Żywność w górę o prawie 8 proc.

Inflacja CPI wyniosła w sierpniu 2,9 proc. w ujęciu rocznym. To w sporej mierze efekt droższej żywności. W bardziej szczegółowym ujęciu, w danych GUS wyraźnie widać wzrost cen warzyw (34,8 proc. więcej niż rok temu), cukru (24,9 proc.), mięsa wieprzowego (12,8 proc.) czy wywozu śmieci (27,1 proc.).

HaHard
z
bankier.pl
dodany: 13.09.2019, 08:28:39
  • 212
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 13.09.2019, 14:24:53
  • 1
@Mathas: w zadnym europejskim kraju nie rosnie tak dynamicznie jak u nas: https://wojciechbialek.pl/2019/08/polska-europejskim-liderem-wzrostu-tempa-inflacji.html
sylar_001
sylar_001
sylar_001 13.09.2019, 14:47:55 via Android
  • 0
@Mathas nie. Dlatego, że mamy bardzo wysoki wzrost podaży pieniądza. Co ma rozwój do inflacji? Xd
sylar_001
sylar_001
sylar_001 13.09.2019, 15:37:25 via Android
  • 0
@Luks_x oczywiscie, że te wyliczenia Gusu nie odzwierciedlają rzeczywistości. Dobra, które najszybciej drożeją są usuwane z koszyka, tak samo te znacznie taniejące. Jak myślisz których jest więcej w czasach rosnących cen?

Każdy rząd manipuluje wartością inflacji, bo jest im to mega na rękę. Nawet kiedyś prezes Fedu się wypowiedział że metodyki wyliczania inflacji cpi ni jak mają się do rzeczywistości.

Kolejna rzecz to wzrost podaży pieniądza. Wynosi on około 10 procent.

5027

Kacze Opowieści: Czym jest inflacja i jaki wpływ ma na gospodarkę

Kacze Opowieści: Czym jest inflacja i jaki wpływ ma na gospodarkę

Krótka i pouczająca historia.

pogop
z
youtube.com
dodany: 09.09.2019, 11:43:53
  • 287
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    praca
sylar_001
sylar_001
sylar_001 09.09.2019, 18:57:27
  • 0
@Anton_Chigurh: wez lepiej sprawdz wzrost podazy pieniadza m1, a zdziwisz sie jak szybko pis rozmnaza "pieniadze"
sylar_001
sylar_001
sylar_001 09.09.2019, 19:03:00
  • 0
@przegryw_przegryw: tak, oczywiscie, ze nie moze. Ciekwe tylko dlaczego podaz piniadza M1 rosnie tak mocno?
sylar_001
sylar_001
sylar_001 10.09.2019, 05:36:24 via Android
  • -2
@przegryw_przegryw oczywiście bank centralny w Polsce nie jest upolityczniony, prawda? Dziwi mnie także że jeszcze parę miesięcy temu wzrost M1 był 3x większy niż w strefie euro. I tak oczywiście, inflacja 3% jest prawdziwa w takim przypadku.... Mamy najbardziej dynamiczny wzrost inflacji w całej strefie euro(patrz blog Wojciech Bialek) nawet jeżeli użyjemy oficjalnych naciąganych danych.

Dziwi mnie, bo napisałeś że pis nie dodrukowuje pieniedzy, a jakims cudem mamy bardzo silny wzrost

398

Musimy wzorować się na św. Monice! Ekonomista PiS ogłosił pomysł na...

Pokaż treści 18+

Musimy wzorować się na św. Monice! Ekonomista PiS ogłosił pomysł na...

Jeden z głównych ekonomistów PiS... No k#$%a, nie wierzę...

konto usunięte
z
shareinfo.pl
dodany: 01.09.2019, 09:35:38
  • 99
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    bekazpisu
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
sylar_001
sylar_001
sylar_001 01.09.2019, 12:00:35 via Android
  • 21
@SzitpostForReal mega mnie w-----a, że taki debil decyduje w sprawach monetarnych państwa.

1054

Kłamstwo inflacyjne. Dlaczego życie jest coraz droższe?

Kłamstwo inflacyjne. Dlaczego życie jest coraz droższe?

Ile naprawdę wynosi inflacja w Polsce? Czy GUS fałszuje statystyki, a w „realu” ceny pędzą w górę i nad Wisłą zapanowała drożyzna? Od dawna gospodarcza tematyka tak bardzo nie rozgrzewała emocji zwykłych ludzi, a ekonomia nie była tak blisko ich codziennego życia.

Bankierpl
z
bankier.pl
dodany: 22.08.2019, 05:56:26
  • 307
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 22.08.2019, 14:30:33
  • 2
obiegu wzrasta ostatnio o


@fizyk997: Masz 100% racje. Dodalbym ze wzrost podazy pieniadza M1 jest niemal 3 krotnie wiekszy od strefy EU.

Zwroc tez uwage na 2gi próg podatkowy, ktory nie jest rewaloryzowany. Przez infalcje znacznie wiecej osob bedzie w niego wpadac.

977

Inflacja szaleje, złoty traci na wartości, a RPP jest na wakacjach...

Pokaż treści 18+

Inflacja szaleje, złoty traci na wartości, a RPP jest na wakacjach...

Złoty przeżywa w ostatnim czasie armagedon, tracąc na wartości w tempie niespotykanym od lat. Dane makroekonomiczne sprawiają, że oszczędzającym przechodzi dreszcz po plecach, patrząc na poziom inflacji. W tym gorącym dla rynku okresie Glapiński i Rada Polityki Pieniężnej jest na wakacjach...

RolandoMaran
z
biznes.pap.pl
dodany: 15.08.2019, 18:55:54
  • 241
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    inflacja
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 15.08.2019, 21:14:17
  • 119
@notintine: wez najpierw sprawdz bilans handlowyPolski zanim zaczniesz takie glupoty pisac.

Zlotowka leci na leb, bo u nas wzrost podazy pieniadza 3x wiekszy niz w strefie euro. Dodatkowo inwestorzy bokiem wycofuja sie z Polski i w najblizszym czasie bedzie sie to nasilac.
sylar_001
sylar_001
sylar_001 16.08.2019, 17:01:12 via Android
  • 1
@szarytusz wpisz w google wzrost podazy pieniądza m1 i porównaj ostatnie 4 lata dla Polski i strefy eu.

Jeżeli chodzi o ewakuację inwestorów to w sumie normalna rzecz na tym etapie cyklu koniunkturalnego. Kapitał przenosi się na rynki rozwinięte

1132

Ogromne zaskoczenie. Inflacja najwyższa od niemal siedmiu lat

Ogromne zaskoczenie. Inflacja najwyższa od niemal siedmiu lat

Inflacja przyspieszyła w lipcu do 2,9 proc. w ujęciu rocznym - podał Główny Urząd Statystyczny (GUS) w szybkim szacunku tych danych. Tym samym wskaźnik CPI jest na najwyższym poziomie od niemal siedmiu lat. To spore zaskoczenie. Konsensus rynkowy zakładał bowiem inflację na poziomie 2,6...

marniwana10
z
businessinsider.com.pl
dodany: 31.07.2019, 15:47:13
  • 282
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
sylar_001
sylar_001
sylar_001 31.07.2019, 20:51:33
  • 4
@Tomtomprom: @SzwagierPrezydenta: @czarnoziem: Ja nie mam pojecia skad ta ekonomiczna glupota, ze inflacja jest pozytywna dla gospodarki. Jedyne co mi przychodzi do glowy, to to, ze niewielka inflacja moze powstac w czasie dobrej konintury (szybszy obrot towarow moze powodowac jej wzrost).

Inflacje można ladwo podniesc, poprostu dodrukowujac pieniadze, to jest niby pozytywne? A juz w szczegolnosci ustalanie sobie celu inflacyjnego jest dobre... ale dla rzadow.

Dodatkowo
sylar_001
sylar_001
sylar_001 31.07.2019, 21:21:17 via Android
  • 0
@Tomtomprom właśnie chodzi o to że zmuszanie jest źle. Inwestycja to nie coś do czegoś ktoś powinien być naglony.

CO do deflacji. Masz rację trochę duży skrót myslowy. Mam na myśli to że, to dążenie do inflacji i niedopuszczanie do deflacji to dziwna sprawa. Deflacja, czyli wzrost wartości pieniadza, czyli towary stają się tańsze. Coś podobnego dzieje się w branży elektronicznej i nie ma z tym problemów. Natomiast w przypadku inflacji

732

NBP igra z ogniem. Oto powody dla których inflacja może wystrzelić w górę

NBP igra z ogniem. Oto powody dla których inflacja może wystrzelić w górę

NBP nieugięcie stoi na stanowisku, że szybki wzrost inflacji w Polsce nie jest powodem do zmartwień. Oto powody, dla których jest wręcz przeciwnie (płacowy boom, zmiany podatkowe, ceny żywności, rynek energetyczny, regionalny trend).

HaHard
z
forsal.pl
dodany: 16.07.2019, 05:00:54
  • 225
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
sylar_001
sylar_001
sylar_001 16.07.2019, 16:32:24 via Android
  • 0
@Ranger raczej inflacja cpi podawana przez GUS to bajeczka i nijak ma się do realnej inflacji. Weź pod uwagę wzrost plac ( ponad 7% rdr) podaz pieniądza m3 (prawie 10% wzrostu rdr) i sam pomysl czy możliwe są wartości podane przez GUS. sam prezes FEDU przyznał kiedyś, że sposób mierzenia inflacji cpi może być niezbyt precyzyjny, czyli faktycznie musi grubo się rozmijac z rzeczywistością

876

Żywność drożeje. GUS: ziemniaki droższe o 138 procent

Żywność drożeje. GUS: ziemniaki droższe o 138 procent

Dane GUS potwierdzają to, co widzą robiący zakupy: w Polsce żywność jest coraz droższa. Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego najbardziej zdrożały ziemniaki.

konto usunięte
z
tokfm.pl
dodany: 21.06.2019, 15:14:32
  • 399
  • #
    polska
  • #
    jedzenie
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
sylar_001
sylar_001
sylar_001 22.06.2019, 14:21:12 via Android
  • 1
@MateriaBarionowa te wyliczenia GUS to ładne bajeczki... Weź poczytaj w jaki sposób manipulują ta wartością. Podaż pieniądza z tego co ostatnio patrzyłem wzrosła o 7 procent(nie pamiętam dokładnie), ale inflacja 2.5. Weź pod uwagę ceny mieszkań, wody, jedzenia. Dolar i ropa do góry, ale u nas dalej koło 2% wzrostów - czary. Utrzymujesz się sam? Pewnie nie, nie można być tak naiwnym. Na każdym kroku widzę wzrost cen i to więcej
sylar_001
sylar_001
sylar_001 22.06.2019, 14:52:15 via Android
  • 1
@MateriaBarionowa oczywiście ten koszyk jest stały i nie jest zmieniany, prawda? Nie są z niego usuwane towary, który najbardziej podrożały? Dane produkty nie są zastepowane ich substytami?Coz, powodzenia zycze, mam nadzieję, że nie pójdziesz na wybory. Ps pamiętam jak w Polsce wg Gusu ceny obuwia spadły o chyba 50%, oczywiście to był przypadek. Mały tip jeszcze - ceny ropy podnsza ceny niemal wszystkich dóbr.
sylar_001
sylar_001
sylar_001 22.06.2019, 14:55:18 via Android
  • 1
@MateriaBarionowa a to dziekkuje, teraz przynajmniej widzę, że nie masz pojęcia ;)
sylar_001
sylar_001
sylar_001 22.06.2019, 14:59:39 via Android
  • 0
@MateriaBarionowa ja nie mówię że to spisek. Poprostu ukrywanie inflacji jest na rękę dla.kazdego rządu, nie tylko w Polsce. Wpisz w google zmiana koszyka inflacyjnego i przestań się osmieszac.
sylar_001
sylar_001
sylar_001 23.06.2019, 11:00:40 via Android
  • 0
@MateriaBarionowa ehh ostatni raz Ci odpisuje, już pokazales swoją wiedzę. Sprawdziłem ponownie podaż pieniadza, ta wartość 7% to była sprzed może pół roku - nie śledzę tego dokładnie. Teraz wzrosła ona o niemal 10% rdr- zdaje się dane z marca tego roku. Także znów nie masz racji, że PKB uzasadnia te wzrosty.

Serio ja tu nie widzę żadnego spisku, to jest poprostu narzędzie którego politycy używają do malowania trawy na zielono(przecież

801

Węgiel tanieje w Europie, ale drożeje w Polsce

Węgiel tanieje w Europie, ale drożeje w Polsce

Węgiel kamienny na europejskich rynkach kosztuje najmniej od 2016 roku. Tymczasem w Polsce jest… najdroższy od sześciu lat. Efektem są wyższe ceny energii elektrycznej i ogrzewania oraz rosnący import prądu. Mimo to część kopalń nadal generuje straty.

Baron_Al_von_PuciPusia
z
wysokienapiecie.pl
dodany: 08.04.2019, 09:47:18
  • 73
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    wegiel
  • #
    energetyka
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 08.04.2019, 10:25:20
  • 103
Jednak PGG na obniżenie cen nie może sobie pozwolić, bo w tym roku zaczyna spłatę potężnego zadłużenia względem energetyki. Jeżeli więc energetyka chce odzyskać „zainwestowane” w PGG pieniądze, sama musi jej te pieniądze dostarczyć w postaci wyższych cen zakupu węgla. Genialny plan :D
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

738

Luzowanie ilościowe (czyt. drukowanie pieniędzy) i nowy podatek cyfrowy.

Luzowanie ilościowe (czyt. drukowanie pieniędzy) i nowy podatek cyfrowy.

Minister Finansów zapowiada rosnący deficyt z kwartału na kwartał. Aby sfinansować "Piątkę Kaczyńskiego" trzeba będzie "przejrzeć stronę wydatkową i dochodową" - "bardzo mocno pracujemy nad tym, by przedstawić możliwości zwiększenia budżetu państwa - chociażby podatek cyfrowy". Poza tym, druk kasy.

Antiax
z
bankier.pl
dodany: 25.03.2019, 11:46:11
  • 154
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    polityka
sylar_001
sylar_001
sylar_001 25.03.2019, 18:36:42
  • 5
@kawior2007: chcialbym, abys sie mylil. Dosyć mocno mnie niepokoi kurst EUR/PLN - od dluzszego czasu prawie się nie zmienia. Dodatkowo ostatnie afery wokól NBP. Nie wygląda to na przypadek ;/
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
19.12.2018, 22:31:45
  • 4
#anonimowemirkowyznania
Hej Mirki. Mam dylemat co zrobic z kupnem mieszkania. Mam obecnie ok 100 tys oszczednosci, plus troche zaskorniakow w akcjach i walutach. Obecnie odkladam ponad 4tys miesiecznnie na lokatach co w tym roku mniej wiecej tak wygladalo:
sty 4k
lut 4k
marz 6.5k (overtime)
kw 5.5k
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sylar_001
sylar_001
sylar_001 21.12.2018, 10:25:15
  • 1
@szcz33pan: Wydaje mi sie ze teraz jest spora inna sytacja niz w roku 2012. Wtedy rynki dostawaly kroplowke w postaci QE i niskich stop procentowych. Teraz mamy QT i wyzsze stopy procentowe - nie widze mozliwosci aby ceny rosly dalej w takim otoczeniu. Dodatkowo, tak jak pisze @staryalejary11 - wiele wskazuje na to, ze cykl hossy mamy za soba.
  • Odpowiedz
sylar_001
sylar_001
sylar_001 21.12.2018, 16:43:30 via Android
  • 0
@szcz33pan a mógłbyś rozwinąć ? Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak się mogą sprawy ulozyc i nawet nie wiem jak próbować to odgadnąć. Przewidujesz inflacyjne wyjscie, czy coś innego?
  • Odpowiedz
Manah
Manah
19.12.2018, 21:37:39
  • 5
Fed podniósł stopy procentowe z 2,25 do 2,5%. Najwyższy poziom od 12 lat. W 2019 dwie dalsze podwyżki.

#kryptowaluty #gielda
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sylar_001
sylar_001
sylar_001 20.12.2018, 08:26:49 via Android
  • 1
@kamil-wasniewski płynie do usa, ale na pewno nie w akcje. W takich momentach inwestorzy wybierają aktywa uznawane za bezpieczne, a akcje takimi nie sa. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę, ale wydaje mi się że w czasach niepewności dużo inwestorów przerzuca kasę do obligacji USA. To dodatkowo wzmacnia dolara, bo aby kupić bondy trzeba wymienić swoją walutę na dolara.
  • Odpowiedz
Rihter
Rihter
17.12.2018, 23:02:53 via Android
  • 4
Wygląda na to że #bitcoin pierwszy raz od powstania będzie miał okazje wykazać się podczas kryzysu. Giełdy w USA nie napawają optymizmem #gielda #kryptowaluty
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sylar_001
sylar_001
sylar_001 18.12.2018, 08:45:35
  • 1
@cyberpunkbtc: Podczas kryzysu, a przynajmniej na jego poczatku zloto prawdopodobnie spadnie - jest ono odwrotnie skorelowane z dolarem. W dluzszym terminie obstawialbym wzrosty - szczegolnie jezeli banki centralne wroca do QE

@Saeglopur
z tego co pamietam, Ty sie mocno interesowales zlotem. Bylbys w stanie dorzuc swoje przemyslenia na temat tego co sie stanie z cena zlota?
  • Odpowiedz

15

Drożyzna faktem? Porównujemy ceny z tymi sprzed czterech lat

Drożyzna faktem? Porównujemy ceny z tymi sprzed czterech lat

Wynagrodzenie - wzrost o 20 proc. Ceny żywności - w górę nawet o 80 proc. Wysokość rachunków - w górę o 60 proc. Jeśli w ciągu kilku ostatnich lat nie dostaliśmy sporej, liczącej 20-30 proc podwyżki w ogólnym rozrachunku życie jest droższe.

ssakul
z
next.gazeta.pl
dodany: 19.10.2018, 16:29:47
  • 8
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
sylar_001
sylar_001
sylar_001 20.10.2018, 10:18:12 via Android
  • 0
@Raf_Alinski podaż pieniądza w tym roku wzrosła o ponad 7 procent. Trzeba być niezbyt kumatym żeby wierzyć w wyliczenia gusu

514

Jesteśmy świadkami wielkiego wydarzenia

Jesteśmy świadkami wielkiego wydarzenia

Dziś od rana mamy do czynienia z bardzo ważnym wydarzeniem ponieważ pierwszy raz od 2006 roku spread między 10Y obligacjami USA i Polski wyszedł "na plus". Do maksimów wszech czasów (+8,41 bps) jeszcze trochę brakuje ale trend jest bardzo dobrze widoczny i można się spodziewać, że wkrótce...

Hermon
z
acemarketu.com
dodany: 18.10.2018, 14:48:08
  • 195
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    obligacje
  • #
    usa
  • #
    rynek
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 19.10.2018, 07:31:43
  • 1
@mecenas_z_piaseczna: http://ticdata.treasury.gov/Publish/mfh.txt Chinczycy wyprzedaja obligacje a nie kupuja...

81

Fluor niszczy tarczycę i powoduje choroby neurodegeneracyjne

Fluor niszczy tarczycę i powoduje choroby neurodegeneracyjne

Okazuje się, że fluor nie tylko ogłupia

bogusia-della-porta
z
sekrety-zdrowia.org
dodany: 19.09.2018, 19:15:38
  • 70
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
  • #
    stomatologia
  • #
    zdrowie
  • #
    dentysta
sylar_001
sylar_001
sylar_001 19.09.2018, 20:06:08
  • 7
@wstawajzs: Mysle, ze badania wykonane na harvardzie sa nieco bardziej rzetelne: https://www.huffingtonpost.com/dr-mercola/fluoride_b_2479833.html?guccounter=1

658

Ceny mieszkań poszły tak w górę, że sprzedaż siadła. Widmo bankructwa...

Ceny mieszkań poszły tak w górę, że sprzedaż siadła. Widmo bankructwa...

Eksperci wskazują, że załamanie popytu na nowe mieszkania to znak, że ceny w końcu osiągnęły poziom nie do zaakceptowania przez wielu nabywców

ssakul
z
manager.money.pl
dodany: 07.09.2018, 17:19:48
  • 422
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    pieniadze
sylar_001
sylar_001
sylar_001 08.09.2018, 12:52:28 via Android
  • 3
@GarGalin to że teraz kredyt jest tani to nie znaczy że tak będzie zawsze. A uwierz mi że nie bedzie. Już teraz dolar zaczyna rosnac, a jak dojdzie do zwały to nasza rpp nagle przetrzezwieje i będą zmuszeni podniesc stopy procentowe. Porównaj sobie dane historyczne stop procentowych USA i Polski i sam wyciągnij wnioski.
sylar_001
sylar_001
sylar_001 08.09.2018, 13:02:59 via Android
  • 2
@Gitaroszewc jeszcze dodalbym duże prawdopodobieństwo wprowadzenia podatku katastralnego
sylar_001
sylar_001
sylar_001 09.09.2018, 05:59:18 via Android
  • 1
@WesolyLudwiczekn inflacja już teraz nie jest taka niska. Te 2% to totalna bajka dla ciemnoty. (Strasznie boli mnie ta ciemnota ludzi którzy wierzą w tą wartosc - a już w tym artykule widać że ceny mieszkań wzorsly gruuubo ponad te 2%. To samo tyczy się jedzenia i energii ) Rządy (nie tylko Polski) zawsze kłamią przy publikacji tego wskaznika, gdyż wysoką inflacja jest im na rękę.

Według mnie będzie konieczne zwiększenie

763

Raport: Przez trzy lata kwoty rachunków w Polsce wzrosły o 61 proc.

Raport: Przez trzy lata kwoty rachunków w Polsce wzrosły o 61 proc.

Ponad 70 proc. Polaków uważa, że koszty życia w Polsce są wysokie lub bardzo wysokie. Z kolei prawie co czwarta osoba ocenia je jako normalne. Tylko 4 proc. osób jest zdania, że koszty życia w Polsce są niskie lub bardzo niskie – wskazuje druga edycja raportu Krajowego Rejestru Długów...

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 04.09.2018, 04:38:53
  • 196
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
sylar_001
sylar_001
sylar_001 04.09.2018, 14:10:00
  • -2
@maciek-rudol: jezeli ktos wierzy w to, ze obecna inflacja wynosi 2% to moim zdaniem albo mieszka z rodzicami, albo totalnie nie ogarnia zycia. Sprawdz o ile wzrosly nastepujace dobra: ROPA, jedzenie, koszty najmu, woda, prad, gaz, czy srednia placa w Polsce. Jak ktos na podstawie tych danych dalej uwaza ze inflacja to 2%, to mam prosbe - niech nigdy nie idzie na wybory, dla swojego dobra oraz innych.

Polecam poczytac

534

W ciągu roku PGE, Enea, Tauron i Energa straciły na wartości 18,4 mld zł

Pokaż treści 18+

W ciągu roku PGE, Enea, Tauron i Energa straciły na wartości 18,4 mld zł

Minął rok i wycena tych spółek spadła o 18,4 mld zł do poziomu 27,9 mld zł! Co takiego się wydarzyło, że wartość strategicznych przedsiębiorstw kontrolowanych przez Skarb Państwa spadła w tak krótkim czasie o blisko 40 proc.?

Zdejm_Kapelusz
z
niewygodne.info.pl
dodany: 04.09.2018, 05:31:50
  • 115
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
  • #
    dobrazmiana
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
sylar_001
sylar_001
sylar_001 04.09.2018, 08:46:48
  • 126
@polska_partia_programistow: chyba dobrze, ze prawde lykaja...
sylar001 - @polskapartia_programistow: chyba dobrze, ze prawde lykaja...

źródło: comment_PZlmWdd5sRG8PvZf5nV42Z4hZ9BtRy9k.jpg

Pobierz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 4 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.02.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 08.04.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking