Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko231
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23

stefan-buczalski23

Dołączył 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 126
  • Znaleziska 7
  • Mikroblog 119
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
Jade
Jade
06.05.2025, 03:14:25
  • 1620
Szukam dzialki budowlanej. Na grupie facebookowej dot. działek zadałem pytanie o takie dzialki, Pani odpisała i dała linka do ogłoszenia pośrednika. Umówiłem się na oglądanie i pani pośrednik nie pamiętała wymiarów dzialki, granice miały być oznaczone przez geodetę - nie potrafiła znaleźć palików. Najlepsze jednak przed nami. W miejscowym planie zagospodarowania czesc dzialki jest przeznaczona na drogę dojazdową, więc pytam co z tą drogą, pani pośrednik coś mówi że w sumie nie
  • 94
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 06.05.2025, 03:38:43 via Wykop
  • 2
@Jade: KK Art. 286 §1
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 06.05.2025, 02:06:57
  • 0
#nieruchomosci
Nie wiem co to za moda (i to chyba tylko w naszym kraju na to taką skalę) że deweloper próbuje być jednocześnie spekulantem na rynku. Zamiast sprzedać jeden etap po nominalnych, wyliczonych, dobrych cenach dla firmy to co pare miesięcy(albo tygodni) nowe ceny. Sprzedałby ten etap w pare miesięcy bo jest koniunktura i robiłby biznes na kolejnych etapach to nie... woli się bujać pare lat z samą tylko sprzedażą
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
Autor
06.05.2025, 02:09:03 via Wykop
  • 0
@stefan-buczalski23: by było jasne - w efekcie końcowym zarobiłby więcej, gdyby z kolejnymi etapami ruszył od razu gdy koniunktura ruszyła i nie wahlowałby cenami.
  • Odpowiedz
Tommy__
Tommy__
04.05.2025, 18:10:46
  • 78
Jakie to są skończone tłuki w tym PiS. Nawet po wyświetleniu nagrania na którym Nawrocki wprost mówi, że ma jedno mieszkanie dalej idą w zaparte że tego wcale nie powiedział xDD
#bekazpisu #polityka #nieruchomosci
Tommy__ - Jakie to są skończone tłuki w tym PiS. Nawet po wyświetleniu nagrania na kt...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 04.05.2025, 19:16:05 via Wykop
  • 20
@Tommy__: został wybrany na kandydata ze względu na liczne haki co na niego mieli, które... wypłynęły w czasie kampanii robiąc mu kuku. myśle, że ludzie na politologii i marketingu politycznego to doktoraty z tego będą robić :)
  • Odpowiedz
systemluster
systemluster
04.05.2025, 16:51:30
  • 166
Update kurnika sprzedawanego przez Midela ( ͡° ͜ʖ ͡°)

"Ja tego mieszkania nie sprzedam taniej... nie będę chciał sprzedać... niż jakieś 310 - 320k złotych."

21.02.2025:
systemluster - Update kurnika sprzedawanego przez Midela ( ͡° ͜ʖ ͡°)

"Ja tego mieszk...

źródło: image

Pobierz
systemluster - Update kurnika sprzedawanego przez Midela ( ͡° ͜ʖ ͡°)

"Ja tego mieszk...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 04.05.2025, 17:48:00 via Wykop
  • 8
@systemluster: Wszyscy ci midelo-podobni robią te swoje wyliczenia na chłopski rozum, a zweryfikuje ich nadchodzący kryzys, tak jak było w 2009r, i wtedy te wszystkie "obliczenia" przestaną działać. Oni ZAWSZE pomijają najważniejszą kwestie (bo inaczej im się te liczby nie będą spinały). Otóż, są mieszkania, które:
- są świetne do kupna, ale tylko na własny użytek, np. są to mieszkania w powiatowych, małych miasteczkach pod wojewódzkim, itp. Można tak kupić
  • Odpowiedz
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
04.05.2025, 14:42:15
  • 3
Każdy ma jakąś działkę po rodzicach #nieruchomosci #mieszkanie #dom
pieknylowca - Każdy ma jakąś działkę po rodzicach #nieruchomosci #mieszkanie #dom

źródło: 1000003527

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 04.05.2025, 15:05:57 via Wykop
  • 5
@pysznewpierdalator: ...i problemu nie rozwiąże "ogarnięty kierownik", czy inny zatrudniony do nadzoru, bo oni się w tej branży to wszyscy znają.
  • Odpowiedz
cr_7
cr_7
03.05.2025, 15:45:34
  • 0
#nieruchomosci
Żałujecie, że jednak nie zdecydowaliście się na nieruchomość wcześniej, nawet na kredyt, mimo poświęcenia wielu godzin na ten temat?

Mogłem brać

  • tak 62.0% (31)
  • nie 38.0% (19)

Oddanych głosów: 50

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 03.05.2025, 17:37:01 via Wykop
  • 1
@cr_7: Ten rynek nie jest dla wybrednych. To trochę jak granie na giełdzie - wytłumacz innym inwestorom/spekulantom że nielogiczne jest kupowanie/sprzedawanie bo nie ma to logicznych podstaw, ale główną rolę odgrywają tam emocje. No jeśli Ty jesteś tam jeden co myśli analitycznie i logicznie zamiast emocjami to nie tylko nie będziesz nic rozumiał z tego co się dzieje na rynku, ale i nigdy nie trafisz (chyba, że przypadkowo) w odpowieni
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
02.05.2025, 20:14:39
  • 3
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ten kryzys to dopiero będzie czy już był?

Bo widzę jak wszystko puchnie i się zastanawiam czy znowu przegapiłem pokoleniową hosse :(

Po co w ogóle zaglądałem na giełdę w majówkę.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 03.05.2025, 06:43:29 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Biorąc pod uwagę sentymenty to należałoby powiedzieć, że jeszcze polecimy do góry, bo klasycznie - kulminacyjny punkt hossy jest wtedy gdy nikt nie ma wątpliwości, że to będdize "rosnąć" w nieskończoność i to +50% rocznie. Zwykle wtedy it's over i lecimy tylko w dół. Wtedy takie wątpliwości się nie pojawiają... ;)
  • Odpowiedz

1510

Cudzoziemcy kupują mieszkania w Polsce. "Ukraińskie agencje przejmują rynek"

W ubiegłym roku cudzoziemcy zawarli rekordową liczbę transakcji kupna lokali łącznie 17 330 mieszkań. Większość mieszkań kupowanych jest za GOTÓWKĘ. Gdzie organy kontroli skarbowej? Szury znów miały rację?

SilverCr0w
z
businessinsider.com.pl
dodany: 02.05.2025, 08:36:57
  • 239
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    deweloperka
  • #
    warszawa
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 03.05.2025, 06:18:30 via Wykop
  • 1
@Pieskor: nie ma sensu tego tłumaczyć. Dość powiedzieć, że ludzie w średnim wieku już słabo pamiętają jak to u nas w latach 90' standardem płacenia za mandat było "gotówkowe bez kwitu" na miejscu u pana (po)licjanta. Na podróż koleją biletu się nie kupowało, bo się kupowało u kanara... też bez kwitu. A to przecież tylko te "małe" wykroczenia. Co się wtedy działo w urzędach, albo sądach to by można chyba
CassandraZiemniaczana
CassandraZiemniaczana
29.04.2025, 18:27:57
  • 13
#nieruchomosci #codzienneboom
CassandraZiemniaczana - #nieruchomosci #codzienneboom

źródło: combined-screenshots

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 19:15:26 via Wykop
  • 1
@CassandraZiemniaczana: nie jestem pewien czy te dane należy traktować tak dosłownie, bo.... odkąd pamiętam to nieruchomości często wystawiało się z lekko zawyżoną ceną (bo może znajdzie się jakiś klient-napaleniec), a później po miesiącu czy dwóch kompletnego braku zainteresowania spuszczało cenę do poziomu tej o której się pierwotnie myślało, aby wystawić.

Skutkuje to tym, że większość ofert, która zmienia cenę, to zwykle zmienia w dół, bez względu czy hossa czy bessa
  • Odpowiedz
Marks_Mial_Racje
Marks_Mial_Racje
29.04.2025, 14:35:02
  • 11
Spór o podatek katastralny stoi trochę obok sedna problemu.

Wytłumaczmy sobie pierw pewne rzeczy:
- wg współczesnych teorii ekonomicznych państwo wcale nie potrzebuje podatków żeby się finansować - w podatku tym nie chodzi o wzmocnienie finansów państwa,
- jedną z funkcji podatków jest w dużej mierze zniechęcanie do pewnych zachowań (przeciwieństwo incentywy) - czyli progresywny podatek katastralny od drugiego mieszkania faktycznie ma jakiś sens - chodzi o przeciwdziałanie kumulacji kapitału i zachęcanie do sprawiedliwego podziału
MarksMialRacje - Spór o podatek katastralny stoi trochę obok sedna problemu.

Wytłuma...

źródło: mieszkania-mieszkalnictwo-budownictwo-lublin-gorki-czechowskie-2

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 15:35:53 via Wykop
  • 4
podatek katastralny


@Marks_Mial_Racje: Ja mam wrażenie, że z tego niedługo jakieś doktoraty będą powstawały, a problem da sie zdefiniować duuuużo prościej:

Każdy nieregulowany, otwarty rynek jest podatny na spekulacje, biznes pośredniczący, itd. Przykładów pewnie dałoby się podać z tysiące:
- u nas ostatnio to był cukier. W pademii był po 6zł i miał już nigdy nie być tańszy. Ludzie kupowali po 40 kg na zapas, itd. (przykład z cukrem jest
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
28.04.2025, 18:13:56
  • 2332
Po tej debacie jestem niemal pewien, że Karol Nawrocki po prostu nie wie co to dokładnie jest ten cały podatek katastralny.

#debata #nieruchomosci #polityka
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 06:18:42 via Wykop
  • 0
@mickpl: niech mu ktoś wytłumaczy, że katastralny to taki "alfonsowy", tylko, że od trzeciej dziwki.
  • Odpowiedz
HaramiCross
HaramiCross
29.04.2025, 05:05:11
  • 64
Nie podniecajcie się tak tym katastralnym bo za 10 lat będziemy wszyscy go płacić nawet mając jedno mieszkanie. Jest to ogólnie jakieś rozwiązanie, ale musi być przy tym jakiś bezpiecznik prawny, bo mając już taki podatek w kolejnych latach będą dokręcać śrubę i będziecie płacić rocznie 1% wartości od waszego kurnika.
Przede wszystkim trzeba uciąć spekulacje, wprowadzić podatek progresywny od wynajmu, np dowalić 90% przy 9 mieszkaniu. To samo przy akumulacji mieszkań
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 05:25:33 via Wykop
  • 8
@HaramiCross: g. prawda. Różnica w katastralnym od 3. mieszkania, a takiego co bedzie brany od każdego jest jak różnica w mandacie za przejście na czerwonym świetle: 200zł a karą 10 lat bezwzględnego więznienia
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 05:40:06 via Wykop
  • 17
@HaramiCross: Tia, jasne. Zmiany podatku, który dotyczy kilkadziesiąt tysięcy osób na taki co dotyczy kilkanaście milionów nikt nie zauważy....

devy płacą wam za te brednie ?
  • Odpowiedz
TomekLejTamBardziej
TomekLejTamBardziej
TomekLejTamBardziej
28.04.2025, 18:04:55
  • 2463
M.Biejat: Większość ludzi może pomarzyć o jednym mieszkaniu
K.Nawrocki: I im właśnie obiecuję, że nie wprowadzę podatku katastralnego

XDXDXDXDXD

#debata
#nieruchomosci #polityka
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 05:14:03 via Wykop
  • 0
@TomekLejTamBardziej: Jest jeszcze gorzej - pogląd tego człowieka o aparycji wiejskiego przygłupa to odzwierciedlenie zdania 90% społęczeństwa na ten temat.
  • Odpowiedz
trawoolta
trawoolta
trawoolta
29.04.2025, 03:18:43
  • 1
Prosty sposób na rozwiązanie problemu nieruchomości dla młodych, gdyby tylko politycy naprawdę chcieli to zrobić:

1. Zacząć od wpisania do konstytucji, że nieruchomości wybudowane za pieniądze podatników należą do wszystkich Polaków i nie mogą być sprzedawane jednostkom. Muszą na zawsze pozostać dobrem narodowym, służącym pokoleniom.

2. Ustawa o wynajmie: umowa pisemna według zatwierdzonego wzoru. Wypowiedzenie 1 miesiąc wysyłane na adres mieszkania. Po okresie wypowiedzenia policja usuwa intruza. Każdy wynajmujący mieszkanie musi pokazać polisę
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 03:36:58 via Wykop
  • 0
@trawoolta: do punktu 4. dołóżmy zapisy i liste kolejkową, i.... mamy PRL 2.0 :)
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 04:39:47 via Wykop
  • 0
@trawoolta: https://www.youtube.com/watch?v=aiHW6BSm_p0
stefan-buczalski23 - @trawoolta: https://www.youtube.com/watch?v=aiHW6BSm_p0
  • Odpowiedz
mirasKo-Kalwario
mirasKo-Kalwario
mirasKo-Kalwario
28.04.2025, 22:14:31
  • 12
nieźle się midel dorobił na polakach i wciskaniu szkoleń i sprzedawaniu im gotowców inwestycyjnych #nieruchomosci
mirasKo-Kalwario - nieźle się midel dorobił na polakach i wciskaniu szkoleń i sprzeda...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 29.04.2025, 03:33:56 via Wykop
  • 3
@mirasKo-Kalwario: on ma tak miałki i powierzchowny content na swoim kanale, że hoduje na nim wyznawców nie tylko jako klientów do wciskania swoich g. szkoleń, ale również jako awaryjny exit plan. Zawsze takie wrażenie odnosiłem, że gdy na rynku będzie naprawde źle i uzna, że czas spiepszać, to zrobi ze swoich g. kawalerek jakiś "produkt inwestycyjny" i będzie wciskał go swoim wyznawców po jakiś bandyckich cenach. Coś na kształt reitów,
  • Odpowiedz
Cogito-sum
Cogito-sum
Cogito-sum
28.04.2025, 15:10:42
  • 5
Słuchałem dwie godziny temu wywiadu na TOKFM.
Nie wiem kim był rozmówca, chyba jakimś profesorem ekonomii lub specjalistą od podatków.
Jasno powiedział że prześciganie się na hasła polityków nt katastru od 3-5 mieszkania to kampania prezydencka. Ok, można się zgodzić lub nie zgodzić. Mnie też wkurza kumulacja kapitału u tych co na najmie zgromadzili po wielokroć nieruchomości a młodzi ledwo zipią za stawki jakie wynajmują. Od razu skazuje się ludzi na niewolnictwo ekonomiczne.
Natomiast przytomnie
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 16:57:42 via Wykop
  • 1
Teraz kataster od trzeciego mieszkania, a za jakiś czas od drugiego... a później być może od każdego mieszkania


@Cogito-sum: Wyście się razem wszyscy zmówili czy jak !? Za każdym razem jak jest dyskusja o katastrze to ludzie co mają po N wynajętych mieszkań jak mantre wyciągają ten argument z doopy. A ja im zawsze odpowiadam - kwota wolna od podatku dochodowego jednak idzie w górę, a nie dół. pozdrawiam.
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 19:13:43 via Wykop
  • 0
@Rudz1elec: zmieniła się pare lat temu. Zresztą, ten kontrargument możnaby dać na każdy jeden podatek: trzeba natychmiast znieść wszystkie podatki, bo za chwile będziemy płacili 100% podatków i zostaniemy niewolnikami.
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
28.04.2025, 16:17:51
  • 40
Oczywiście, topienie kasy w najbardziej nieproduktywnym assecie, co nie bez powodu nazywane jest w ekonomii "pustym PKB", jest no kołem zamachowym gomspodarki.

Panie Juroszek, jak chcecie więcej sprzedawać to zalecam uruchomienie bezcennych banków ziemi oraz budowanie więcej, lepiej i taniej.

#nieruchomosci
mickpl - Oczywiście, topienie kasy w najbardziej nieproduktywnym assecie, co nie bez ...

źródło: GpoKtP-XIAAdd-n

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 17:55:09 via Wykop
  • 0
@mickpl: PKB to już jest tak liczony, że to już bardziej jest dla ściemy niż realnie coś pokazuje
  • Odpowiedz
villager
villager
villager
28.04.2025, 12:43:27
  • 0
Wiemy że domy w cenach ofertowych są teraz praktycznie niesprzedawalne, a bańka na kawalerkach pęka na naszych oczach i raczej druga taka już w tym kraju nie powstanie.

Nie sądzicie, że popyt na domy może za kilka lat wystrzelić jeszcze jak z procy, kiedy młode rodziny i pary zciśnięte w kawalerkach, dorobią się kolejnych kilkuset koła oszczędności i będą chciały polepszyć swój standard życia?

#nieruchomosci #dom
villager - Wiemy że domy w cenach ofertowych są teraz praktycznie niesprzedawalne, a ...

źródło: 8cf50f9aa9727fdb3a03be8263e305e1

Pobierz

Popyt na domy najbliższych latach będzie miał charakter

  • wzrostowy 36.2% (47)
  • stały 30.8% (40)
  • spadający 33.1% (43)

Oddanych głosów: 130

  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 16:38:46 via Wykop
  • 2
Nie sądzicie, że popyt na domy może za kilka lat wystrzelić


@villager: Też jestem tego zdania, choć nasze opinie są raczej w mniejszości. Moje obserwacje:

Ludzie z wyżu z przełomu lat 80' kupowali swoje mieszkania gdzieś latach 2002-2008 (luźny przedział), zresztą wtedy była hossa. Teraz, ci co się tam trochę dorobili, się przerzucają na szeregówki i bliźniaki. Wybierają oczywiście obrzeża miast top5.
Analogicznie, od kilku lat pokolenie przełomu 2000, kupuje
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
28.04.2025, 09:00:01
  • 66
Jeżeli kogoś dziwi, że ludzie trzymają rok mieszkanie na sprzedaż i nie sprzedają - to mnie nie dziwi w ogóle. Głoszę ten mechanizm od dawna, bo znam mój naród doskonale. Nie będzie żadnej "korekty". Jeżeli dojdzie do przeceny to tylko w tym scenariuszu, że będzie akumulacja i panika. Tak to działa u nosaczy, o ile pojawi się trigger.

#nieruchomosci
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 11:49:43 via Wykop
  • 1
@mickpl: znam takie przypadki co gość wybudował łądny domek pod sprzedaż, coś w roku 2000, ale coś moda na tę okolice minęła. Ale gość się uparł, że chce za to okrągły milion i nic mniej. Stała tak ze 18 lat, albo dłużej, aż drzewka samosijki na działce urosły na piękne wysokie drzewa :) Aż w końcu sprzedał za tyle ile chciał, inflacja pewnie wyszła ze 100%, no ale dopiął swego
  • Odpowiedz
LaCote
LaCote
LaCote
27.04.2025, 21:33:11
  • 1
Mirki, która opcja lepsza, przy założeniu, że chcecie w ciągu 2-3 lat mieć bombelka, irytuje was ciasnota i dom będziecie w stanie postawić za na pewno nie mniej, niż 10 lat, ale jednocześnie boicie się cen działek za ten czas? Warto się przemęczyć na mniejszym metrażu czy od razu żyć komfortowo? Co Wy byście wybrali?
1. 2 pokojowe mieszkanie ok. 45m2-50m2, z tym, że bez szału jeśli chodzi o np. Wykończenie, 4

Która opcja lepsza?

  • Małe mieszkanie z minusem + dzialka 23.8% (15)
  • Duże mieszkanie 76.2% (48)

Oddanych głosów: 63

  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 06:20:00 via Wykop
  • 0
4 piętro bez windy


@LaCote: gdy na rynku pojawi się kryzys takie mieszkania potanieją najbardziej
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 06:31:49 via Wykop
  • 1
Blizniak to jest wegetacja,


@json-derollo: Bzdura. Nowe bliźniaki czy szeregowce są nierzadko bardziej cichym miejscem niż chaty wolnostojące na przyzwoitych osiedlach. Ludzie z nowych szeregówek to młodzi / sredni wiek, zajęci pracą, na ogródkach/tarasach widujesz ich w weekendy, a jak źle trafisz z domkiem wolnostojącym to masz takich sąsiadów co w zasadzie przenieśli swoje życie do ogrodu, bo ładny duży ogród. W dzień dzieci napiepszają, a wieczorami i w nocy
  • Odpowiedz
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23
stefan-buczalski23 28.04.2025, 09:35:49 via Wykop
  • 0
Nikt nie każe kupować mieszkania...


@json-derollo:

tak samo mogę zripostować, żę nikt nie każde kupować bliźniaka od janusza...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 3 z 6
  • >

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking