Jestem początkujący w #blender , zrobiłem sobie model postaci, fajnie wygląda (no, powiedzmy), i chciałbym go oteksturować, by potem wyeksprotować do #unity3d , jest to model low poly, nie chcę jakiś szczegółów, wystarczy kolor face. Jak to najlepiej zrobić?
1. Zrobić teksturę i w Paint Texture pomalować każdy face na kolor jaki chcę? Tylko wtedy były by postrzępione na krawędziach, więc trzeba by zwiększyć rozdzielczość tekstury, ale czy jest sens przechowywać dużą
1. Zrobić teksturę i w Paint Texture pomalować każdy face na kolor jaki chcę? Tylko wtedy były by postrzępione na krawędziach, więc trzeba by zwiększyć rozdzielczość tekstury, ale czy jest sens przechowywać dużą


















I powiem wam, że działa świetnie :D Zero szumów, nawet przy maksymalnej czułości (potencjometr), przy maksymalnej czułości, gdy mikrofon jest 50cm od twarzy, słychać przełykanie śliny.. dziiiwne uczucie.
Więc jak najbardziej polecam, tylko niestety chyba będę musiał go budować jeszcze raz, w jakiejś ekranowanej obudowie, z lepszym rozłożeniem elementów i lepszą kartą dźwiękową. Bo słychać w tle takie piszczenie i mogę się założyć że
Dołóż sobie elektrolit 10uF równolegle z 100nF pomiedzy "plusem" mikrofonów a masą.
Zrobisz sobie w ten sposób filtr dolnoprzepustowy który powinien odsiać trochę śmiecia.
I polecam taką samą parę zamontować już bezpośrednio pomiędzy Vcc a masą - dla higieny
Powinno być znacznie lepiej (przynajmniej w teorii)