Wpis z mikrobloga

Ile ja się z tym namęczyłem to ja nawet nie. Takie drobiazgi a zajęły kilka dni .

- Papierowa piłka już nie przesuwa skrzynek, za to kamienna przesuwa bez problemu, co w Box2D nie jest takie proste
- Dodałem prostego przeciwnika, było też trochę problemu by zmieniał kierunek po dojściu do ściany, tak by się nie blokował
- System HP i respawnu
- Wszystkie bloki (np. trampolina, ten zielony) reagują na siebie nawzajem, czyli, jeśli przeciwnik zeskoczy na trampolinę to też się odbije od niej tak samo jak gracz.

Ogólnie ogarnąłem że kogoś może zupełnie moja gra nie obchodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°) więc otwieram tag którego będę używał:
#sublimeball <- możecie dodać na czarnolisto xD
#gamedev
skew - Ile ja się z tym namęczyłem to ja nawet nie. Takie drobiazgi a zajęły kilka dn...
  • 14
@psychob: To potem, dodam własnie jakieś efekty, cząsteczki, dźwięki :D Na razie to jest jeszcze w sumie surowa wersja, tworze dopiero elementy świata gry :)
@sortris: W Box2D nie da się ustawić by ciało było "Static" dla danych obiektów a "Dynamic" dla innych, nie da się też zmieniać siły przesunięcia przy kolizji, ogólnie próbowałem może z 10 metod i żadna mnie nie zadowalała, albo nie działała tak jakbym chciał. W końcu zrobiłem to tak, że dodałem piłce float forceMultiply i w obsłudze sterowania mnożę nadawaną energię przez to, teraz gdy papierowa dotknie skrzynkę, to zmieniam to