Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko182
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
onebit
onebit

onebit

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1134
  • Znaleziska 639
  • Mikroblog 495
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2

895

CD Projekt chce kupić obligacje Polski i trzech innych państw za kilkaset mln.

CD Projekt chce kupić obligacje Polski i trzech innych państw za kilkaset mln.

CD Projekt ogłosił, że w ramach inwestycji chce przeznaczyć do 300 milionów złotych na obligacje Skarbu Państwa oraz trzech innych państw. Pieniądze mają pochodzić z nadwyżek gotówkowych spółki.

konto usunięte
z
businessinsider.com.pl
dodany: 06.05.2020, 17:47:36
  • 175
  • #
    polska
  • #
    cdprojekt
  • #
    wiedzmin
  • #
    pieniadze
  • #
    cdprojektred
onebit
onebit
onebit 06.05.2020, 21:19:07
  • 2
Kapitał jednak ma narodowość. Takich firm mogłoby być więcej gdyby nie wyprzedano majątku narodowego za bezcen po transformacji ustrojowej.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

onebit
onebit
onebit 05.05.2020, 11:27:59
  • 2
Oto co dzieje się w Libanie - waluta tego kraju jest na granicy upadku.
https://news.bitcoin.com/lebanese-currency-collapse-economic-meltdown/

Jak na ironię, to właśnie z Libanu pochodzi Ammous Saifedean - ekonomista i autor książki Bitcoin Standard.

“Daj mi kontrolę nad podażą pieniądza narodu i nie będzie mnie obchodzić kto tworzy jego prawa.”– Mayer Amschel Rothschild (1744-1812)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit
Autor
05.05.2020, 11:43:52
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

4423

Premier Singapuru wyjaśnia jak zarządzać finansami: lekcja dla przywódców świata

Premier Singapuru wyjaśnia jak zarządzać finansami: lekcja dla przywódców świata

W odróżnieniu od innych, nie zapożyczymy się na ratowanie gospodarki. Użyjemy narodowych rezerw. Są dobrodziejstwem, które zawdzięczamy wartościom, dyscyplinie i przewidywaniu przodków. Kryzys przypomina o byciu rozważnym i oszczędnym, o budowaniu rezerw w dobrych czasach, by mieć je na czas kryzysu

tomasztomasz1234
z
streamable.com
dodany: 01.05.2020, 21:38:23
  • 290
  • #
    swiat
  • #
    singapur
  • #
    finanse
  • #
    koronawirus
  • #
    gospodarka
  • #
    polska
onebit
onebit
onebit 02.05.2020, 08:21:00
  • -1
Tam jest inne społeczeństwo, bardziej zdyscyplinowane, a władza w państwie zawsze jest lustrzanym odbiciem mentalności społeczeństwa, nie odwrotnie. Na Zachodzie to by nie przeszło, ludzie są leniwi i uzależnieni od socjalu. Polacy ponadto nie potrafią samodzielnie rządzić, właściwie to nawet nie mogą, gdyby chcieli. Obie dominujące u nas partie polityczne są zależne od swoich mocodawców, PiS balansuje między USA, a Unią, a Platforma między Unią, a Niemcami.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

glogovianin
glogovianin
glogovianin
01.05.2020, 17:25:25
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit 01.05.2020, 18:13:45
  • 3
@glogovianin: Może być tak, że rządy będą wolały uregulować Bitcoina by nie dopuścić do powstania nie kontrolowanego obiegu waluty poza systemem. Nie wiem czy możliwe jest zbanowanie BTC w państwach demokratycznych i czy to zgodne z konstytucją, póki co wprowadza się ustawy AML.
Historia pokazuje że rządy zawsze przegrywały z nowymi wynalazkami. Kiedyś druk, prasa, radio, telewizja, one także zagrażały jedynemu zdrowemu obiegowi informacji a mimo to przetrwały.
Nie jest
  • Odpowiedz

2147

Deutsche Bank wprowadza ujemne oprocentowanie lokat dla ludności

Deutsche Bank wprowadza ujemne oprocentowanie lokat dla ludności

Od połowy maja Deutsche Bank – jedna z największych instytucji finansowych w Europie – wprowadza ujemne oprocentowanie depozytów klientów indywidualnych. Pomysł, żeby klient miał płacić bankowi za przywilej przechowywania przez ten bank pieniędzy, jest dość ekstrawagancki.

marekrz
z
subiektywnieofinansach.pl
dodany: 01.05.2020, 13:38:22
  • 287
  • #
    europa
  • #
    banki
  • #
    bankowosc
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
onebit
onebit
onebit 01.05.2020, 15:16:26
  • 16
@polaczenieszyfrowane: Pomyśleć że są ekonomiści według których to normalne i dobre dla społeczeństwa, wręcz konieczne żeby gospodarka się nie rozpadła.
onebit
onebit
onebit 30.04.2020, 12:58:26
  • 12
Zielono - czerwono. Przyzwyczajajcie się( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bitcoin #kryptowaluty
onebit - Zielono - czerwono. Przyzwyczajajcie się( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bitcoin #kryptowaluty

źródło: comment_1588251481jnSrIJ08MEZUqzXNyaldNT.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit
Autor
30.04.2020, 13:02:38
  • 1
@SynuZMagazynu: Guzik się znasz ekspercie od siedmiu boleści.
  • Odpowiedz

886

Ucieczka balkonem małolatów przed Policją.

Ucieczka balkonem małolatów przed Policją.

TL;DW - małolaty uciekają przez balkon

majer
z
youtube.com
dodany: 28.04.2020, 08:03:47
  • 283
  • #
    polska
  • #
    pulawy
  • #
    kwarantanna
  • #
    koronawirus
onebit
onebit
onebit 28.04.2020, 10:46:56
  • 28
Tak właśnie wygląda kwarantanna w tym kraju. Na ulicy wszyscy duszą się w maseczkach, a jak nikt nie widzi to hulaj dusza. Większość zarażeń ma miejsce w szpitalach, w pracy, na domówkach, generalnie w zamkniętych skupiskach ludzi.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

771

Dług Skarbu Państwa po raz pierwszy w historii przekroczył bilion złotych

Dług Skarbu Państwa po raz pierwszy w historii przekroczył bilion złotych

Przez 20 dni kwietnia wpłaty do ZUS spadły o jedną piątą w porównaniu z ubiegłym rokiem. To tylko zapowiedź tego, co nas czeka w tym roku w finansach publicznych.

poznaniak
z
forsal.pl
dodany: 28.04.2020, 07:28:18
  • 83
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    zus
  • #
    pieniadze
onebit
onebit
onebit 28.04.2020, 10:25:42
  • 4
To jest klasyczna spychologia czyli przerzucanie długów na kolejne pokolenia. Władza na całym świecie ma młodych w czterech literach. Najlepszy przykład to ten kryzys, zapłacą za niego młodzi i długi też będą spłacać młodzi.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

onebit
onebit
onebit 26.04.2020, 11:48:43
  • 9
Każdy zgodzi się z tym że wszystko można zaatakować, to tylko kwestia kosztów jakie atakujący jest w stanie ponieść. Proof of Work oznacza dowód pracy, czyli dowód poniesionego kosztu. Proof of Stake i każdy inny system zabezpieczeń to w pewnym sensie zakamuflowany PoW, tylko z poukrywanymi kosztami ataku. W PoS ten koszt sprowadzi się do przejęcia czyjegoś staku, w tradycyjnej bankowości do przygotowania odpowiedniego oprogramowania, albo skorumpowania pracownika banku.
Dlatego najważniejsze co trzeba
onebit - Każdy zgodzi się z tym że wszystko można zaatakować, to tylko kwestia kosztó...

źródło: comment_1587901410Xtqeqlz4iBkJUZN3Qcq7wK.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit
Autor
26.04.2020, 13:27:25
  • 0
Nie, PoW to konkretny system w którym koszt ataku jest równy kosztom utrzymania systemu. To najgorszy system ze wszystkich - każdy naprawdę bezpieczny system zapewnia asymetrię - mniejsze koszty utrzymania od kosztu ataku.


Asymetria jest w PoW, duży koszt ataku i zerowy koszt jego cofnięcia hard forkiem.

Można sobie tak gdybać i wymyślać scenariusze, ale to tylko pokazuje że atak na PoS i na PoW zawsze jest możliwy. Dlatego najważniejsze są fakty, A
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
26.04.2020, 15:18:58
  • 2
ale obiektywnie nie jest, bo jak masz coś co można sprzedać za X i to tracisz, to koszt to X. Prąd tutaj nie robi różnicy, bo też jest kupowany od kogoś.


Przeciwnie, obiektywnie koszt jest zerowy. Atakujący może kierować się wieloma motywami, nie tylko chęcią zysku.

nie opiera, opiera głównie na koszcie ataku.


Minimalny
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
26.04.2020, 15:24:39
  • 0
@onebit: Kiedy odpowiesz ile kosztuje przejęcie poprzez wykup 60% kopalni BTC? I czy kompromituje POW.


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: A po co wykupować, kiedy można znacjonalizować? Czy kompromituje PoW? Nie zrozumiałeś mojego postu. Nie twierdzę że atak jest nie możliwy, tylko że musi być tak kosztowny jak tylko się da. Ale REALNIE kosztowny, czyli oparty na zużyciu fizycznych zasobów. Co więcej można zrobić, nie ma idealnych zabezpieczeń, każdy atak to kwestia
  • Odpowiedz

365

Kamery termowizyjne wytropią chorych w centrach handlowych? Rząd stawia...

Kamery termowizyjne wytropią chorych w centrach handlowych? Rząd stawia...

Galerie handlowe otwarte już w połowie maja? To możliwe. Ministerstwo Rozwoju stawia jednak warunki - wynika z nieoficjalnych informacji. Firmy dystrybuujące i montujące kamery termowizyjne mogą szykować się na wzrost zamówień.

starnak
z
businessinsider.com.pl
dodany: 25.04.2020, 11:44:07
  • 218
  • #
    polska
  • #
    galeriehandlowe
  • #
    handel
  • #
    sklepy
  • #
    koronawirus
onebit
onebit
onebit 26.04.2020, 12:17:18
  • 1
@MehrunesDagon: Opozycja wprowadzi to samo.
s.....e
s.....e
konto usunięte 25.04.2020, 00:21:24
  • 3
Zdałem sobie sprawę, że gdyby #bitcoin umocnił się, nie tylko ze względu na wartość ale przez powszechną akceptację to jeśli na horyzoncie pojawi się w przyszłości nowy, lepszy bitcoin (głównie jeśli chodzi o przepustowości i opłaty transakcyjne), zdolny aby wyprzeć prekursora - to taki flippening dokona się znacznie szybciej niż trwał rozwój BTC. Sądzę że mogłoby to nastąpić w przeciągu 1 do 3 lat. Może nie jest to bardzo odkrywcze
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit 25.04.2020, 10:15:35
  • 1
sprawę, że gdyby #bitcoin umocnił się, nie tylko ze względu na wartość ale przez powszechną akceptację to jeśli na horyzoncie pojawi się w przyszłości nowy, lepszy bitcoin (głównie jeśli chodzi o przepustowości i opłaty transakcyj


@sheeple: Nie powstanie nic o wiele lepszego bo pewnych ograniczeń nie można przeskoczyć, są bardziej związane z fizyką i matematyką niż z oprogramowaniem. Możliwe są "drobne", poboczne zmiany nie odnoszące się do najważniejszych
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 19:06:49
  • 8
Tak widzę te prowokacje @utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ
#bitcoin #kryptowaluty
onebit - Tak widzę te prowokacje @utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ 
#bitcoin #kryptowalut...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

u.....J
u.....J
konto usunięte 24.04.2020, 10:58:00
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 12:22:43
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 12:40:04
  • 0
Będą sprzedawać wrappy. Strukturyzowane produkty krypto niby oparte na BTC, już to robią. Na koniec okażą się tak puste jakie kiedyś CDOs.


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: To że jakaś giełda zrobi exit scam nic nie zmienia w dłuższej perspektywie. Nastąpi chwilowy spadek ceny i ponowne odbicie.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 12:50:56
  • 0
@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: CDOs doprowadziły do bankructw banków i utraty depozytów klientów, ale nie do upadku dolara. Exit scam giełdy można porównać do bankructwa banku. Skradzione Bitcoiny nadal będą hodlowane bo w scenariuszu hiperinflacji nie ma sensu sprzedawać ich za waluty fiat. Jak miałoby to zatopić BTC? Poza tym większość Bitcoinów nie leży na giełdach.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 13:18:06
  • 0
@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Cena zależy od popytu i podaży. Brak pokrycia na jakiejś trefnej giełdzie nie zmienia podaży, może jedynie po wypłynięciu tematu zmniejszyć popyt na jakiś czas. Dla długoterminowego kursu BTC to bez znaczenia, zwłaszcza w czasie hiperinflacji.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 13:45:00
  • 0
W czasie bańki większość BTC jest na giełdach. Przez sam adres binance przeszło 8 mln BTC. JEDEN ADRES


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Skąd wziąłeś te dane? Poniżej liczba BTC na największych giełdach.
onebit - > W czasie bańki większość BTC jest na giełdach. Przez sam adres binance prz...

źródło: comment_1587735861L1Kg976VZKhwHkQZ0rBri2.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 13:48:09
  • 0
Nie bardzo zdajesz sobie sprawę jak płytki to jest rynek


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Co ma płynność do upadku Bitcona?
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 14:17:29
  • 0
z blokczejna lol

https://www.blockchain.com/btc/address/1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s

otrzymano ogółem

8 486 828.96869960 BTC


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Otrzymano ogółem - umiesz czytać ze zrozumieniem? To oznacza Bitcoiny które napłynęły na ten adres łącznie od początku, a nie ile ich tam jest.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 14:23:33
  • 0
W czasie bańki większość BTC jest na giełdach.


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Pustaku, napisałeś: "W czasie bańki większość BTC jest na giełdach." i jako dowód na to dajesz łączne przepływy?
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 14:44:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit 24.04.2020, 14:54:33
  • 0
tak, tak 8 milionów zrobił Chińczyk przesyłając sobie w to i z powrotem 1 BTC, żyj dalej swojej bańce


@utcDksSgTbrHLsGNdXkjEFWyAGJ: Ty nawet nie rozumiesz, że nie rozumiesz. Miałeś wytłumaczyć jak giełdy sprzedają puste Bitcoiny i jak upadek jednej z takich giełd przełoży się na upadek BTC. Nie wytłumaczyłeś.
Nie wiem czy wiesz, ale największe giełdy podlegają regulacjom i przechodzą audyt.
  • Odpowiedz

571

Bieganie w masce obciąża płuca i serce

Bieganie w masce obciąża płuca i serce

Jeżeli podczas treningu zakrywamy nos i usta, to wymiana oddechowa jest utrudniona. „Wydolność organizmu bardzo szybko się pogorszy. Na pewnym etapie nawet u bardzo wysportowanej osoby, która będzie oddychała za szybko, może dojść do zaburzeń równowagi kwasowo-zasadowej. Może pojawić się...

erysipelothrix
z
pulsmedycyny.pl
dodany: 23.04.2020, 11:27:42
  • 222
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    epidemia
onebit
onebit
onebit 23.04.2020, 21:25:36
  • 2
ze względu na bezobjawowy przebieg choroby przyjmuje się, że chory może być każdy, maski noszone jako środek zapobiegawczy np. w azjatyckich krajach przez większość społeczeństwa

@tornax: Wirus nie przenosi się na duże odległości na wolnym powietrzu tylko w bliskim kontakcie drogą kropelkową. Chory by zarażać musi kichać, kaszleć albo pluć, a więc noszenie maseczek ma uzasadniony sens tylko tam gdzie jest możliwość przyjęcia kropelek z wirusem w dużym stężeniu.

...
onebit
onebit
onebit 07.04.2020, 21:19:24
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit
Autor
07.04.2020, 21:47:18
  • 0
@leobenos: To odpowiedz na ostatnie, zupełnie podstawowe pytanie. W jaki produkt inwestujesz i jaka będzie jego użyteczność oraz jak przełoży się na wycenę ETH?
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
07.04.2020, 22:01:22
  • 0
@leobenos: Bitcoin to produkt - światowa waluta nie podlegająca kontroli rządów i instytucji. Natomiast wszyscy wiedzą że Ethereum nie nadaje się na walutę, ani na store of value. Dlatego jego największym produktem w obecnej chwili jest MakerDAO - wynalazek kompletnie zbyteczny skoro i tak opiera się na scentralizowanym USDC.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
07.04.2020, 22:14:40
  • 1
Standardowa odpowiedz maksymalisty.

żyj dalej w takiej bańce marzeń.

Nie zapominaj tylko, że to właśnie rządy mogą w każdym momencie wyjąć wtyczkę i wyłączyć internet, odciąć prąd i zobaczymy gdzie ta światowa waluta

Nie mogą wyłączyć prądu i internetu, to absurd. Mogą zaatakować regulacjami. Ewentualnie atak 51%, ale to byłoby zbyt kosztowne i kontrowersyjne.

( której defakto nikt nie używa bo więcej niż 60% tylko leży na portfelach, chyba, że według maksymalistów to użwanie).
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
08.04.2020, 09:38:27
  • 0
Teoretycznie ethereum mogłoby przetrwać w obecnej formie bez spekulantów, bo w przeciwieństwie do btc ma użycie niezależne od spekulacji krypto (stablecoiny), ale obecnie to oznaczałoby realnie może kilkadziesiąt tysięcy dolarów w opłatach dziennie, co byłoby bardzo proste do ataku 51%.


@megaloxantha: Stablecoiny na Ethereum nie potrzebują Ethereum. Stablecoiny w ogóle nie potrzebują decentralizacji. Tym bardziej że Maker ma obecnie zabezpieczenie w USDC. Po co mam używać Maker'a skoro mogą bezpośrednio USDC?
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
08.04.2020, 10:54:43
  • 0
bez smart contraktów nie ma defi, tylko zwykły token bankowy, chyba nie rozumiesz czym jest eth


@OPcodeRTI: Wypowiedz się pełnym zdaniem - rozwiń myśl - bo nie wiem do czego się odnosisz konkretnie.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
08.04.2020, 11:46:00
  • 0
@OPcodeRTI: Smart kontrakty się nie skalują, dlatego Ethereum przejdzie na PoS i sharding. To jednak oznacza centralizację na wielu poziomach i wiele możliwości ataku, które dyskwalifikują Ethereum jako platformę w której można trzymać duże środki pieniężne. Dlatego moim zdaniem Ethereum nie ma żadnej użyteczności o czym wielokrotnie pisałem. Ty wciąż nie rozumiesz na czym polega decentralizacja. Bitcoin ją posiada i dlatego ma wartość, Ethereum nie bo decentralizacja na Ethereum
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
08.04.2020, 14:37:53
  • 0
Jestem w BTC dłużej od ciebie i doskonale to rozumiem. Tylko że koncepcja wirtualnego złota już do nikogo nie przemawia.


Póki co rośnie i długoterminowo trzyma cenę.

Dla funduszu z wallstreet decentralizacja bitcoina to żaden argument.


Jednak
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
11.04.2020, 10:27:36
  • 0
jak najbardziej potrzebują, bo każdy wydawca kontroluje tylko swój stablecoin zamiast całego łańcucha. Kto by miał prowadzić łańcuch na którym jest i usdt i usdc? Usdt czy usdc?


Stablecoiny są scentralizowane, dlatego nie potrzebują Ethereum podobnie jak Tether albo Libra jeżeli powstanie.

cena nie rośnie od trzymania, tylko od kupowania. Im większy procent jest trzymany tym gorzej (dla trzymających) bo to znaczy, że nie będzie komu sprzedać. Jak zrobię token z milionem (+1) tokenów
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
11.04.2020, 12:06:18
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
11.04.2020, 13:26:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
16.04.2020, 17:59:10
  • 0
@megaloxantha:

10 milionów dolarów w dziennych opłatach, 20% stakującego eteru, rynkowa stopa procentowa 1% = kapitalizacja $1.825T

można tutaj wstawiać różne liczby. Pierwsza zależy od adopcji, dwie pozostałe od wyceny zysków przez innych.


Nie wiem jak wyliczyłeś te wartości. Kapitalizacja ETH na poziomie prawie $1.825Tryliona? Obecnie jest 110 mln ETH, daje to cenę 9mld
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
16.04.2020, 20:46:32
  • 0
Przy rynkowej stopie procentowej 1%, $150 rocznie daje cenę $15k/eth, co oznacza kapitalizację $1.66T.


No ok, gdyby potraktować ETH jak obligacje. Tylko to nie daje 1.66Tryliona tylko ‭1 660 000 000 000‬, czyli 1.66Biliona.
W tym przypadku przyjmujemy że to końcowa cena, a każdy kto nie stakuje trzyma pozostałe 80 mln ETH. Jednak gdy postanowi je sprzedać cena spadnie.

Cena bierze się z popytu, którego hold nie generuje.
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
16.04.2020, 22:20:33
  • 0
Przecież banki pożyczają ile się da, nikt nie holduje.


W ten sposób kreują pieniądz i hodlowane oszczędności tracą na wartości, a tak na prawdę w ogóle nie mają pokrycia w niczym. W ten sposób oszczędności wypracowane przez pracujących tracą siłę nabywczą.

Co to znaczy przenieść, tam się nie da nic przechować. Sprzedający byliby bogatsi o tyle a kupujący mieliby tokeny.

Popyt w przeszłości nie jest żadną gwarancją popytu w przyszłości a wręcz odwrotnie, bo w
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
16.04.2020, 23:29:23
  • 0
Dlatego konieczny jest ciągły dodruk pieniądza.


Okradanie ludzi z ich oszczędności nie jest konieczne.

Trzymanie btc dłużej niż podczas jak najszybszego procesu transakcji to spekulacja. Trzymasz bo liczysz na sprzedaż komuś w przyszłości - czyli spekulujesz na temat przyszłości. Inwestycją nie jest, bo nie generuje zysków. >Oszczędnością też nie, bo bitcoin nie jest dobrem konsumpcyjnym.


Skoro
  • Odpowiedz
onebit
onebit
onebit
Autor
18.04.2020, 19:52:36
  • 0
Bez inflacji dochodzi w sytuacji w której niemożliwa jest spłata długów, bo procenty tworzą zobowiązania do nieistniejących pieniędzy. Dochodzi do deflacji, czyli sytuacji, w której obiektywnie zyskowne przedsiębiorstwa bankrutują.


Ja nie forsuję tutaj tezy, że Bitcoin zastąpi wszystkie waluty narodowe i całkowicie odmieni system finansowy. Warto jednak wspomnieć, że w systemie waluty złotej nie było problemów z funkcjonowaniem gospodarki. Oparcie walut na stabilnej bazie monetarnej uniemożliwia nadmierną ekspansję kredytową, zbyt dużą inflację i
  • Odpowiedz
O.....I
O.....I
konto usunięte 17.04.2020, 06:31:44
  • 16
Dobra podjąłem męską decyzję ku uciesze i radości @Dantte i @bankster usuwam konto.

Mam do napisania pewną pracę, a nie idzie mi. A muszę, bo to już kolejne podejście... .

Wypok stymuluje, nauczyłem się tutaj ( na poziomie beginnera ) programować w pythonie, nawet nauczyłem się coś o krypto XD. Ale teraz muszę skończyć coś co zacząłem, a to wymaga koncentracji na jednej rzeczy. Wrócę ale pewnie dopiero po wakacjach, oczywiście
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onebit
onebit
onebit 17.04.2020, 17:36:10
  • 1
@OPcodeRTI:
onebit - @OPcodeRTI:
  • Odpowiedz

26

Najnowsze dane z EURO-MOMO: Niższa śmiertelność niż w sezonie grypy 2016/2017!

Najnowsze dane z EURO-MOMO: Niższa śmiertelność niż w sezonie grypy 2016/2017!

Projekt EURO-MOMO monitoruje nadmiary śmiertelności w krajach Europejskich. Najnowsze dane z tygodnia 15 (06 do 12 Kwiecień) sugerują śmiertelność niższą od sezonu grypy z 2016/2017. Link zawiera dzisiaj opublikowane dane i wykresy.

konto usunięte
z
euromomo.eu
dodany: 16.04.2020, 15:12:06
  • 18
  • #
    covid19stats
  • #
    2019ncovstats
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    2019ncov
  • #
    epidemia
onebit
onebit
onebit 17.04.2020, 14:32:11
  • -1
Najciekawsza jest Szwecja. Pomimo tego że nie wprowadzono kwarantanny liczba zgonów zapikowała tak samo jak w państwach które wprowadziły.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

onebit
onebit
onebit 16.04.2020, 22:56:05
  • 3
https://www.wykop.pl/link/5453561/liban-konfiskuje-walute-zagraniczna-wprowadzajac-obowiazkowy-kurs-50-wartosci/
O 50% to nawet shitcoiny nie spadły po wybuchu epidemii( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bitcoin #kryptowaluty
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

fervi
fervi
16.04.2020, 23:18:56
  • 0
stablecoiny dolara


@megaloxantha: To nie lepiej USDT?
  • Odpowiedz
F.....g
F.....g
konto usunięte 16.04.2020, 23:35:51
  • 0
@onebit: w tv trwam juz przygotowuja odbiorców mentalnie do nacjonalizacji wlasnosci prywatnej
  • Odpowiedz

657

Szumowski: Obowiązek maseczek zostanie zniesiony, jak będzie szczepionka

Szumowski: Obowiązek maseczek zostanie zniesiony, jak będzie szczepionka

Oznacza to, że prawdopodobnie w tym roku nie uda się znieść obowiązku zakrywania nosa i ust. Np. firma Johnson &Johnson, która pracuje już nad szczepionką, planuje, że jeśli wszystko pójdzie dobrze mogłaby się ona pojawić na rynku najwcześniej na początku przyszłego roku.

300GOSPODARKA
z
300gospodarka.pl
dodany: 16.04.2020, 17:16:54
  • 456
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    2019ncov
  • #
    epidemia
  • #
    wirus
onebit
onebit
onebit 16.04.2020, 19:00:58
  • 52
Cały świat ma sobie wstrzyknąć przygotowaną pod wpływem presji i nie przetestowaną szczepionkę?
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Strona 2 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 15.05.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 16.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking