źródło: comment_1671047169vF4l2M6nU4OxHoUTA8pOSw.jpg
Pobierz
źródło: comment_1671026372BOKebHfLLFvzbO5ydsBRzm.jpg
Pobierz
źródło: comment_1671031553ydwTsbI5yPhCgLd4l6yxyP.jpg
Pobierz
źródło: comment_1671013646U6AE4wX8dUz6HPuayGyymg.jpg
Pobierz
źródło: comment_1671018742deFI3Z9o14uMHR61wuNdmP.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_16710230147ujdGY3lr0ufYRdXDaqyRv.jpg
Pobierz
źródło: comment_1671012244v3wfp1i1TvwjefRsQIfeOC.jpg
Pobierz
źródło: comment_1670967969RyyiEWSmCzvJXSh2c7V0Zx.jpg
PobierzKomentator
od 09.03.2018
Rocznica
od 31.12.2022
Gadżeciarz
od 05.08.2016
Mikroblogger
od 01.03.2015
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Wczoraj dodałem wpis o tym jak prosta usługa wyciągania auta z rowu kosztowała mnie 950PLN. Dzisiaj przedstawię wam tajniki sztuki customer service w wersji polskiej - 4 godziny po dodaniu wpisu, który już zaczynał pojawiać się w gorących, zadzwonił do mnie Pan Rafał z Rafhol Serwis Rafał Lompa, poniżej przebieg rozmowy:
[Ja] Halo?
[R] Za ten wpis na wykopie,
Tak to już jest w tym kraju, że o wszystko musisz się pytać, wszystko musi byc na piśmie bo jak zostawisz lukę to polaczek cię wyrucha bez mydła i jeszcze spruje się na psiarni jak choćby stekniesz, że ci się nie podoba.