No jak do #!$%@? mam cokolwiek zwrócić do jakiegokolwiek magazynu/firmy? Na każdej #!$%@? stronie gdzie można zamówić kuriera trzeba podać nr telefonu/email odbiorcy. Nawet jak zaznaczam, że adresatem jest firma. No ja #!$%@?. #kurier #inpost #dhl #dpd #pocztex
@tomasz-coolins: laska spłakała się na jakiejś grupce na fb z 10 000 członków że jakiś gigazakolak przetrącił jej dupsko tak, że jej dysk wypadł, stąd jego nowa ksywka "Discman" Podała przy tym #!$%@? jakieś jego dane osobowe tam. Info o zdarzeniu poszło poza grupkę, zrobiła się afera, laska zniknęła z fb, linkedina i pewnie jeszcze paru innych portali
Jako, że obrońcy Lilianny mają bardzo duże problemy z logicznym myśleniem, już wyjaśniam. Jeśli ktoś nie zrobił nic złego, nie da się mu zaszkodzić PRAWDĄ. Jeśli faktycznie coś nie jest złe i nie ma powodu do wstydzenia się tego, mówienie o tym nie jest w stanie nikomu zaszkodzić.
@Fan_Morawieckiego: Są rzeczy w których nie ma nic złego samego w sobie ale są z jakiegoś powodu tematem tabu lub spotyka się z ostracyzmem społecznym. Chociażby sranie, nic w tym złego, naturalna czynność życiowa, kto ma odbyt ten sra, takie są fakty (uff cale szczęście), a mimo to kwestia dość wstydliwa u większości społeczeństwa
Zgłosiłem reklamację do x-komu i dostałem maila, że po paczkę wpadnie kurier UPSu. Mam zaadresować przesyłkę i dopisać jeszcze na etykiecie pierdoły takie jak nr id płatnika, wartość przesyłki itp. Skąd mam tą etykietę wytrzasnąć? Zero info o tym w mailu, załączników brak. Kurier będzie miał ją ze sobą, czy jak to wygląda? #xkom #ups #kurier #reklamacja
@pcela: xD kurier był równie clueless co ja, nie wiem co za problem byłby załączyć etykietę w mailu albo dać ją kurierowi, marnowanie mojego i jego czasu i nerwów. Musiał się wracać do samochodu i coś tam na szybko drukować i sterczeć parę minut gdy to na szybko uzupełniałem
P. Grégoire Nitot, prezes Sii, przywraca do porządku mejlowo pracownika myślącego że ma jakieś prawa wynikające z Kodeksu Pracy jak na przykład prawo do założenia związku zawodowego.
Dobrodusznie go poucza, że: - jak ma jakiś problem to przecież może porozmawiać z menadżerem ( ͡°͜ʖ͡°) - pracuje zbyt krótko żeby zakładać ZZ, - nie rozumie wartości panujących w firmie takich jak lojalność czy
Mirasy mam problem z #inpost . Otóż zamówiłem sobie pewna paczkę i od 2 dni jest w statusie ‚wysłana z oddziału’. Telefony do inpostu to ciagle to samo ‚dzisiaj bedzie’. Miał ktoś podobny problem kiedyś ?