Nie oznacza to jednak zamieszania. Następujące po sobie wpisy z reguły będą brać na celownik jedno źródło, serię filmów czy stronę, aż zostanie
Nie oznacza to jednak zamieszania. Następujące po sobie wpisy z reguły będą brać na celownik jedno źródło, serię filmów czy stronę, aż zostanie
Na codzień mówimy o strzelaniu przez ściany, ale technicznie chodzi tutaj o obiekty stałe w grze. Niektóre z nich mogą wizualnie wydawać się
#poradnikcs16 #2 - infrastruktura dziś, gdzie grać
#poradnikcs16 #3 - Fastcup
#poradnikcs16 #4 - własny serwer treningowy
#poradnikcs16 #5 - nazwy miejscówek na delite (ang.)
#poradnikcs16 #6 - zeskok na A na denuke (csgtt #1)
->
#poradnikcs16 #7 - strzelanie przez ściany na de_dust2 (csgtt #2)
@cielak44: Zgaduję, że było to dziełem wielu nieznających się nawzajem osób grających w single playera #quake w 1996.
Z CSem jest o tyle ciekawa historia, że była tutaj rewolucyjna aktualizacja z 1.3 na 1.4. Po jej wydaniu na scenie panował konsensus, że postacie zostały na zawsze przyklejone do ziemi i dopiero z czasem gracze zaczęli jakby skoki odkrywać na nowo.