Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

lemek3

lemek3

Dołączył 7 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12062
  • Znaleziska 4038
  • Mikroblog 8024
  • Obserwujący 13
  • Obserwowane 13
lemek3
lemek3 03.04.2022, 12:48:08
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
03.04.2022, 12:48:22
  • 1
Na prośbę wołam:
@Polasz
  • Odpowiedz
Kolsky
Kolsky
02.04.2022, 21:11:39
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 02.04.2022, 21:32:18
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 02.04.2022, 20:25:43
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
02.04.2022, 20:26:38
  • 1
Na prośbę wołam:
@Polasz
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3
Autor
02.04.2022, 20:41:40
  • 1
@YellowRabbit: Negocjacje wciąż trwają. Wycofanie się z frontu północnego bynajmniej oznacza koniec wojny. Jest wiele teorii czemu Rosjanie się wycofują z tamtych rejonów. Obecnie moim zdaniem "najciekawszy" jest obwód Doniecki, gdzie po przełamaniu linii obrony w Izium, rosjanie mają otwartą drogę na Słowiańsk i Krematorsk, dwa dość kluczowe miasta dla regionu. Jeżeli tam obrona zostanie przełamana, tak Rosjanie poczynią znaczące postępy w ofensywnie.
  • Odpowiedz

279

Rosyjski ambasador: Brytyjska broń na Ukrainie pogorszy sytuację

Pokaż treści 18+

Rosyjski ambasador: Brytyjska broń na Ukrainie pogorszy sytuację

Jeśli Wielka Brytania dostarczy artylerię dalekiego zasięgu i systemu uzbrojenia antyokrętowego Ukrainie, wówczas uzbrojenie będzie to "uprawnionym celem" dla rosyjskich sił - oświadczył ambasador Rosji w Wielkiej Brytanii, Andriej Kelin, cytowany przez TASS.

Szu_
z
rp.pl
dodany: 02.04.2022, 08:56:11
  • 83
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    wielkabrytania
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
lemek3
lemek3 02.04.2022, 15:39:39 via Android
  • -8
@Sahelantrop A ja myślałem, że dla wszystkich... Ale to wypok, i jak wiadać jesteśmy gotowy walczyć z Rosją do ostatniego Ukraińca.
lemek3
lemek3 02.04.2022, 16:04:32 via Android
  • -9
@Sahelantrop W taki sam sposób, w jaki zacięte walki doprowadzają do większych zniszczeń. Masz przykład w Mariupolu.

No ale wiadomo... To jest wypok, gdzie wojna wygląda jak w BFie, a Ukraińcy nie ponoszą żadnych strat i w zasadzie od początku wygrywają tą wojnę. Aż dziw bierze, że musimy ich rozbrajać ¯\_(ツ)_/¯
lemek3
lemek3 02.04.2022, 16:29:34 via Android
  • -7
@Sahelantrop Nie wiem... Najlepiej by było, jakby wojny w ogóle nie było, to jest pewne. Problem jest taki, że wojna jest, i co dalej? Jakby ja stoję po stronie ludzi, którzy uważają, że powstanie warszawskie to był idiotyzm. Natomiast jak widać cała ludzi, uważa je za jakiś mega bohaterski wyczyn.

To co napisałem, to jest po prostu stwierdzenie faktu. Teraz pałeczka leży po stronie Ukraińców, czy są gotowi zrobić u siebie

472

Rosjanie zostawiają za sobą spaloną ziemię. Skala zniszczeń jest porażająca

Pokaż treści 18+

Rosjanie zostawiają za sobą spaloną ziemię. Skala zniszczeń jest porażająca

Ciała zabitych na ulicach, zbombardowane domy, zaminowane drogi. Obraz po przegrupowaniu wojsk rosyjskich na Ukrainie jest zatrważający.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 02.04.2022, 10:19:20
  • 30
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    inwazja
  • #
    wojna
  • #
    putin
lemek3
lemek3 02.04.2022, 15:33:55 via Android
  • -1
@Nikt88 Jakby inni robili inaczej... Polacy jak zawsze budzą się, kilkaset lat za późno.
lemek3
lemek3 02.04.2022, 15:34:48 via Android
  • -7
@Ysae A zniszczone miasta jak Łódź Bałuty.
lemek3
lemek3 02.04.2022, 16:05:03 via Android
  • -5
@Nikt88 Nie, po prostu bawi mnie wielkie zdziwienie i oburzenie na rzeczy oczywiste.

392

Kontrsankcje Rosji nie robią na Zachodzie żadnego wrażenia i są nieszkodliwe

Pokaż treści 18+

Kontrsankcje Rosji nie robią na Zachodzie żadnego wrażenia i są nieszkodliwe

Federacja Rosyjska 10 marca 2022 roku wprowadziła środki odwetowe na państwa Zachodu. Jak się okazuje, kontrsankcje Rosji nie są groźne dla unijnych gospodarek, gdyż obejmują one znikomą część importu zewnętrznego Unii Europejskiej. Kontrsankcje Rosji to „pikuś” dla Unii Europejskiej

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 02.04.2022, 11:46:42
  • 47
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
lemek3
lemek3 02.04.2022, 15:32:27 via Android
  • 9
@R3velation Ale... Ale ceny surowców energetycznych i w konsekwencji większe ceny produktów pośrednich i końcowych, to jest wynik NASZYCH sankcji :p
lemek3
lemek3 01.04.2022, 09:10:15
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
01.04.2022, 09:10:26
  • 1
Na prośbę wołam:
@Polasz
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3
Autor
01.04.2022, 11:05:18
  • 1
@Heroina340: Hmmm... Ogólnie Mariupol został skazany na straty tak naprawdę już z dobry tydzień temu. Ofensywa ze strony Chersonia raczej nie jest możliwa, bo wypadałoby wpierw odbić Chersoń :P Z Zaporoża mogliby coś kombinować, ale jak to stwierdzili sami oficjele ukraińscy, na to na ten moment nie ma szans.

Odnośnie samej sytuacji z zestrzeleniem helikoptera, tak jest dziwnie... Na ten moment na 100% można stwierdzić, że coś spadło. Ruscy pisali,
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3
Autor
01.04.2022, 11:33:20
  • 1
@Heroina340:

Co jakiś czas natykam się na info jakoby Ukraińska armia miała więcej ochotników niż uzbrojenia dla nich


Ciężko stwierdzić na 100%, bo jest brak oficjalnych komunikatów. Natomiast pośrednio można jednak skłonić się ku temu, że to stwierdzenie jest prawdziwe. Ukraina cały czas prosi o dostawy broni i amunicji z krajów zachodu. Ostatnio ukraińscy oficjele podali informacje, że Rosjanie zniszczyli praktycznie cały przemysł zbrojeniowy Ukrainy, co pośrednio oznacza, brak nowego
  • Odpowiedz
PierwszyPuchacz
PierwszyPuchacz
31.03.2022, 18:12:49 via Android
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 31.03.2022, 18:33:14
  • 1
@zdrapek: Tak. Jest to rzekomo wyraz dobrej woli ze strony Kremla - "wygaszenie/zluzowanie" ofensywy w kierunku/obwodzie Kijowa. Kijów złagodził ton, i nie stoi już twardo przy swoim, że ruscy muszą opuścić Ukrainę, w tym tereny zajęte w 2014 roku, i dodatkowo rozważają "neutralność" w zamian za gwarancje bezpieczeństwa. Na ten moment natomiast jest dużo sprzecznych informacji odnośnie wycofywania się ruskich. Wczoraj ostrzał artyleryjski szedł mocno.
  • Odpowiedz
Frygus96
Frygus96
31.03.2022, 17:20:54
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 31.03.2022, 17:41:09
  • 2
@tos-1_buratino: Tak szczerze... To o co chodzi z tym podbiciem Ukrainy w kilka dni? Nawet koalicji nie udało się coś takiego z Irakiem. Ukraina jest większa, ma trudniejszy teren, ma większą i lepiej wyszkoloną armię, ma lepszy sprzęt, i ciągłe wsparcie "zachodu".

Wiele złego można powiedzieć o niekompetencji ruskich, ale to zajęcie Ukrainy w kilka dni, to mem...
  • Odpowiedz

653

Rubel to bubel? Niech kurs was nie zmyli. Putin zrobił z rubla parodię...

Pokaż treści 18+

Rubel to bubel? Niech kurs was nie zmyli. Putin zrobił z rubla parodię...

83 ruble za jednego dolara amerykańskiego - tyle wynosi obecnie kurs rosyjskiej waluty. To poziom tuż sprzed inwazji Rosji na Ukrainę 24 lutego. Sankcje nie działają? Nie, kurs rubla nie jest na to dowodem. Putin i spółka nakombinowali tyle, że z realną wyceną rubla ten kurs nie ma wiele wspólnego.

Takiseprzecietniak
z
next.gazeta.pl
dodany: 31.03.2022, 12:35:35
  • 73
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
lemek3
lemek3 31.03.2022, 16:51:54
  • -13
@aa-aa: doubt
lemek3 - @aa-aa: doubt

źródło: comment_16487455133bDYCp59xSeV3sDv69AO2I.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 31.03.2022, 16:57:56
  • 5
@jast: Błąd... To również nie jest "realny kurs". Ten kurs jest również zawyżony, ze względu na utrudniony dostęp do wypłacania środków w walutach obcych. Na tym oczywiście korzysta szara/czarna strefa bogacąc się, i mało ma to wspólnego z "realnym kursem".

To co obecnie oglądamy, to tak naprawdę powrót do parytetu złota, i w sumie to będzie bardzo ciekawy eksperyment makroekonoimiczny.

Fakt faktem, że wolumen wymiany USD-RUB praktycznie nie istnieje, natomiast

358

Rosjanie twierdzili, że zabili ukraińską snajperkę. Nagły zwrot w sprawie

Pokaż treści 18+

Rosjanie twierdzili, że zabili ukraińską snajperkę. Nagły zwrot w sprawie

Rosjanie, którzy od ponad miesiąca okupują ukraińskie ziemie, zamieścili w sieci fałszywe nagranie wideo, na którym widać rzekomo zabitą ukraińską snajperkę Olenę Bilozerską. Jak poinformowała kobieta w mediach społecznościowych, jest to nieprawda.

Kolekcjoner_dusz
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 31.03.2022, 10:36:38
  • 51
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    konfliktynaswiecie
  • #
    ruskimir
lemek3
lemek3 31.03.2022, 10:46:53
  • 28
Cholerni nekromanci :/
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lemek3
lemek3 31.03.2022, 10:18:08
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
31.03.2022, 10:19:28
  • 1
Na prośbę wołam:
@Polasz
  • Odpowiedz

793

Sprzedaż podróbek i kradzież oficjalnie zalegalizowane przez rząd w Rosji!

Pokaż treści 18+

Sprzedaż podróbek i kradzież oficjalnie zalegalizowane przez rząd w Rosji!

Rząd rosyjski zatwierdził legalizację podróbek i kradzież cudzej własności intelektualnej, nazywając to koszernie "importem równoległym". Podpisany dokument zezwala dostawcom importowanych produktów na ich sprzedaż na terenie federacji rosyjskiej bez zgody właściciela znaku towarowego.

RFpNeFeFiFcL
z
interfax.ru
dodany: 30.03.2022, 15:33:01
  • 133
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    prawo
  • #
    ekonomia
  • #
    wojna
  • #
    bekazpodludzi
lemek3
lemek3 30.03.2022, 23:26:49
  • -1
@Kaviar: To tam hooy. Ja to kisnę z faktu, że kraje "zachodu" kradną sobie własność ruskich oligarchów i wykopki srają praktycznie pod siebie z radości. A jak Rosja nie uznaje "świętego prawa własności", to wielkie zdziwienie i oburzenie XD No, ale wiadomo. My to możemy, bo wiesz. Puten hitler zły XD

687

Jak Rosja manipuluje kursem rubla

Pokaż treści 18+

Jak Rosja manipuluje kursem rubla

Jak to możliwe, że rubel się umacnia, skoro Zachód nałożył na Rosję sankcje za inwazję na Ukrainę? To proste: trudno, żeby było inaczej, skoro władze nakazały eksporterom sprzedaż dewiz, a mieszkańcom uniemożliwili wymianę rubli na twardą walutę. Manipulacje Moskwy idą zresztą jeszcze...

wykopek132
z
bankier.pl
dodany: 29.03.2022, 09:09:42
  • 170
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    gielda
  • #
    gospodarka
lemek3
lemek3 30.03.2022, 10:07:10
  • 4
@MatthewDuchovny: Aż się skończy złoto. To nie jest "manipulacja", tylko taki trochę powrót do waluty opartej o złoto. Ruscy ustawili kurs 5000RUB za 1 gram złota, co po obecnym przeliczniku jest dość tanio, więc ludzie się rzucili kupować złoto na tamtym rynku. A, że rubla możesz kupić głównie od eminentna czyli od samej Rosji, tak kurs bardzo szybko się ustabilizował.

To w ogóle jest bardzo ciekawe, a ciekawiej będzie jutro/pojutrze,
lemek3
lemek3 30.03.2022, 12:29:18
  • -1
@Marco_Inaros: Zazwyczaj ktoś kto podpadł USA. Zazwyczaj też w takich wypadkach szybko u takiego delikwenta witała demokracja.

410

Zelensky: rozwazamy kompromisy w sprawie statusu rejonu wschodniego Donbasu

Pokaż treści 18+

Zelensky: rozwazamy kompromisy w sprawie statusu rejonu wschodniego Donbasu

Ukraina jest gotowa do neutralności i kompromisu w sprawie statusu wschodniego Donbasu w ramach porozumienia pokojowego, powiedział w niedzielę prezydent Wołodymyr Zełenski

Dorodny_Wieprz
z
reuters.com
dodany: 27.03.2022, 20:37:48
  • 209
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
lemek3
lemek3 28.03.2022, 07:17:29 via Android
  • -3
@wigr Ke? Znaczy ja bardzo lubie, jak wpierw sami stawiamy Rosji cele, a później piszemy, że przegrywa bo ich nie zrealizowała ¯\_(ツ)_/¯ Jakby... Od początku tego cyrku, wszystkie negocjacje opierały się o gwarancję "neutralności" (nie przyłączenia się do NATO) oraz o uznanie statusu republik DRL i LRL.

Jest tak jak napisał: @SzuruSzur - zabrnęliśmy o krok za daleko we własnej propagandzie. Teraz to już mam wrażenie, że niezależnie jaki będzie
lemek3
lemek3 28.03.2022, 10:08:19
  • -1
@wigr:

Ukraina i tak by nie dołączyła to NATO - NATO już wcześniej nie chciało Ukrainy, bo nie chciało drażnić Rosji.


To jest półprawda. Właśnie przed całym tym cyrkiem sojusz dał wyraźny sygnał, że jest gotów przyjąć Ukrainę, jeżeli ta wyrazi taką chęć, stojąc twardo przy polityce otwartych drzwi. Rosja chciała gwarancji, których nie dostała. Dodatkowo na Ukrainie od 2014r. działalność wojsk amerykańskich dość mocno się zintensyfikowała, nie tylko pod
lemek3
lemek3 30.03.2022, 08:31:04
  • -1
@ZbyszekChaosu:

kłamstwo. NATO zawsze podkreśla, że nie przyjmuje do siebie państw o otwartych sporach granicznych jak D----s i Krym w przypadku Ukrainy.


Tak, tutaj nieprecyzyjnie wyraziłem swoją myśl. Bo ogólnie tutaj nawet nie chodzi o to, co sobie NATO "podkreśla", tylko co ma zapisane w dokumentach. A jeden z punktów dokumentu odnośnie przystąpienia do sojuszu wyraźnie mówi o braku sporów terytorialnych oraz o braku konfliktów
lemek3
lemek3 30.03.2022, 09:40:19
  • -1
@ZbyszekChaosu:

Ukraina nie zrezygnowała by z Donbasu dla członkostwa w NATO


Tego nie wiemy. Tutaj chodzi o gwarancję ze strony NATO. Ukraina w tych "negocjacjach" czy też rozmowach była w zasadzie pomijana, i jej stanowisko było bez znaczenia. Chodziło o gwarancje ze strony NATO, których Kreml nie otrzymał. Poza tym po wczorajszych negocjacjach, wygląda na to, że jednak Ukraina spuściła trochę z
lemek3
lemek3 30.03.2022, 08:00:21
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
30.03.2022, 08:02:21
  • 1
Na prośbę wołam:
@Polasz
  • Odpowiedz

713

Żołnierz przeżył, bo był na pogrzebie 17-letniej córki. Jego oddział wpadł...

Pokaż treści 18+

Żołnierz przeżył, bo był na pogrzebie 17-letniej córki. Jego oddział wpadł...

Żołnierz walczący na froncie w Ukrainie dostał przepustkę na pogrzeb swojej 17-letniej córki Wiktorii, która zginęła podczas ataku rosyjskich wojsk. W czasie, gdy on żegnał swoje nastoletnie dziecko, zginęli wszyscy żołnierze z jego oddziału - trafili w rosyjską zasadzkę. 'Czasami aż...

dr00
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 29.03.2022, 11:27:25
  • 64
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 29.03.2022, 11:54:26
  • -68
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lemek3
lemek3 29.03.2022, 12:04:07
  • -230
@SzuruSzur: 130mln ruskich zginęło na Ukrainie od ostatniego tygodnia! Jeszcze kilka dni, i Rosja się całkowicie wyludni, potwierdzone info!
lemek3
lemek3 29.03.2022, 13:00:19
  • -155
@Elchupacabrone: 160mln ruskich nie żyje na ukrainie! Chałwa bohaterom!
lemek3 - @Elchupacabrone: 160mln ruskich nie żyje na ukrainie! Chałwa bohaterom!

źródło: comment_16485588171PYbuezsJFKmUQkJB3TfHR.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 29.03.2022, 13:08:25
  • -20
@Kisielos: Tzn gdzie konkretnie? W akcji o której pisze, brały udział nawet jednostki spod Odessy. Możliwe, że jego jednostka nie brała udziału w obronie Mikołajowa. Jakby... Artykuł g---o wyjaśnia poza tym, że typowi zginęła córka. Wrzuciłem, bo czemu nie. Może kogoś zainteresuje, może nie.
lemek3
lemek3 29.03.2022, 14:03:50
  • -18
"W tym czasie jego oddział został przeniesiony na inny odcinek frontu"


@Kisielos: Ale dlatego się pytam gdzie konkretnie, bo najbliżej Chersonia to jest Krzywy róg, z czego tam ostatnimi czasy mało co się dzieje.

Po drugie inny odcinek frontu, nie oznacza innego frontu... Dalej nie wiem czemu moja teoria tak Ci nie pasuje. Możesz rozwinąć myśl.

Front pod Mikołajowem wyglądał mniej więcej tak jak wstawiam w załączniku (stara mapa),
lemek3 - > "W tym czasie jego oddział został przeniesiony na inny odcinek frontu"

...

źródło: comment_16485626275ZZhruuSPTMcPERqqXOL1v.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 29.03.2022, 16:07:38 via Android
  • -12
@Pan_Nimbus 180mln ruskich znaleziono w masowych grobach pod Mariupolem! Odpowiedzialnym za ten stan rzeczy ma być jeden z ożywionych i wypuszczonych żołnierzy z wyspy węży!
lemek3 - @Pan_Nimbus 180mln ruskich znaleziono w masowych grobach pod Mariupolem! Odp...

źródło: comment_1648570058ICRF6oEBd4M7GtGqz3OtOn.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 29.03.2022, 19:17:24 via Android
  • 2
@Blenderslaw Rosja z drugiej armii świata stała się druga armią na Ukrainie!
lemek3 - @Blenderslaw Rosja z drugiej armii świata stała się druga armią na Ukrainie!

źródło: comment_1648581444FHqmT4CtmkTiEsYG3Z9XPw.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 29.03.2022, 08:33:19
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
29.03.2022, 08:38:07
  • 0
@Polasz: Taguje moje wpisy #infozwojny Możeś śledzić ten tag. Na ten moment nie ma tam żadnego spamu :)
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3
Autor
29.03.2022, 13:04:04
  • 1
Sumy nie są okrążone od dobrych kilku dni.


@adam-antoszewski: Staram się być tak bardzo obiektywny w moich podsumowaniach jak to tylko możliwe, więc wszystkie doniesienia zarówno te ze strony rosyjskiej jak i ukraińskiej, biorą z dużą dozą sceptycyzmu. Przedwczoraj sami Ukraińcy podawali o operacji "odblokowania Sumy", więc jeżeli udało im się to zrobić w ten sam dzień, tak realnie miasto jest odblokowane od wczoraj, natomiast nie było innych przesłanek aby
  • Odpowiedz

570

Kreml boleśnie bije swoich obywateli. Odsetki tylko w rublach

Pokaż treści 18+

Kreml boleśnie bije swoich obywateli. Odsetki tylko w rublach

Obywatele federacji mogą wypłacać odsetki od swoich depozytów walutowych wyłącznie w rublach po oficjalnym kursie banku centralnego w dniu wypłaty. Tak będzie co najmniej do 9 września.

Szu_
z
rp.pl
dodany: 28.03.2022, 16:19:03
  • 66
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    ruskimir
lemek3
lemek3 29.03.2022, 12:43:49
  • 6
@Hardporecorn: To akurat nie ma co się dziwić, skoro ruscy można powiedzieć, że ustawili "sztywny kurs". Ogólnie obecna sytuacja jest bardzo ciekawa, i daleko od standardowego hurraaa wykopków.

A tak naprawdę ciekawie będzie dopiero za 3 dni (chyba), gdzie zobaczymy czy Kreml blefował czy nie z tym kupowaniem surowców za RUB, i faktycznie odetnie dostawy ¯\_(ツ)_/¯
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • Strona 2 z 16
  • >
  • Gardzę ludźmi.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.05.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.11.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.11.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 24.05.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl