Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lemek3

lemek3

Dołączył 8 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12062
  • Znaleziska 4038
  • Mikroblog 8024
  • Obserwujący 13
  • Obserwowane 13

631

Dzisiejszy atak na centrum handlowe w Kijowie

Pokaż treści 18+

Dzisiejszy atak na centrum handlowe w Kijowie

Widziany z perspektywy rosyjskiego drona.

QoTheGreat
z
streamable.com
dodany: 21.03.2022, 15:25:43
  • 215
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 21.03.2022, 18:46:36 via Android
  • -8
@mvp84 Widzę efekt wyparcia odpalił się mocno xD

Ukraińcy kryją się w blokach z wyrzutniami (są zdjęcia), w szkołach mają bazy (są zdjęcia, sami wstawiają), Zeleński uzbraja cywili i każe obrzucać wozy koktajlami Mołotowa a potem jest pikachuface, że ruscy ostrzelali szkołę albo jakiś cywilny samochód.

Zeleński zrobił ze swoich obywateli żywe tarcze i partyzantkę jak terroryści na bliskim wschodzie. Chcesz walczyć za swój kraj, to ubierz mundur, a nie będziesz
lemek3
lemek3 21.03.2022, 20:15:16
  • 1
@sikorx: A idąc Twoim tokiem, to znalazłeś jeden prosty sposób! Wystarczy na czołgach napisać dzieci, i wsadzić tam przynajmniej 1 przedszkolaka, aby taki czołg stał się "nietykalny"! #jakwygrackazdawojne

A sytuacja jest prosta -> używasz obiektów cywilnych do działań wojennych -> nie są to już obiekty cywilne.
lemek3
lemek3 21.03.2022, 20:35:41
  • 1
@sikorx: Ogólnie pomijając drugą część, czyli wątek geopolityczny na temat tego dlaczego Rosja zaatakowała Ukrainę, tak właśnie po to są jakieś "międzynarodowe traktaty" odnośnie działań zbrojnych czy ogólnie toczenia wojen, aby właśnie nie dochodziło do sytuacji w których giną przypadkowi cywile, a dokładniej aby zminimalizować straty wśród nich. Wiadomo, że to jest wojna i każdy będzie uciekać się do wszelkich metod, które zapewnią przewagę na polu, bo tak niestety wygląda
lemek3
lemek3 21.03.2022, 20:42:58
  • 1
@sikorx: Albo niech biją się między sobą tłuści panowie w garniturach, zamiast wysyłać mięso armatnie na r--ź, setki albo i tysiące kilometrów od ich domów, w celu realizowania jakiś geopolitycznych ambicji. Może dać im nawet jakieś dzidy i łuki.
lemek3
lemek3 21.03.2022, 21:05:34
  • -4
Agresora tu nie powinno być


@STEFAN_n00b: Ale jest... I co teraz? Toczymy wojnę, bez żadnych zasad? Wracamy do broni chemicznej? Równania miast z ziemią nalotami dywanowymi? Czy jednak staramy się po obu stronach marginalizować straty wśród cywili?

I powiedz mi na jakich zasadach powinna się odbywać ta wojna "obronna"? Może na takich, że możemy obwiesić się dziećmi przez co będziemy "nieśmiertelni" na polu walki?

Wojna to nie gra wideo, i
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:22:14
  • -3
@STEFAN_n00b:

Napisałem to już tutaj: https://www.wykop.pl/link/6576127/#comment-103830883

Natomiast to jest sci-fi. Myślałem, że mówimy o tym co się dzieje obecnie.
lemek3
lemek3 21.03.2022, 23:33:59
  • -3
@STEFAN_n00b:

Hmm no tak czyli Ukraina teraz powinna walić w Czarnobyl


Tak... Ponieważ wbrew temu co wykopki wyciągają z memów, Czarnobyl to miasto, a nie elektrownia, i do Czarnobyla mogą sobie walić ile chcą. Z tego co wiem, to w samej elektrowni ruskich nie ma, lub raczej tam nie stacjonują. Możesz mnie wyprowadzić z błędu jak
IdillaMZ
IdillaMZ
21.03.2022, 22:54:52
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 21.03.2022, 23:08:23
  • 1
Ja w tej chwili abstrahuje od tresci. Mam na myśli jego postawę podczas tej wojny XD

z czym ma rację? Uważasz, że Ukraina to państwo już upadłe, na którym trzeba postawić krzyżyk? Czy może popierasz izolacjonizm i bierne trzymanie kciuków za Ukraine?


@IdillaMZ: To czemu jeszcze nasza armia jest w granicach naszego terytorium? Czemu nie posłać naszych chłopaków, aby walczyli za Ukrainę? Czy popierasz naszą "bierność"? Jaka jest granica tej "bierności"?

Kisnę za
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 21.03.2022, 23:15:41
  • 0
@IdillaMZ:

Polska nie może umywać rączek w momencie próby. Cała nasza polityka zagraniczna była nastawiona na zwalczanie i wypychanie Rosji z Białorusi i Ukrainy.


Wiem... I moim zdaniem zabrnęliśmy w tym zbyt daleko. Właśnie do tego piłem w moim poprzednim komentarzu. Nie stać nas na pomoc, a mimo to odbierzemy sobie od ust, aby dać Ukraińcom... Nie jesteśmy USA, wywalenie 1mld USD, to nie jest jakiś promil. Mamy naprawdę masę
  • Odpowiedz

581

Tak dzisiaj wygląda Mariupol...

Pokaż treści 18+

Tak dzisiaj wygląda Mariupol...

Tak wygląda dzisiaj Mariupol. Ruskie nie zatrzymuje się nawet na minutę, strzelają we wszystkie budynki.

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 21.03.2022, 14:45:03
  • 64
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:31:31
  • -3
@KrolArthur: Bo?
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:39:24
  • -4
@jak_zorro_w_ostatnim_filmie: Wygląda na to, że rosyjska agresja utraciła na impecie, i wojna stała się bardziej "stacjonarna". Natomiast na wschodzie ruscy dalej zyskują terytoria, tyle że dużo wolniej niż robili to na początku tej wojny. Odpowiedzialny za ten stan rzeczy, ma być kiepski stan ruskiej logistyki. Podobno też Ukraińcy przeprowadzili kilka kontrataków, natomiast podają to głównie źródła Ukraińskie, albo cytujące te Ukraińskie, więc wciskam tutaj dość duży przycisk "doubt".
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:43:34
  • -20
@KrolArthur: A Irak? Do tego latają już filmiki/zdjęcia, gdzie ukraińcy używają obiektów cywilnych jak szkoły czy bloki. W Mariupolu siedzą Azowcy, więc nie zdziwiłbym się, gdy tam był wariant pod tytułem "bliski wschód", gdzie masz porąbańców czających się w każdej możliwej dziurze, czy oknie z NLAWem. Nie wiem co do tego typu walk ma amunicja precyzyjna.
lemek3 - @KrolArthur: A Irak? Do tego latają już filmiki/zdjęcia, gdzie ukraińcy używ...

źródło: comment_1647902686YJG5omM1gVFkmViBm2clGz.jpg

Pobierz
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:46:46
  • 2
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Wrzuciłem w powiązanych część jakiegoś "niezależnego reportera", który oprowadza nas po okupowanej przez Rosję części Mariupola (angielski wymagany). Rosjanie nie kontrolują jeszcze całości miasta. Azowcy odrzucili opcję kapitulacji, więc prawdopodobnie skończą tak samo jak samo miasto. Mariupol jest też głównym miastem portowym jeżeli chodzi o dostęp do morza Azowskiego, więc jego znaczenie strategicznie w teorii jest wysokie, natomiast ruscy i tak raczej kontrolują wody, więc tutaj to nie wiem
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:52:54
  • -10
@KrolArthur:

Irak nie ma miast totalnie zrównanych z ziemią


No jak to nie? Właśnie tak wyglądała wojna w Iraku, gdzie w odróżnieniu od tego co się dzieje na Ukrainie, miasta były właśnie "równane z ziemią" zanim pojawiła się piechota i czołgi. Podobnie jest w Mariupolu, tylko czołgi i piechota wchodzą wraz z bombardowaniem. Teraz to się trochę zmieniło, gdzie właśnie Ruscy wprowadzają wariant "bliski wschód" i niszczenie wszystkiego po drodze,

535

Duda:polski rząd udzielił Mołdawii kredytu. "Na poradzenie sobie z trudnościami"

Pokaż treści 18+

Duda:polski rząd udzielił Mołdawii kredytu. "Na poradzenie sobie z trudnościami"

Nieoprocentowany kredyt udzielony przez Polskę ma pomóc Mołdawii w "poradzeniu sobie z trudnościami" po przyjęciu fali uchodźców wojennych z Ukrainy. O pożyczce poinformował w Kiszyniowie prezydent Andrzej Duda. Prezydent Mołdawii Maia Sandu przypomniała, że kraj złożył wniosek o...

dynx
z
polsatnews.pl
dodany: 21.03.2022, 17:43:06
  • 117
  • #
    polska
  • #
    moldawia
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 21.03.2022, 21:47:51
  • -1
@zeMadafaka: Nom... Kredyty na zerowym oprocentowaniu to jest świetna inwestycja. Nie chce przypadkiem udzielić mi takiej pożyczki? Oddam Ci tak za 3~4 lata.
lemek3
lemek3 21.03.2022, 22:22:49
  • -6
@zeMadafaka: Nic... Czyli mniej więcej tyle samo, co dostanie polska "inwestując" w Mołdawię.

643

Brytyjscy ochotnicy sprowokowali rosyjski ostrzał włączonymi telefonami.

Pokaż treści 18+

Brytyjscy ochotnicy sprowokowali rosyjski ostrzał włączonymi telefonami.

Oryginalne źródło podane dla formalności. W powiązanych dodam źródło bez paywalla

Stepere1234
z
telegraph.co.uk
dodany: 21.03.2022, 16:25:39
  • 120
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    anglia
lemek3
lemek3 21.03.2022, 20:48:34
  • 1
chyba coś mylisz, na pewno masz na myśli ochotników z UK, Kanady itp.?


@fisheatfish: Tak... Ogólnie nie mogę znaleźć, ale był też taki dość popularny gościu, zamiast jakiejś randomowej laski, który kręcił co się tam dzieje na Ukrainie i był jednym z pierwszych ochotników. Mówił, że ostatnio zrobił się tam totalny b----l i zagranicznych wysyłają na front bez odpowiedniego uzbrojenia jako mięso armatnie, więc się zawijają i jadą do polski...

536

Putin przegrywa wojnę informacyjną, ale Ukraina może przegrać wojnę

Pokaż treści 18+

Putin przegrywa wojnę informacyjną, ale Ukraina może przegrać wojnę

Ekspert wojskowy przypomina, że USA potrzebowało 42 dni by podbić Irak z nieporównywalnie słabszą obroną. Rosyjska ofensywa spowolniła, ale w wielu miejscach ukraińskie siły mogą znaleźć się wkrótce w okrążeniu. Ukraina wygrywa wojnę informacyjną, uderza brak wiadomości o ukraińskich stratach [EN]

ssakul
z
dailymail.co.uk
dodany: 19.03.2022, 12:00:37
  • 174
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 19.03.2022, 16:39:15
  • -2
@Sheppard28: @msr99: Obserwuję, i przypomnę.

814

Przez ostatnie ćwierćwiecze ruski rząd nie dał światu nic oprócz śmierci...

Pokaż treści 18+

Przez ostatnie ćwierćwiecze ruski rząd nie dał światu nic oprócz śmierci...

...bólu i zniszczenia.

mort555
z
twitter.com
dodany: 19.03.2022, 01:25:55
  • 74
  • #
    swiat
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
lemek3
lemek3 19.03.2022, 09:15:29 via Android
  • -2
@C8H18 Kek, to widać mało wiesz, ale ogólnie Polacy to mało co wiedzą poza "Rosja bad". Ja wciąż czekam na sankcje dla USA, za lata bezprawnego r---------u na bliskim wschodzie. A samej Rosji w ostatnim ćwierćwieczu to akurat mało można zarzucić, jak się nie ma gwoździa wbitego w mózg.
lemek3
lemek3 19.03.2022, 09:54:05 via Android
  • -2
@Nalew1984 Ogólnie to gwarantuję Ci, że mało co wiesz o kulturze USA, i śmiem nawet postawić tezę, że mentalnie i kulturowe bliżej nam do ruskich niż do USA, więc no ten tego... Po drugie, to Twoje osobiste preferencje mało mają wspólnego z obiektywną krytyką. USA dla "ogólnego dobra" robi tyle samo co ruscy, albo nawet i mniej. A z tą "przesiąknięta złem Rosją" to skisłem mocno. Co to w ogóle oznacza?
lemek3
lemek3 19.03.2022, 10:05:49 via Android
  • 0
Płacą debilom za pisanie komentarzy.


@Mopek666 To ile Ci płacą, i ile obecnie wychodzi to w przeliczeniu na PLN?
lemek3
lemek3 19.03.2022, 11:43:08
  • -1
@Nalew1984:

wiesz dlaczego bardzo ciężko ? Może dla tego że to prawda


I teraz powinieneś napisać dlaczego jest to "prawda". No chyba, że Twoje słowo jest święte i nie wolno go podważać ( ͡° ͜ʖ ͡°) A dalej to jest znowu to samo -> Rosja bad cuz Rosja bad ¯\_(ツ)_/¯ Jak ja mam się do tego odnieść poza oczywistym stwierdzeniem, że: "zwyczajnie nie masz racji"... Wysil się trochę i
lemek3
lemek3 19.03.2022, 13:04:17
  • -1
ale dla mnie to właśnie moje słowo jest święte ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie rozumiem dlaczego miałoby nie być


@Nalew1984: Ależ może tak być, po prostu tak jak napisał @C8H18:

Nie jestem odpowiedzialny za twoje projekcje. Wprawdzie nic one nie znaczą.
lemek3
lemek3 19.03.2022, 15:36:34
  • 0
@Nalew1984: Oczywiście, że pełny obiektywizm jest niemożliwy do osiągnięcia w przypadku nietrywialnych przypadków, natomiast na tym właśnie polega dyskusja -> na wymianie poglądów, uzasadnianiu swoich racji, logicznej argumentacji. To co się dzieje w tym wątku, czy precyzyjniej nasza wymiana komentarzy to jak granie w szachy z gołębiem, gdzie niezależnie od tego jak dobrym jestem graczem, Ty i tak powywracasz figury i nasrasz na szachownicę. Twoja argumentacja w zasadzie nie istnieje,
lemek3
lemek3 19.03.2022, 16:11:37
  • -4
no ale ja nie chcę dyskutować z kimś kto ma prorosyjskie poglądy [...]


@Nalew1984: No nie wiem... Normalnie? Ja byłbym wstanie dyskutować nawet z nazistami jeżeli byliby chętni do rozmowy. Po drugie skąd odczucie, że mam poglądy prorosyjskie? Ja bym się raczej określił, że w przeciwieństwie do polaków nie mam jakiś chorych uprzedzeń do Rosji i wrodzonej rusofobii.

Nie masz siły/chęci, to jest Twoja sprawa. Jeżeli uważasz, że ten sposób
lemek3
lemek3 19.03.2022, 16:22:13
  • -4
@Nalew1984: Mam wrażenie, że nie masz pojęcia na czym polega dyskusja, czy ogólnie wymiana zdań/poglądów ¯\_(ツ)_/¯

1245

Horror ludzi z Mariupola - Rosjanie stworzyli tam piekło na ziemi.

Pokaż treści 18+

Horror ludzi z Mariupola - Rosjanie stworzyli tam piekło na ziemi.

Wersja PL, linki do oryginałów w treści.

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 18.03.2022, 16:18:28
  • 53
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    putin
lemek3
lemek3 18.03.2022, 18:59:50
  • -16
@hasudrone: Bo chłopaki z Azowa nie pozwalają wyjechać używając infrastruktury cywilnej, a z ludzi robiąc żywe tarcze, ale o tym nie wolno tutaj mówić.
lemek3
lemek3 18.03.2022, 21:51:00
  • -8
@DarrDarek: Ogólnie to ja już przestałem praktycznie odwiedzać wypok, bo wszystko jest zalane wojennym szambem z jedyną jak wiadomo słuszną narracją. Zachód toczy proxy war z Rosją, a Polacy jak zawsze udają Chrystusa narodów, robiąc z Zeleńskiego bohatera, pomimo że poziom jego korupcji jest na podobnym poziomie co u ruskich xD A najbardziej kisnę z tego, że po części popieramy wariatów z Azowa, którzy kompletnie się nie kryją ze swoimi

434

Sankcje. Rosja dogadała się z Chinami ws. ominięcia systemu SWIFT

Pokaż treści 18+

Sankcje. Rosja dogadała się z Chinami ws. ominięcia systemu SWIFT

Rosja i Chiny chcą zintegrować wymianę swoich danych finansowych, żeby ominąć system SWIFT, od którego część rosyjskich banków odcięto w ramach sankcji za atak na Ukrainę.

PanKtos1
z
dorzeczy.pl
dodany: 16.03.2022, 20:32:02
  • 31
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
lemek3
lemek3 17.03.2022, 08:44:32 via Android
  • -1
@PosiadaczKonta Co? Przecież właśnie o tym "własnym Swift" jest mowa w artykule... Teraz chodzi o integrację ruskiego z chińskim.
sikejsikej
sikejsikej
sikejsikej
14.03.2022, 18:12:28 via Android
  • 0
@lemek3: cześć, jak tam czcicielu Putlera bez gwoździa w mózgu?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 16.03.2022, 21:10:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 15.03.2022, 10:19:29
  • 2
Pytanie do osób posiadających zakrzywiony monitor, jak wasze odczucia. Nigdy specjalnie nie miałem przyjemności pracować dłużej na takim zakrzywionym ekranie, a planuję zakup 34" UWQHD. Zastanawiam się czy brać VA czy IPS oraz czy z zakrzywieniem czy nie. Podobno w takiej konfiguracji VA bez zakrzywienia ma już problemy z kątami widzenia.

Monitor wykorzystywany będzie chyba głównie do grania, później do oglądania filmów i na końcu do pracy #programista15k

Obecnie jestem
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
15.03.2022, 10:32:21
  • 0
@gomjeden: Z ciekawości to jak ten Xiaomi się sprawuje? Ogólnie piszą, że jest polecany, natomiast słyszałem też dużo negatywnych opinii o ogólnie słabej jakości wykonania (nierówna linia, jeden egzemplarz gorszy, drugi lepszy).
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3
Autor
15.03.2022, 10:40:34
  • 0
@aloucie: Cena ogólnie nie gra roli :P Natomiast nie widzę potrzeby wydawania miliona cebulionów na "gejmingowy" monitor. Nie jestem jakimś hardkorowym graczem. Z Oledami na ten moment słyszałem, że są problemy z "wypalaniem obrazu", a ja lubię sobie kupić monitor na lata :D Myślę, że to 2k będzie mi służyć przez najbliższe 4~5 ^_^
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 08.03.2022, 09:06:28 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3
Autor
08.03.2022, 09:16:42 via Android
  • 1
@kubelek_klasik Zacny argument. Pozostaje mi się tylko ukorzyć pod jego ciężarem.

@prawilnik No, jak z polszą się zgodzę tak, z Niemcami, Francja, Hiszpania już nie. Z Kaczyńskiego i rządu PiSu też dziś robili by bohaterów jakby zaatakowała nas Rosja, a jakie są ich rządy, wiemy doskonale.
  • Odpowiedz

757

Dramatyczne słowa Zełenskiego skierowane do Zachodu

Pokaż treści 18+

Dramatyczne słowa Zełenskiego skierowane do Zachodu

– Strzelają w sypialnie miast, biorą zakładników. To nasz świat i nasz kraj. Ile jeszcze śmierci i zniszczenia potrzeba, aby zabezpieczyć niebo nad Ukrainą? Czym ludzie w Charkowie różnią się od ludzi z Hamburga? Dajcie nam możliwości obrony przeciwlotniczej, jakich potrzebujemy – mówił...

Szu_
z
onet.pl
dodany: 07.03.2022, 11:17:56
  • 206
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    putin
lemek3
lemek3 07.03.2022, 21:04:48 via Android
  • -49
@KrzaczasteBrwi Co więcej, co mu da zamknięcie nieba, skoro Ukraina świetnie sobie radzi. Ruskie samoloty spadają dziesiątkami dziennie. Śmigłowce tak samo! Duch Kijowa ma już chyba z 6 bazylianów ruskich na koncie, a wojska Ukrainy przechodzą do kontrataku! Ich tureckie drony niszczą ruskie konwoje tak średnio dwa na dzień!

Serio, coś tu się nie klei... Albo sytuacja nie jest taka jak przestawiają media, albo Zeleński działa na szkodę własnego kraju.
lemek3
lemek3 07.03.2022, 21:26:40 via Android
  • 7
@wiverna Przede wszystkim, to gdyby NATO się wtrąciło, to z miejsca straciłoby status sojuszu obronnego... Już obecnie dozbrajanie Ukrainy podważa ten status, i wszyscy doskonale zdają sobie z tego sprawę. Ukraina nie jest w NATO, i jeżeli serio ktoś myśli, że zorganizowanie "no fly zome" nad Ukraina do dobry pomysł, to mu szczerze współczuję.

No ale tutaj wiadomo... Heja do przodu i sława Ukrainie! Więc nie ma co się zastanawiać tylko
lemek3
lemek3 07.03.2022, 21:42:15 via Android
  • -3
@78er3000 Srulobójstwo... Na ten moment g---o wiadomo na temat tego co się dzieje. Ukraińcy kłamią na czym zostali już nie raz przyłapani. Dzisiaj/wczoraj latały filmiki jak w Mariupolu ukraiński żołnierz odstawiał false-flag na przystanku (wpierw coś podkładał, a potem robił temu zdjęcie). Podobno wspaniałe chłopaki z Azowa nie pozwalają ewakuować się cywilom, w co akurat nie trudno jest mi uwierzyć, mając trochę wiedzy o tych popier****, bo to akurat są naziści
lemek3
lemek3 07.03.2022, 21:50:02
  • 0
@78er3000: I taka dyskusja na wypoku xD To co pisałem wyżej! Heja do przodu, sława Ukrainie, a kto nie z nami ten "ruska onuca". Zero obiektywizmu, tylko chora projekcja na temat świata, w którym mamy arbitralnie narzucone dobro i zło ¯\_(ツ)_/¯

Pluje na takie NPCty jak Ty.
lemek3
lemek3 07.03.2022, 23:01:34 via Android
  • -2
@78er3000 Dowiedz się czym jest symetryzm zanim zaczniesz używać tego zwrotu.

@78er3000 No ogólnie nie były... Ale same konflikty nie były też aż tak "medialne", bo kto by się przejmował krajami, których większość Europejczyków nie potrafiłaby wskazać na mapie.
selectGwiazdkaFromTabelka
selectGwiazdkaFromTabelka
07.03.2022, 08:13:08
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 07.03.2022, 08:54:48 via Android
  • 2
@yourfatherdrunk No cóż... Możliwe, że podchodzenie do Rosji z pozycji siły, bagatelizując czy jawnie godząc w jej interesy od 20-paru lat mogło mieć z tym coś wspólnego... Ale co ja tam wiem ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
fat-cartman
fat-cartman
05.03.2022, 23:43:57
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 05.03.2022, 23:53:04 via Android
  • 0
@fat-cartman Dalej trochę nie wiem jak miałoby to działać. Sam fakt przekazania myśliwców to tam kin, ale skąd one miałyby latać? Jakby, Ukraińcy z tego co na ten moment wiadomo kiepsko stoją z lotniskami.
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 06.03.2022, 17:43:35 via Android
  • 0
@fat-cartman Nie chodzi o sam problem z wystartowaniem czy powrotem... Bo... Co dalej? Jak tankować, jak serwisować itd. Bo co? Będą to ciągać traktorami z drogi do jakiejś bazy gdzie te operacje będą przeprowadzane, czy na drodze będą to robić?
  • Odpowiedz
bizonsky
bizonsky
05.03.2022, 17:02:02 via Android
  • 57
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 05.03.2022, 17:07:54 via Android
  • 1
@bizonsky Bo wiadomo, że pociski zgniłego zachodu nie są wstanie spenetrować socjalistycznej brzozy ( ͡º ͜ʖ͡º)

A tak serio, to biorą jako podkładki aby nie utykać w błocie. Więc wiecie no... Jak coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Lady-Death
Lady-Death
05.03.2022, 14:10:41 via Android
  • 155
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 05.03.2022, 14:16:46 via Android
  • 95
@Angmac Kacapskie samoloty spadają, duch Kijowa ma już zaliczone 6 bazylianów ruskich, tureckie drony niszczą kolejną 400-kilometrową kolumnę wroga, a Zeleński błaga NATO o "no fly zome".

Obie strony kłamią i sieją własną propagandę. Dzisiaj latały filmiki od ruskich, że przejęli podobno bazę wojskową pod Charkowem. Ile w tym prawdy? Nie wiem, więc nie wstawiam, aby nie siać dezinformacji.
  • Odpowiedz
Chorx
Chorx
05.03.2022, 11:38:48
  • 63
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 05.03.2022, 11:49:34 via Android
  • 0
@Chorx Tej, ale miało być zawieszenie broni? Z tego co wiem to dogadali się z kordonami sanitarnymi, które utworzyli. Chyba, że mnie coś ominęło.
  • Odpowiedz
lemek3
lemek3 05.03.2022, 11:56:01 via Android
  • 0
@Chorx No... Czyli lekka manipulacja. Mariupol jest trudnym obszarem. Z tego co śledziłem, to ruscy mówili wczoraj albo przedwczoraj że to ostatni moment na ewakuację, bo później będą napierniczać. Tam jest kocioł. Mówi się, że ruscy zamknęli drogę odwrotu dla Ukraińców stacjonujących tam, więc jeżeli to prawda, to niestety dla tych co zostali będzie ciężko.
  • Odpowiedz
z.....j
z.....j
konto usunięte 05.03.2022, 11:32:03
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lemek3
lemek3 05.03.2022, 11:34:40 via Android
  • 8
@zzyciemsiepojednaj Ano witaj w polszy, gdzie ludzie zamiast solidaryzować się z Ukraińcami, po prostu pałają coraz większą nienawiścią do ruskich :p Przecież nawet na wypoku to widać. Ja już tutaj w ogóle przestałem próbować prowadzić sensowne dyskusje, bo zaraz zlatywala się bandą frustratow, którzy wyzywają wszystkich od onuc.

Co poradzisz... Taki naród.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16
  • Strona 5 z 16
  • >
  • Gardzę ludźmi.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 20.05.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.11.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.11.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 24.05.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking