Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko139
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
krupier27
krupier27

krupier27

Dołączył 15 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 83
  • Znaleziska 68
  • Mikroblog 15
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

652

Gubernator Rosji: plany przekopu Mierzei Wiślanej niepokoją Kaliningrad

Gubernator Rosji: plany przekopu Mierzei Wiślanej niepokoją Kaliningrad

W rozmowie tej Alichanow oświadczył, że bez uzgodnienia ze stroną rosyjską projekt jest niezgodny z prawem, jako że dotyczy interesów obu ...

PortalMorski
z
portalmorski.pl
dodany: 16.04.2019, 07:28:38
  • 190
  • #
    swiat
  • #
    polska
  • #
    mierzejawislana
  • #
    ekologia
  • #
    debata
  • #
    przekop
  • #
    polityka
krupier27
krupier27
krupier27 16.04.2019, 11:41:53
  • 36
@Patucha: to uczucie kiedy rosyjski oficjel mówi ze coś jest niezgodne z prawem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

37

#AMA z kierowcą taxi

#AMA z kierowcą taxi

Jak widać na wykopie też znajdzie się taksówkarz. Może macie jakieś pytania? #ama #taxi #taksówkarz

krupier27
z
wykop.pl
dodany: 09.04.2019, 20:41:32
  • 79
  • #
    ama
  • #
    wykop
  • #
    polska
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 20:46:45
  • 1
@WuDwaKa: Nie ma problemu tylko jak?
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 20:47:36
  • -1
@ayanami: Mielonego ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 20:55:47
  • 3
@WuDwaKa: czy taki zrzut z ekranu mojej aplikacji kierowcy wystarczy ?:)
krupier27 - @WuDwaKa: czy taki zrzut z ekranu mojej aplikacji kierowcy wystarczy ?:)

źródło: comment_Gvm3PVLXRb4qoFyB0RX0siwsuFNghU2w.jpg

Pobierz
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 20:57:26
  • 1
@CroveLane: Licencjonowany, licencje mam w samochodzie chyba nie mam zadnej fotki na tel zaraz sprawdze. Wrzucilem zrzut ekranu z mojej aplikacji. Jeżdżę w takiej firmie, że bez licencji nie przyjmują (poodbno) ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 20:59:15
  • 15
@WuDwaKa: nawet nie wiedzialem, ze mam juz 9 lat tu konto. Glownie czytam sobie wykop, raczej malo komentuje, moze ostatnio bardziej. Temat gorący, ostatnio ktoś sie pytal czy na wykopie są taksówkarze więc postanowiłem zrobić AMA ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:03:08
  • 12
@Fred0210: Uber swoją aplikacja, przejrzystością usługi zrobił mega robote. Teraz wszyscy, którzy chcą mieć klienta muszą kopiować te rozwiązania. Jest firma w taxi w Warszawie która ma identyczną aplikacje. Więc nie tylko na Uberku ceny znane z góry. A wiadomo, ludziom się podoba bo tanio i zazwyczaj dobrze (choć podobno różnie z tym bywa). Ale wiekszosc to i tak chce sie dostac do punktu docelowego, mniej wazne czym. Tez znam
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:03:55
  • 3
@WuDwaKa: to duzo czy malo ? ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:07:53
  • 6
@Marek1991: nie narzekam. Nie wybralem ubera bo wiem ze po kontrolach ITD sa sprawy w sadach zakladane i mozesz dostac mandat do 10k za brak licencji itd ;)Wiec wolalem uniknac placenia takiej kwoty. Imigranci maja pod tym wzgledem lepiej bo zazwyczaj konczy sie na konfiskacie samochodu na poczet kary, ktory najczesciej jest z polskiej wypozyczalni. A potem to zapewne Saszki szuka wlasciciel wypozyczalni i pewnie czesto nie znajduje ;) Nie
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:18:03
  • -3
@Marek1991: z tego co sie orientuje w polskim prawie sa zapisy, ze zarobkowego przewozu osob mozesz dokonywac posiadajac licencje taksometr itd ;) Jezeli nie spelnisz wszystkich warunkow grozi ci kara do 10 tys. zl. ;) mozesz sobie poszukac na fb sa grupy taxi gdzie sa publikowane zatrzymania kierowcow ubera itd. Wlasnie jak cie tak zlapia to masz sprawe zakladana w sadzie. Prawda jest tez taka, ze z tymi kasami na
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:19:18
  • 10
@michal-aniol2: a tego to akurat nie wiem wiec ci nie odpowiem ;) Ale mysle ze moze byc calkiem przyjemnie, nie przejmujesz sie tym co sie dzieje na swiecie tylko masz w glowie 4 taryfy i widzisz tylko swoje zarobki ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:20:57
  • 12
@wcinaster: Zgadzam sie z Toba, tak to sie robi w rozwinietych krajach. System dwulicencyjny jest moim zdaniem idealny. W Niemczech chyba jest poodbny system.
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:29:28
  • 1
@wcinaster: Tak jest bardzo dużo taksówkarzy psujacych opinie. Prawdodopodobnie ten odsetek jest bardzo wysoki na tle innych zawodow. Chyba wielu z taksowkarzy uwaza ze wszystkiemu winni sa imigranci ale to myslenie na skróty.

Wlasnie nie pamietam czy musialem miec zaswiadczenie o niekaralnosci jak robilem licencje. Trzeba by zaerknac w przepisy. ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:53:59
  • 12
@kejpero: niebezpiecznych akcji jest bardzo mało. Zazwyczaj zabieram ludzi z aplikacji gdzie nie ma anonimowości. Unikam tak zwanych łapek z ludźmi którzy wydają mi się podejrzani.

Ale najniebezpieczniejsza jaka była to agresja po imprezie czterech osób . Poprosiłem żeby wyszli i zamówili inna taksówkę. Wtedy rzuciła się na mnie z jedna z kobiet. Chwile poszarpała i uciekli. Nic takiego się nie stało.

A fajnych było wiele. Najlepsza to chyba taka
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 21:57:41
  • 1
@wcinaster: korporacje raczej nie są za podnoszeniem wymagań dla kierowców . Dla nich im więcej kierowców tym więcej pieniędzy. Oczywiście musza tez dbać o renomę ale raczej nie będą lobbować za zaostrzeniem wymagań na kierowcę taxi.

Póki co w dyskusji publicznej mówimy o pójściu w druga stronę wiec podnoszenie wymagań to odległa i myśle nierealna bajka ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 22:17:57
  • 8
@Pio_Coll: jeżdżę na aplikacji wiec zazwyczaj jestem w ruchu i bardziej „szukam klienta” niż stoję. W te zimę miałem mało przestojów wiec jakos daje radę. Zawsze można stanąć na stacji na herbatkę I poczytać wykop czekając na klienta ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 22:26:54
  • 4
@vipuser: jest grupa która tak robi z tego co czytam na forach taxi. Ogólnie chyba wszystkie korporacje w Warszawie zabraniają współpracy z Uberem (tu mogę się mylić, ale dwie bardzo duże w których pracowałem zabraniały) wiec cześć może tez nie chce łamać zakazu swojego pracodawcy. A ostatnia cześć może nie chce jeździć po niskich stawkach. Są może tez ideowcy którzy nigdy nie będa pracować dla największego wroga ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 22:54:09
  • 7
@kipowrot: Nie. Nie. Nie. Nie.

To zależy w jakiej formie ma to przejść. Jak pisałem wcześniej moim zdaniem najlepszy jest system dwulicencyjny. Gdzie na przewóz masz minimalne bariery wejścia a na taxi wyższe. Tak jak kolega pisał jest w UK.

Szlag mnie nie trafi , spodziewam się tego od dawna. Szykuje się raczej na zmianę zawodu ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
09.04.2019, 23:14:41
  • 2
@Gabaryt: to prawda. Ale generalnie myśle ze nie jest tak ze 100% co do jednego taksiarza wszyscy oszukują na taryfach.

Może powiem inaczej jest mi kompletnie bez różnicy czy stawkę mi liczy taksometr czy będzie liczyła aplikacja. Zawsze wyjdzie mi to samo.
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 04:36:36
  • 1
@szynszyla2018: myślisz ze to niebezpieczne ?;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 06:43:04
  • 1
@marqsk: tak
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 07:03:43
  • 0
@Aster1981: zgadzam się. Mam jednego znajomego uczciwie jeżdżącego. Obydwoje kokosów nie mamy z tego.

Natomiast ci co się chwala na prawo i lewo swoimi walkami to widzę ze żyją dobrze.
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 07:29:10
  • 2
@kjungst: jednego strażaka. I tyle, ogólnie to mało znam taksówkarzy, mam jednego dobrego znajomego. Z reszta ciężko się dogadać.
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 10:51:56
  • 0
@maliczek: obrót na godzinę uchodzi od 30 zł do 70. Jak się odejmie wszystkie koszta to wychodzi na rękę od 15 do 35 zł. Oczywiście są stałe koszta wiec to tak wychodzi mniej więcej przy 160-200h jazdy w miesiącu.
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 11:00:38
  • 2
@diogene: myśle ze kasa fiskalna jednak powinna zostać. Bo czemu Pani w sklepie ma ja mieć a ja nie.

Egzamin z topografii aktualnie bardziej pełni funkcje egzaminu z języka polskiego i odsiewa turbodebili znajacych polski którzy nie są w stanie się nauczyć pytań na pamięć. Wiec na taksówkę bym zostawił egzamin w jakiejś formie. Trzeba pamiętać ze w wielu korporacjach jeździ się na tak zwanych wypisach i nie trzeba mieć
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 17:51:31
  • 0
@Pawel993: już odpowiadałem na to pytanie
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 18:06:51
  • 1
@TwojaStaraTanczyMambe: przewóz zarobkowy do 7 osób bodajże. Powyżej tego nie potrzeba spełniać tych wymogów.

Myśle ze może cześć się obawia. W iTaxi i Mytaxi w Warszawie masz możliwość oceny kierowcy wiec polecam spróbować. Ocena wymusza dobre zachowanie kierowcy. Floty samochodów w tych dwóch firmach myśle są średnio rzecz biorąc na wyższym poziomie niż w uberze.

Mytaxi ostatnio wprowadziło cenę znana z góry wiec tez nie ma miejsca na wał na
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 18:09:32
  • 2
@Czimchik: sorka, błędy rzecz ludzka ;)
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 18:13:06
  • 1
@korporacion: bombelkiem?
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 18:20:45
  • 1
@TwojaStaraTanczyMambe: ogólnie pytanie o egzamin jest ciężkim pytaniem. To jest pytanie na dyskusje czy każdy zawód powinno się uwolnić czy wymagać jakiś egzaminów.

Można tez stwierdzić ze egzamin na radcę prawnego można znieść bo rynek zweryfikuje umiejętności każdego radcy prawnego. I tak wiem ze skrajne porównanie i w zawodzie radcy musisz mieć duzo większa wiedzę i jest wysoka odpowiedzialność. Ale jednak wożąc ludzi tez za nich odpowiadasz. Myśle ze utopijnie
krupier27
krupier27
krupier27
Autor
10.04.2019, 20:27:38
  • 1
@arturccc: dla turystów i mieszkańców to pewnie byłoby fajne rozwiązanie bo po danym kolorze łatwo byłoby rozpoznać taksówkę (chociaż teraz z kogutem tez raczej nie jest ciężko) i byłby jakiś charakterystyczny kolor dla naszego kraju. Ale osobiście wole mieć jednak wolność wyboru koloru i nie musieć jezdzic np żółtym samochodem :)

Nie jeździłem.

Dzięki :)

3068

Taksówkarze zostaną najbardziej znienawidzoną grupą zawodową w Polsce?

Taksówkarze zostaną najbardziej znienawidzoną grupą zawodową w Polsce?

Po zablokowaniu Warszawy oraz zniszczeniu atakach na taksówkarzy, którzy nie chcą protestować, teraz chcą blokować lotniska. Co dalej?

Hyhyhyhyhy
z
300gospodarka.pl
dodany: 09.04.2019, 11:29:45
  • 249
  • #
    polska
  • #
    taxi
  • #
    taxizlotowa
  • #
    uber
  • #
    warszawa
  • #
    taxify
krupier27
krupier27
krupier27 09.04.2019, 18:49:21
  • -1
@strus77: jestem taksiarzem zapraszam do minusowania. I tak na codzień jak jeżdżę oklejonym samochodem to odczuwam te nienawiść ludzi wiec mi bez różnicy.
krupier27
krupier27
krupier27 09.04.2019, 18:59:48
  • 1
@strus77: nie dziwie się. Sam pracuje w firmie taxi w Warszawie która ma chyba najlepsza aplikacje . Potępiam takie zachowania. Dużo więcej na tym się traci niż zyskuje .

472

Polski „ Archipelag Gułag” to kilka tysięcy katowni, w których dorżnięto elitę

Polski „ Archipelag Gułag” to kilka tysięcy katowni, w których dorżnięto elitę

Polski „ Archipelag Gułag” obejmował kilka tysięcy katowni, w których funkcjonariusze komunistycznego aparatu bezpieczeństwa dorżnęli niepodległościową elitę - mówi PAP historyk dr Tomasz Łabuszewski z IPN. Jego zdaniem można mówić o 50 tys. ofiar po stronie podziemia.

HaHard
z
dzieje.pl
dodany: 01.03.2019, 08:42:11
  • 49
  • #
    polska
  • #
    hahard
  • #
    historia
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    komunizm
  • #
    patriotyzm
krupier27
krupier27
krupier27 01.03.2019, 18:52:37
  • 0
I dzięki temu posunięciu dziesiątki lat później Polska dalej jest w dupie bo elity są na marnym poziomie. Jak widać ma to długofalowe skutki a słaba Polska jest zawsze na rękę dwóm wielkim bratom na wschód i zachód. Szkoda mi cię Polsko :(
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

573

Apple doświadczył największego spadku sprzedaży iPhone'ów od trzech lat

Apple doświadczył największego spadku sprzedaży iPhone'ów od trzech lat

Sprzedaż iPhone’ów osiągnęła największy spadek od trzech lat - wynika z danych firmy analitycznej Gartner. Na firmie Apple mścić się ma brak w ofercie tańszego telefonu, który powstałby z myślą o rynkach takich jak Chiny czy Indie.

konto usunięte
z
businessinsider.com.pl
dodany: 23.02.2019, 03:17:29
  • 359
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • #
    apple
  • #
    telefony
  • #
    biznes
  • #
    ekonomia
krupier27
krupier27
krupier27 23.02.2019, 12:55:48
  • 0
@Sobczak: pomiędzy s8 a s9 to faktycznie mała różnica . Samsung s9 najprawdopodobniej dał sobie rok więcej żeby opracować s10. I s10 z tego co widziałem pobieżnie ma już sporo zmian. Jeszcze większa powierzchnia użytkowa ekranu (rozciągnięty praktycznie do granic możliwości), skanowanie kciuka pod ekranem i pewnie jeszcze coś. Widać ze s10 dużo zmian wniósł . X i Xs to b dobre telelfony ale piekielnie drogie . Zapewne duży wkład

3630

Szef MZS Izraela właśnie stwierdził, że Polacy "wyssali

Szef MZS Izraela właśnie stwierdził, że Polacy "wyssali

antysemityzm z mlekiem matki...". Polsko-żydowska inba-hucpa się rozkręca chyba.

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 17.02.2019, 21:42:37
  • 244
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    inba
krupier27
krupier27
krupier27 17.02.2019, 23:55:24
  • 23
@randomlog: przez osiem lat rządów PO i robienia dobrze Niemcom nigdy nie byliśmy tak upokorzeni jak teraz. Niemcy to aniołki w stosunku do Polski w porównaniu z USraelem.

1058

Supermarket z Radzynia czynny w każdą niedzielę, dzięki sprytnemu posunięciu.

Pokaż treści 18+

Supermarket z Radzynia czynny w każdą niedzielę, dzięki sprytnemu posunięciu.

Mianowicie tuż obok marketu zlokalizowana jest stacja paliw, zaś jej kasy znajdują się w tym samym budynku co market. Właściciel sieci handlowej wpadł na pomysł, aby pomiędzy stacją paliw a sklepem zrobić przejście, dzięki czemu oba obiekty zostały połączone w jedną całość.

mannoroth
z
lublin112.pl
dodany: 17.02.2019, 09:13:06
  • 222
  • #
    polska
  • #
    zakazhandlu
  • #
    lubelskie
  • #
    bekazpisu
  • #
    ciekawostki
krupier27
krupier27
krupier27 17.02.2019, 14:17:04
  • 0
@MrEngineer: nie do przejścia jest takie rozwiązanie. Nadaniu punktacji musiałby się zająć jakiś urząd . Zapewne w tych urzędach odbywały by się jakieś walki z nadawaniem tej punktacji. Każda władza by naciskała na nadawanie większej punktacji swojemu elektoratowi. A kolejna sprawa jest to ze kategoryzujesz społeczeństwo . Państwo by wskazywało kto jest lepszy a kto gorszy. Myśle ze to by miało negatywne konsekwencje dla kapitału społecznego w danym kraju. Myśle

4551

Zakaz handlu do zmiany. Sklepy padają jeden po drugim

Zakaz handlu do zmiany. Sklepy padają jeden po drugim

15 tysięcy małych sklepów zniknęło na skutek działania ustawy o zakazie handlu – takie dane podaje Związek Pracodawców i Przedsiębiorców. "Sprawdza się scenariusz Węgierski"

wigr
z
finanse.wp.pl
dodany: 17.02.2019, 11:32:47
  • 525
  • #
    polska
  • #
    biznes
  • #
    prawo
  • #
    zakazhandlu
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
krupier27
krupier27
krupier27 17.02.2019, 13:57:55
  • 0
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Duże sieci handlowe nie upadają ale tez tracą na tym.
krupier27
krupier27
krupier27 17.02.2019, 14:07:16
  • 8
@eicke: niby tak się śmiejemy z zachodu a we Francji jak im chcą podnieść cenę paliwa o 10 czy 20 centów to społeczeństwo robi rozpierduche na cały kraj (przy okazji TVPiS się cieszy ze zamieszki są i pokazują burdy ze to taka dzicz tam). A u nas już w ostatnich latach Polacy bezbolesnie łyknęli podwyżkę akcyzy o 10gr za PO i kolejne 10gr za PiS. Zero protestów , Polacy wszystko

898

Niemcy zastrzelili polskiego żubra. Teraz przyznają: to było nielegalne

Niemcy zastrzelili polskiego żubra. Teraz przyznają: to było nielegalne

We wrześniu 2017 roku wędrujący po lubuskich lasach żubr przeprawił się przez Odrę. Kilka godzin później zastrzelili go niemieccy myśliwi. Początkowo twierdzono, że wszystko odbyło się zgodnie z prawem. Teraz Niemcy przyznają: to było nielegalne.

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 09.02.2019, 04:32:41
  • 94
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
krupier27
krupier27
krupier27 09.02.2019, 10:25:07
  • 10
@maat_: przynajmniej spoko ze przyznali się do błędu . A nie jak pewna społeczność twierdzą , ze wszystko wina Polaków i to my jesteśmy za to zastrzelenie odpowiedzialni ;)
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking