Zaplusuj ten wpis, a zawołam Cię 20 czerwca 2023, żebyśmy razem mogli świętować pierwszą rocznicę rosyjskiego ultimatum dla Litwy, z którego nic nie wynikło. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ukraina
#ukraina
Jak się okazuje, nie tylko Polacy są sceptycznie nastawieni do przenosin Sousy, a także... Brazylijczycy. Niezadowolenie kandydatem na trenera Flamengo wyraził Elia Junior, ekspert programu "Show do Esporte". – Jako piłkarz był potworem, ale jako trener jest przeciętny. Wciąż musi się rozwijać. Poza tym nigdy nie trenował wielkiej europejskiej drużyny. Czy on w ogóle nadaje się do Flamengo? – zastanawiał się Brazylijczyk. ( ͡° ͜ʖ ͡°
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Wykop.pl
Pal hajs edycja PiS (2015 – 2022)
Zgodnie z wczorajszą obietnicą, dzięki waszej pomocy oraz wkładowi @RuchaczSpychacz opracowałem orientacyjną listę wątpliwych rozchodów Skarbu Państwa, dyskusyjnych inwestycji rządowych i kontrowersyjnych wydatków budżetowych dokonanych przez PIS w okresie 2015 – 2022.
- 5 milionów złotych - kosztował zakup polskich flag dla sołtysów z okazji święta Wojska Polskiego sponsorowany przez KPRM
- 5,5 miliona złotych - kosztował zakup bezużytecznych maseczek przez MZ Łukasza Szumowskiego od swojego kolegi Łukasza G. i jego rodziny
- 5,5 miliona złotych - na jacht I LOVE POLAND wydane przez Polską Fundację Narodową
- 6 milionów złotych - kosztowało zabezpieczenie miesięcznic smoleńskie (2015-2018)
- 6,5 miliona złotych - kosztował propagandowy lot Antonova z Chin do Polski sponsorowany przez KGHM*
- 125 milionów złotych - kosztowały kupione przez rząd testy antygenowe koreańskiej firmy PCL, które okazały się nieskuteczne
- 140 milionów złotych – takie dotacje od NCBiR otrzymała należąca do Marcina Szumowskiego (brata b. ministra zdrowia) firma OncoArendi (2015-2020)
- 160 milionów złotych - to szacunkowy koszt nieudanej próby nacjonalizacji Polenergii przez PGE*
- 243 miliony złotych - wyniosły skumulowane straty Centralnego Portu Komunikacyjnego (2018-2021)
- 300+ milionów złotych – tyle na reklamowe wydała w latach 2020-2021 KPRM (m.in. 7 mln zł na reklamę tarcz antyinflacyjnych, 19 mln reklama polskiego ładu, 25 mln zł na kampanię Szczepimysię itp.)